Dat gaat nog wel even duren. Stadia verbruikt - logischerwijs - bakken met de data. Ik denk dat zoiets niet eens onder de fair user policy valt van de 'unlimited' data bundels, zoals we die nu kennen.
Ik heb sinds launch Stadia gehad om het eens te proberen. Was benieuwd naar de techniek achter het systeem. Inmiddels met ingang van deze maand mijn Pro abonnement opgezegd. Vanaf dag 1 heb ik niets anders gehad dan issues. Input lag, veel lag en framedrops in het algemeen, artifacts en connectieproblemen. In het begin had ik nog zoiets van ok, opstart problemen, maar inmiddels zijn we dermate een periode verder dat dit niet meer in deze schaal zou mogen voorkomen. Aan mijn internet ligt het niet, want deze is ruim en ruim voldoende (redelijk beefy glasvezel aansluiting). Gamesaanbod is daarnaast zwak te noemen. Games haalden overigens ook niet de vooraf beloofde kwaliteit en waren on par of zelfs beneden het niveau Xone X / PS4 Pro. Kan me dan ook niet voorstellen dat Stadia een lang leven voor zich heeft.
Klopt, maar dan wel op 4K en echt niet iedereen zal full time gaan gamen lijkt me. According to Google, Stadia will require a 35Mbps connection to maintain a steady 4K service. That's 1.4x more bandwidth than Netflix, which requires a 25Mbps connection for 4K. In per-MB terms, a 35Mbps connection will eat 15.75GB per hour. ... Issues like this are fundamental barriers to projects like Stadia //edit, toevallig: https://community.stadia.com/t5/Sta...ew-free-games-coming-to-Stadia-Pro/ba-p/27224 Try out Stadia with 4G and 5G! Try games on Stadia using 4G and 5G with a new Stadia Experiment launching July 28. If you’d like to be part of this Experiment, you can opt in to cellular play by opening the Stadia app on an Android phone, clicking on your avatar in the top right corner, selecting Experiments, and then choosing Use Mobile Data. We’ll have more opt-in programs in the future as we bring even more helpful features to Stadia.