1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    En Teal'c uit Stargate die de stem van Kratos doet. Dat was een leuke verrassing voor mij. :eek:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    De gevangenis is ook open met barrières
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik snap wat je bedoelt. Maar zal mijn post verduidelijken.

    Bij een open wereld denk ik aan een spel waarbij je sowieso aan het eind van het spel de hele wereld kunt doorlopen. Bij een Skyrim is de hele wereld van het begin open. Bij andere spellen heb je barriéres omdat vijanden veel te overpowered zijn en je in 1 klap killen bijvoorbeeld. Soms heb je barriéres dat je bepaalde uitrusting of skills moet verdienen om delen van de wereld te bezoeken of er moet een gebeurtenis plaats vinden als je verder komt in het verhaal. Iedereen is het ermee eens dat GTA 3 open world is. Maar toch moet door verder te komen in het verhaal de brug open voordat je naar het 2e deel van de game kunt. Assasins Creed heeft dit ook. Typische open world game, waar nieuwe gebieden door barriëres zijn gescheiden.

    Wat ik niet onder open world versta is een level structuur zoals bij Mario of Super Meat boy. Of een missie structuur die door cutscrenes en laadschermen wordt doorbroken.
    Of een doorlopend verhaal waarbij je alleen voorwaarts gaat in de wereld en niet meer terug kunt om eerdere gebieden te bezoeken.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188


     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2020
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Blijf de stijl van deze game toch met vlagen wat vreemd en niet super aantrekkelijk vinden...
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Snap wat je bedoelt. Vond de trailer aardig, maar niet beter of minder in vergelijking met andere nieuwe releases. Bepaalde scènes vind ik wel erg shiny... alsof alles van plastic is gemaakt.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat had Deus Ex HR destijds ook en dat was een topgame, ondanks grafische minpuntjes. Nog steeds hyped.
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik wacht het nog even af tot na release. Mijn gevoel zegt dat dit een beetje overhyped wordt.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Misschien wel. Wat mij vertrouwen geeft is de mentaliteit van de ontwikkelaar. Net als Rockstar met GTA nemen ze de tijd om een game af te maken en werken jaren aan een game.

    Als je voor de pc alleen al de specs ziet om de game te spelen. Je hebt geen monster pc nodig terwijl het er wel heel goed uitziet. Dit betekent dat de game goed is geoptimaliseerd.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    En dan is er bijna 100 procent zeker nog de dikke storytelling. Daar zie je wel doorheen als het wat minder is. En die wereld beloofd waarschijnlijk meer te bieden, qua alles denk ik, dan Witcher 3. 2015 en 2020, denk dat ze bij CD Projekt Red echt wel geleerd hebben, ook van de Witcher flaws. Gaat Valhalla kapot maken ben ik bang. :)
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Benieuwd of ze het niveau van de "Bloody Baron" quest weten te evenaren, dan is het instant GOTY. :9

    Begint nu wel serieus hard richting de release datum te gaan. Hopelijk rond die tijd een RTX kaartje in mijn systeem want daar schreeuwt deze game wel om...
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    'Humor' en vibe begint steeds minder te worden wel, voelt bijna aan als niveautje Watch Dogs/Ubisoft-games. Zo stereotyperend en vooral nergens grappig.
     
    Zumpelvelder, VapoChill en Reckuuza vinden dit leuk.
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Gênant ja
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ja wtf is dit watch dogs?
     
    VapoChill vindt dit leuk.
  18. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Precies datzelfde gevoel kreeg ik dus ook bij de introductie van bepaalde gangs...
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ook na elke introductie “oh I hate thoss guys”.
     

Deel Deze Pagina