1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Denk ik wel ja. Als je er heel simpel naar kijkt krijgt Lance een leuke boost van z'n pa met dit zitje, maar de echte prioriteit is sowieso team en zie ik dus eerder Lance verdwijnen dan Perez.

    Ten eerste is Stroll een businessman. Met zijn gigantische investering in RP en Aston moet daar een goede return uit komen. Dat lukt beter met Vettel en Perez.

    Ten tweede is het niet alleen Stroll die het team runt, er staan meer mensen aan het roer die geen reden hebben om Lance voor Vettel of Perez te trekken.
     
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Denk dat Lance inderdaad wel wat punten scoort maar echt heel slecht vind ik hem ook niet, tenzij je echt een team wilt met Vettel en Perez en volledig gaat voor de 2e plek zie ik Stroll niet verwijnen.
     
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Als die mening zou kloppen, was Stroll sowieso nooit in de F1 terecht gekomen @Flavourlicious. Gozer kon in het eerste seizoen z'n stuur niet eens recht houden.

    Als het je eigen kind betreft is return of investment een stuk minder interessant.
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tuurlijk gaan ze volledig voor de 2e plek. :D
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Die kerel gaat never nooit weg bij dat team zolang zijn vader daar de touwtjes (mede) in handen heeft. Ondanks dat hij niet het kaliber is van Perez doet hij het wel redelijk. Hij heeft wel wat stappen gemaakt de laatste jaren.
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja, het is niet keihard zwart of wit natuurlijk. Lance kreeg niet alleen een plek in het team uit liefde van z'n pa, hij kreeg de plek omdat er relatief makkelijk ruimte gemaakt kon worden. Maar nu met een 4-voudig wereldkampioen die plotseling op de markt komt is de situatie compleet anders. Er staan echt veel meer mensen aan het roer met andere prioriteiten. Stroll kan dus niet eindeloos rechtvaardigen dat zijn zoon in het team moet zitten terwijl de resultaten, pace en consistency duidelijk ondermaats zijn ten opzichte van Perez. En dat wordt al helemaal lastig als er ook nog eens een 4-voudig WK op de markt valt.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Maar hij is straks niet de enige investeerder meer maar hij moet ook de belangen behartigen van de overige investeerders. Dan wordt het al een stuk moeilijker om het stoeltje aan Lance te geven
     
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Stroll is de eerste die ik graag zou zien vertrekken. Maar ik zie het gewoon niet gebeuren zolang pa een vinger in de pap heeft zitten.
     
    Tim vindt dit leuk.
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik twijfel tussen Stroll, Latifi & Grosjean. :9
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Met voor mij vlak daarboven Giovinazzi.

    Latifi krijgt het voordeel van de twijfel omdat hij in een rijdende bak stront moet racen. Maar voordat hij in de F1 kwam was ik al niet echt overtuigd.
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Grosjean zou ik graag nog eens bij een ander team aan de slag zien. In dat hok van een HAAS kan hij z'n potentie niet tot uitdrukking brengen is mijn indruk.
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik denk dat Stroll ook beter is dan Grosjean & Latifi, misschien zelfs beter dan Magnussen. Zeker in de regen valt die jongen niet tegen ook al heeft hij soms nog dommige acties en ziet zijn sturen er minder vloeiend uit en qua racecraft heeft hij het wiel niet uitgevonden. Maar dat geldt ook voor anderen in de onderste regionen.

    Ninja edit: Gio is zo grijs dat ik hem zelfs vergeten ben in het lijstje van rijders te zetten die ik slechter vind dan Stroll. Die is echt niet vooruit te branden, Kimi die op halve kracht zijn hobby uitvoert is nog 2x zo goed.
     
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Hmm oke.

    Grosjean is op zijn goede dag daadwerkelijk snel. Hij reed soms echt goede races in die Lotus bijvoorbeeld. Same goes voor Magnussen. Beide kunnen in goede wagens echt wel snelle rondes eruit persen. Latifi en Gio zijn erg kleurloos inderdaad, maar Stroll is gewoon écht langzaam. Per definitie kan hij zijn teamgenoot niet bijhouden in de kwalificatie. In de races heeft hij het geluk dat de F1 momenteel 6 seconden off the pace rijdt, maar als het nog zoals vroeger '15 kwalificatie rondjes achter elkaar' rijden was, dan werd hij door iedereen zoek gereden.

    Daarnaast zijn RoGro en Magnussen allebei iemand die kleur toevoegen aan de grid. Je weet dat Grosjean begint te zeiken als er een druppel valt. Je weet dat Magnussen een eikel is als je hem probeert in te halen. Stroll is in dat opzicht gewoon een leegte.

    En dat kapsel. Mijn hemel dat kapsel.
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Laten we eerlijk zijn, Gio rijdt er ook alleen maar vanwege zijn Italiaanse paspoort.
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    In de regen heeft Stroll er toch er wel goede resultaten uitgeperst in het verleden dus er zit wel iets van talent in. Verder verdedigd hij niet zo lomp als Magnussen maar een racewonder is het niet inderdaad. Maar heb het idee dat er in zijn bovenkamer weinig gebeurt wat racen ademt als ik zijn interviews zie en hoor. Grosjean is echt snel als zijn panty goed zit maar als er een inlegkruisje in moet dan doet hij echt de meest domme dingen. Hij is een beetje vergelijkbaar met het beeld dat ik heb van het team Ferrari, als het goed draait lijkt het heel wat maar eigenlijk zit er geen idee achter dus als het fout gaat weten ze niet waar ze moeten beginnen te zoeken naar een oplossing.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Iig Latifi zie je volgend jaar terug :+

     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nouja, zien. Enkel als hij weer eens gelapt wordt door het koplopers. :+
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Een zak met geld doet helaas wonderen in de F1. :+
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Man, de Red Bull is dit seizoen echt instabiel in langzame bochten.
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Het feit dat ze curfew hebben verbroken om auto aan te passen belooft weinig goeds.
     

Deel Deze Pagina