1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik snap echt niet wat SXP in godsnaam aan het doen is. 8)
    Het is de enige coin in mijn portefeuille die omgeslagen is in een downtrend, terwijl de rest in consolidation zitten door de bitcoin retracements. En dat terwijl SXP wellicht de afgelopen 10 dagen een van de coins was met de beste ontwikkelingen.

    [conspiracymode]
    Wordt de prijs artificieel laag gehouden zodat Binance tijdens de staking minder hoeft te betalen? :+
    [/conspiracymode]
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2020
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Heeft iemand nog interessant leesmateriaal om je eigen crypto strategie op te zetten? Meeste is gefocussed op day/swing trading, maar ik zoek iets wat me helpt om op langere termijn een strategie vast te stellen. Wanneer pak je winst, hoe zet je je targets.

    Ik doe nu best veel research voordat ik een munt koop, maar vervolgens hou ik het eigenlijk (soms te lang) gewoon vast.
     
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Nog mensen aan boord van Tixl gestapt? Per vandaag op Uniswap. Sta al op 300% winst sinds deze post. Goede zet geweest.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nee, ik ben eerlijk gezegd niet echt thuis in de kleine exchanges waar de coins echt enorm vroeg verschijnen. Het is natuurlijk wel het moment dat je de meeste winsten kan pakken op kleine belovende coins. In ieder geval lekker om toch 300% te pakken tijdens de algehele marktcorrectie van de afgelopen tijd.
     
  6. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Nope ik ook niet Finalbob
     
  7. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Oke. bizar... Uniswap heeft airdrop van Uni gedaan voor traders. Die trade nu op binance. Staat inmiddels op 7 dollar... iedereen die eens op Uniswap had getrade heeft een airdrop van 400 coins gekregen... Lekker cadeautje.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    WTF? :mad:

    Het zit jou in ieder geval wel mee, haha.

    Ondertussen zit de rest van de markt al in een limbo van een maand. :+
     
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Rest van m'n portefeuille heeft ook flinke klappen gehad. Maar dit was nogal onverwacht. Zeker omdat ik er 1x wat op gekocht heb. Stop loss op 5.99 usdt gezet. Verder zie ik het wel. Zijn best wat mensen die verwachten dat uni richting top 10 gaat. Zou toch leuk zijn! En dan te bedenken dat sommigen met 10 of 20 verschillende wallets Uni trades hebben gedaan en dus ook zoveel airdrops hebben gehad...
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Telegram is echt heel makkelijk aan te maken en te verwijderen!
    Prijs zal wel heel snel inzakken. Daarnaast heb ik ook geen uniswap om het te verhandelen.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2020
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Niemand heeft Uniswap. Je hebt geen account nodig. Je kan met de Metamask Wallet linken aan Uniswap en dan traden. Heel simpel. Als je dat niet wilt kan je ook de coins gewoon in een random erc20 Wallet houden en zien waar het schip strand. Hoe dan ook, gratis geld ;)

    Ik heb btw telegram sowieso voor veel crypto kanalen :) ideaal.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik had me nooit echt verdiept en dacht altijd dat Uniswap ook een exchange platform was in de trend van Binance etc. |:-
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
  15. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Deze schijnt wel legit te zijn ; https://t.me/uSwapBot?start=r00143183740

    1000 usp coin. Stable coin voor nieuwe exchange. Je krijgt er 1000 en 1$ waarde per stuk als stable coin. Zeker de moeite waard om ff de telegram bot te doorlopen.
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  16. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    thx, ook even gedaan. Wel even een nieuw ETH adres aangemaakt hiervoor.
     
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ja, ik gebruik hier mijn metamask wallet voor. Kan ik erg aanraden. M'n MEW + ledger is voor de hodl coins.
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Ja tuurlijk, ledger komt alleen uit de kast als ik mn icx restake. Voor de rest ligt die in de kluis.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Maar uSwap is dus nog niet eens gereleased op dit moment?

    En:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2020
  20. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Gaat goed.

    Vooral BTC helaas, ik had achteraf (zoals met alles) wat meer moeten indelen in BTC.

    Vergeleken met 3 jaar geleden staan we even hoog qua BTC, maar alle andere coins niet.
    Da's jammer, maar ik geloof in m'n VET en ETH doe je ook niet weg. BTC zou je sowieso moeten hebben.

    Achja, mooie 1/3e + 1/3e + 1/3e split qua portfolio.
     

Deel Deze Pagina