[Sport] F1 algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zilverpijl, 8 jul 2003.

  1. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    San Marino: 1e
    Spanje: 1e
    Oostenrijk: 1e
    Monaco: 3e
    Canada: 1e
    Frankrijk: 3e

    Dat zijn er maar 6 voor MS, wel 4 overwinningen, maar allemaal aan het begin van het seizoen.

    Het is duidelijk dat MS zeker niet constant genoeg is en hij gaat zowel door JP als Kimi gepakt worden, en overtuigend ook}:]
     
  2. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Schumacher laat montoya en raikkonen gewoon denken dat ze goed zijn en pakt ze terug met 3 overwinningen in de resterende races :+ }:]
    Hoe dan ook _O_ _O_ M Schumacher_O_ _O_ blijft mijn favoriet.
     
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    MS moet eerst maar is zien of hij zijn teamgenoot kan verslaan}:], hij was de laatste 3 races gewoon veel slechter dan Barrichello.
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    lullig.. maar wel waar.. Voorlopig doet barichello het beter met de F2003 van ferrari dan schumacher.
    Dat is niet als schumi bashing bedoelt maar het is gewoon zo, Schumacher is gewoon een goede coureur, dat staat buiten kijf. Maar de laatste tijd presteert hij gewoon niet op nivo. En je kan dan niet alleen die ferrari de schuld geven want dan zou barrichello ook verrot moeten presteren.
    Maar al met al is dit wel goed voor het WK, zo dicht als het nu is is het jaaaaren niet meer geweest. En nog niets beslist.
    Mij maakt het niet uit wie er kampioen wordt, ik gun het ze alledrie eigenlijk.. Ook Schumacher (ondanks dat ik geen fan ben).
    Wie het ook wordt hij heeft er hard voor moeten knokken. En als dit jaar een voorbode is voor het volgende seizoen krijgen we weer een fantastisch f1 jaar.. Want tot nu toe is elke race spannend geweest..
    En als het zo doorgaat hebben we volgend jaar 4 teams die voor de WK kunnen strijden. Williams, McLaren, Ferrari en Renault. Potentieel 8 coureurs (feitelijk 6 want coulthard en barrichello zullen waarschijnlijk door team-orders niet meestrijden) die voor de WK kunnen gaan.. fantastisch toch? :)

    Nog ff over dat afgebroken wiel van barichello, hoe je het ook wend of keert dat is niet normaal.. een ophanging hoort niet zo af te breken en als blijkt dat die ophanging over zijn "houdbaarheids" datum is mogen ze van mij ferrari echt een vette boete aan hun reet hangen. Want dat was echt heel link.
     
  5. ps2/xboxgamer84

    ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah. Zoiets hoort inderdaad niet spontaan af te breken. En er is wel meer mis met die Ferrari's. Ik kan me herinneren dat er in de eerste race van het jaar ook allemaal onderdelen spontaan afbraken van MSC zijn auto. Kreeg meneer toen geen meatball vlag?

    En natuurlijk krijgt Coulthard als eerste (en enige) de MP4-18. Hij doet toch niet meer mee voor het kampioenschap en als die auto er dus mee ophoudt is dat pech. Maar maakt verder niks uit. Als Raikkonen dit heeft betekent dat weg kampioenschap. En als Coulthard er wel veel sneller is dan is dat mooi want dan kan ie Raikkonen helpen.

    Mijn voorspelling is dan ook:

    Monza: Montoya
    Indy: Raikkonen
    Japan: Raikkonen

    Uiteindelijk:

    Raikkonen: 95
    Montoya: 92
    Schumi: 89

    Dus... Raikkonen en Montoya _O_
     
  6. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn verwachting.....
    Monza:M Schumacher
    Idianapolis: Raikkonen
    Suzuka: M Schumacher
     
  7. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Denk ik ook, op Monza komt het meer aan op motorvermogen, dus daar zal BMW het goed doen. Bij de andere twee komt het meer aan op goede coureurskwaliteiten. En aangezien Schumi in een crisis zit, is Raikkonen de logische winnaar. Ik schat Montoya puur op coureurkwaliteit het minste in van de drie.
     
  8. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk

    Monza: Ralf Schumacher
    Idianapolis: Michael Schumacher
    Suzuka: Raikkonen
     
  9. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, laten we nu allemaal onze definitieve keuze van de courreur die volgens jou wereldkampioen wordt neerzetten (ook al heb je het al verteld)
    Mijn keuze....
    Michael Schumacher
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik ga voorlopig voor Raikonen.
    Maar het is lastig in deze situatie.
    Zowel Montoya als Schumacher zijn uiteraard ook goede kanshebbers maar ik denk dat Schumacher het niet wordt omdat ie nu onder veel druk staat en ondermaats presteerd. En Montoya maakt soms een beetje rare foutjes en kan ongeconcentreerd zijn.. Ik denk dat de "iceman" zijn bijnaam eer aan gaat doen en gewoon het koelste van de 3 zal blijven in deze situatie.
     
  11. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik houd het op Raikkonen
     
  12. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Raikkonen word wereldkampioen. Montaya maakt een grote kans maar ik vind hem ja hoe moet ik het zeggen, beetje vreemd.
     
  13. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    M. Schumacher:Hij is een coureur die goed onder druk kan presteren, dat heeft ie nu wel erg veel, maar ik denk dat hij wel WereldKampioen wordt. Hij heeft jaren meer ervaring en hij is gewoon een klasse beter
    Schumi: _O__O_
     
  14. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Aan het begin van het seizoen dacht ik M. Schumacher of Montoya.

    Nu denk ik dat het Montoya wordt, hij maakt misschien wel veel fouten, maar dat doet hij altijd als het niet veel uitmaakt. Als hij onderdruk staat rijdt hij wel foutloos.

    Bovendien rijdt hij ook in de beste auto, ik ga dus voor Montoya.
     
  15. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het M. Schumacher wordt.
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het word in ieder geval Montoya, M.Schumacher of Raikkonen.
     
  17. ps2/xboxgamer84

    ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Raikkonen. Iceman rulez en wanneer heb je hem voor het laatst een fout zien maken? Hij presteert gewoon erg goed onder druk en dat kunnen we van MSC niet zeggen. Montoya heeft ook een goede kans maar ik ga voor Kimi.
     
  18. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    haha the iceman?!!?
    Raikonen doet z'n bijnaam wel eer aan: Hij valt bijna niet op in de race en rijdt rond als een blok ijs*)*)

    Schumi is O-)
     
  19. ps2/xboxgamer84

    ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja. Hij viel inderdaad niet op maar werd wel mooi tweede als enige op een beetje redelijke afstand van Alonso. Maar ja, je kan natuurlijk ervoor kiezen om wel op te vallen door slecht te rijden, iedereen je aan alle kanten voorbij laten schieten, jezelf laten lappen en vervolgens achtste worden en wel 1 grote punt scoren. Dan val je op en dan ben je lekker bezig zeg... 8)
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Als raikkonen volgens jij zo slecht is, hoe komt het dan dat hij maar 2 punten achter staat op jouw super geweldige schumacher.
    Jij kan beter niet opvallen en goed presteren, i.p.v zoals schumacher op te vallen door slecht te presteren.

    Oja?? En in 1997 dan?? Toen hij Villeneuve ramde, omdat hij Villeneuve niet voorbij kon komen?? Noem jij dat goed presteren onder druk??
     

Deel Deze Pagina