1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    https://www.dumpert.nl/item/7960617_98e84c33

    De krachten die vrijkomen zijn echt onvoorstelbaar groot, ook op grote afstand, echt ongelofelijk. :eek:

    Zie wat er op flinke afstand overblijft van het paneel wat het voorzijraam van het achterzijraam scheidt. En dat is dan supersterk metaal.. :'-(
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Kan iemand mij vertellen waarom zoveel shit ligt opgeslagen aan de grens van de binnenstad. T is ook wel weer echt dumb as fuck of wat.
     
    Rampage, Alexknl en Tyrant vinden dit leuk.
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    De laatste maand viel er redelijk wat te lezen over zorgen dat de zgn Three Gorges Dam (Drieklovendam, supergrote dam met waterkrachtcentrale in de Yangtze in China) het misschien zou kunnen begeven, doordat het waterpeil stroomopwaarts al heel vroeg in het seizoen (te) hoog stond, en er verhalen gingen over scheuren en vervormingen in de dam.
    Miljoenen mensen stroomafwaarts zouden zijn geëvacueerd, maar het breken van de dam zou miljoenensteden kunnen verzwelgen en alsnog verschrikkelijk veel slachtoffers eisen..

    https://www.cnn.com/style/article/china-three-gorges-dam-intl-hnk-dst/index.html

    De laatste dagen echter weinig updates.. Normaal gesproken goed nieuws, maar in een land als China weet ik niet wat ik ervan moet denken nu:confused: Hebben jullie hier meer over gehoord? Storm in een glas water... of een tijdbom voor de grootste humanitaire ramp van de mensheid tot nu toe?
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    kweetniet man china dus men geeft geen fuck.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    2020.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ja en de president die dan heel verontwaardigd is en de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn zwaar wil bestraffen. Zoiets had in eerste instantie nooit op zo een plek opgeslagen worden dus de regering lijkt mij hier net zo zwaar verantwoordelijk voor
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als iemand iets doet wat niet mag, dan is de regering daar verantwoordelijk voor...?
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Lijkt me wel dat er voor een dergelijke hoeveelheid aan opslag wel minimaal 1 documentje langs een governmentpipo/instantie is gegaan of niet?
     
    Tim vindt dit leuk.
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja. Regering is toch eindverantwoordelijk.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zoals ik het begrijp was gewoon bekend wat daar lag dus als de regering dit dan goedkeurt/gedoogd bij jij imo als regering net zo verantwoordelijk
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Land heeft al jaren geen geld ... dat spul is daar opgeslagen en daar zou z.s.m iets mee gedaan worden. Omdat daar echter totaal geen rode rotcent te vinden is is dat dus blijven liggen..
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mja haven he, hier ligt ook wel een shitload aan kunstmest in havens/ opslag-overslag denk ik. Alleen wellicht wel onder wat betere omstandigheden. O-)

    Overigens, natuurlijk hetzelfde verhaal als met de vuurwerkramp hier. Waarom lag dat midden in een stad.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Niet per se in andere omstandigheden, maar in andere bestandsdelen (vraag maar aan Samir A. :p)
     
    Gerjan vindt dit leuk.
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Gaat lekker in Den Haag de laatste avonden / nachten.

    :')
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, want je moet ook echt persé feesten en gek doen op Ibiza of één of ander pillen festival. 8)
    Niet zeiken, doorgamen categorie imo. :p
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Zou Fred in de schilderswijk zitten rellen? Heb hem al tijdje niet gezien
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die probeert Akwasi er weer bovenop te helpen. Nee, even serieus: Vraag me dat ook al dagen af. 8)
     
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik hou van deze generatie.
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Normaal gesproken zit een groot deel voor een lange periode in de zomer in Marokko, nu niet.
     

Deel Deze Pagina