1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Google Stadia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alexknl, 19 mrt 2019.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dat gaat nog wel even duren. Stadia verbruikt - logischerwijs - bakken met de data. Ik denk dat zoiets niet eens onder de fair user policy valt van de 'unlimited' data bundels, zoals we die nu kennen.
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb sinds launch Stadia gehad om het eens te proberen. Was benieuwd naar de techniek achter het systeem. Inmiddels met ingang van deze maand mijn Pro abonnement opgezegd. Vanaf dag 1 heb ik niets anders gehad dan issues. Input lag, veel lag en framedrops in het algemeen, artifacts en connectieproblemen. In het begin had ik nog zoiets van ok, opstart problemen, maar inmiddels zijn we dermate een periode verder dat dit niet meer in deze schaal zou mogen voorkomen. Aan mijn internet ligt het niet, want deze is ruim en ruim voldoende (redelijk beefy glasvezel aansluiting). Gamesaanbod is daarnaast zwak te noemen. Games haalden overigens ook niet de vooraf beloofde kwaliteit en waren on par of zelfs beneden het niveau Xone X / PS4 Pro. Kan me dan ook niet voorstellen dat Stadia een lang leven voor zich heeft.
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Klopt, maar dan wel op 4K en echt niet iedereen zal full time gaan gamen lijkt me.

    According to Google, Stadia will require a 35Mbps connection to maintain a steady 4K service. That's 1.4x more bandwidth than Netflix, which requires a 25Mbps connection for 4K. In per-MB terms, a 35Mbps connection will eat 15.75GB per hour. ... Issues like this are fundamental barriers to projects like Stadia

    //edit, toevallig:


    https://community.stadia.com/t5/Sta...ew-free-games-coming-to-Stadia-Pro/ba-p/27224
    Try out Stadia with 4G and 5G!

    Try games on Stadia using 4G and 5G with a new Stadia Experiment launching July 28. If you’d like to be part of this Experiment, you can opt in to cellular play by opening the Stadia app on an Android phone, clicking on your avatar in the top right corner, selecting Experiments, and then choosing Use Mobile Data. We’ll have more opt-in programs in the future as we bring even more helpful features to Stadia.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2020
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    RemcoM en Reckuuza vinden dit leuk.
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    mooi project
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Voor zolang het duurde. :+
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    :+
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    en moneys terug. RIP STADIA
     

Deel Deze Pagina