1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Blijf het opvallend vinden hoeveel anti racisten de nadruk leggen op iemand zijn huidskleur. Zeker als iemand niet mee gaat in hun wereldbeeld wordt dat uitvergroot met white privilege of andere termen die heel deftig klinken maar holle vaten zijn. Dan verwijt de pot de ketel toch?
     
    B Tender vindt dit leuk.
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Het gaat me erom dat ik me hier constant tegen stromannen moet verdedigen omdat anderen niet de moeite te nemen om mijn Posts te lezen dansen om accuraat te reageren. Dan is discussie zinloos.
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Je doet in mijn ogen teveel af met '' ze' wilden niet luisteren 'dus' dan is geweld geoorloofd', niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Kunnen jullie niet een tijdje met zijn allen samen over oplossingen gaan debatteren in plaats van de vorm waarop aandacht wordt gezocht? Die vorm is niet goed, in mijn ogen nodig, maar het gaat alleen maar om die vorm. Of dat black lives matters ook racistisch is omdat all lives matter. Dat is allemaal gezeik in de marge. Alsof donkere mensen perfect zijn, natuurlijk maken die ook allemaal fouten en gaan te ver, praten ook onzin, whatever. Shit is niet in balans. Op heel veel punten niet, maar nu hebben we het over een specifiek punt. Hoe gaan we dat fixen dan? Hoe langer we niet serieus over oplossingen praten, hoe irrationeler de protesten gaan worden, hoe verder mensen steeds gaan tot ze het gevoel krijgen gehoord te worden. Dat gevoel speelt aan twee kanten, zenders en ontvangers, maar is het echt zo raar dat de blanke, westerse maatschappij een stapje extra zet na afgelopen paar honderd jaar? Als je puur naar nu kijkt voelt dat wellicht niet als eerlijk, want wij als individuen hebben weinig verkeerd gedaan (de meesten dan), maar ja....
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    kan iemand een racisme topic openen
     
    Rampage vindt dit leuk.
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Duizenden demonstranten zijn zaterdagmiddag samengekomen in het centrum van Londen om hun steun te betuigen aan de Black Lives Matter-beweging. De politie moest op Trafalgar Square ingrijpen om te zorgen dat een groep linkse demonstranten niet werd belaagd door zo'n honderd rechtse demonstranten.

    Tegendemonstranten mochten alleen op Parliament Square en in delen van Whitehall verzamelen. Tot deze groep behoren onder meer hooligans die zeggen dat zij ervoor strijden de "trotse symbolen van de Britse geschiedenis" in ere te houden.

    (Artikel gaat verder op https://www.nu.nl/buitenland/605779...-rechtse-demonstranten-uit-elkaar-houden.html)
     
  7. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Haha, die kutmedia ook altijd weer sneaky laten doorschemeren dat de groep mensen die 'voor het engelse cultuurbehoud zijn' behoren uit extreem rechtse hooligans.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Het zijn alleen niet per se football hooligans, maar gewoon extreem rechtse sjaakies. SS-tattoos en hitlergroeten laten dat duidelijk zien. Eerder idioot dat voetbal erbij wordt gehaald.
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nergens in het artikel wordt het woord voetbal genoemd, die associatie leg je zelf.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vooral Engelse media

     
    RaouLioo en Rampage vinden dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    [​IMG]

    gelukkig zijn dit ook geen voetbalhooligans
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Mogen wel iets meer de Corona richtlijnen volgen. Zijn denk ik niet allemaal familie.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Corona? Dat is toch die pandemie waarbij je een boete kreeg al was je met 3 man of meer? Waarbij die maatregelen nog steeds gelden maar dan met een grotere groep maar die boetes nu niet meer worden uitgedeeld?

    Je zou maar een strafblad hebben gekregen hierdoor
     
    B Tender vindt dit leuk.
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Je zei toch letterlijk dat de mob state bepaald wat goede beelden zijn en welke weg moeten of ben ik nou gek :p
     
    B Tender vindt dit leuk.
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja maar dat heb jij extreem vrijelijk geïnterpreteerd, geen tijd voor.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Lol hoe zou ik 't anders kunnen interpreteren.

    Je kunt ook zeggen of je 't terecht vind dat een Fortuyn of Churchill als racisten worden weggezet met deze bekladdingen.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Zij waren racisten, maar daar ging het niet om. En heb echt geen zin meer om hierover verder door te gaan.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Kunnen het natuurlijk ook over de gezellige situatie in Londen hebben!
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Oh, dan heb je duidelijk het laatste nieuws gemist. Inmiddels ben je ook al racist wanneer je jezelf niet openlijk tegen racisme uitspreekt. Dus wie niet demonstreert tegen racisme is... racist.

    Sjee, waar doet me dat toch aan denken...
     
    B Tender vindt dit leuk.
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Hier krijg ik breinrimpels van.
     

Deel Deze Pagina