1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    RIP AJAX
    RIP LIVERPOOL
    WINST FEYENOORD

    WAT EEN ZÁLIGE VOETBALZONDAG
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik heb wat verdedigers omgekocht* en nu ben ik miljonair ...
    (* Maguire overdreef het een beetje ...)

    Kan ik een nieuwe jas kopen als die straks in de aanbieding gaat!
     
    Killamonkey en Reckuuza vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Fiasco speelt niet hé!
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Fiasco vindt dit leuk.
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Adrian moet echt covid krijgen.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Mario Götze voor 2 jaar naar PSV. Mits hij fit kan worden natuurlijk een hele goede speler voor psv.
     
    Reckuuza en Tim vinden dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ned gaat teringlekker
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Tyf toch op met Frank de Boer joh.

    Ben er oprecht gefokt van.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zeg: Rijkaard coach en Gullit assistent. Niet vanwege racisme, maar puur omdat ik die twee graag een kans geef samen. De Boer kan beter met pensioen... fucking 0-0 straks tegen fucking Bosnië.
     
  10. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Elk team onder de Boer heeft precies zoveel inspiratie als je zou verwachten van een voetbalteam die net anderhalf uur lang naar hem heeft geluisterd.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Alleen wil Rijkaard zelf geen bondscoach worden. En Gullit heeft het totaal niet verdiend op basis van z'n prestaties bij elke club die hij getraind heeft.
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Een beetje zoals de Boer, maakt die best goede kans.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan maar bellen met mevrouw de Haan? Waarom is Foppe nou zo oud. =(
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Frank de Boer is absoluut niet mijn keus als bondscoach, maar heeft aanzienlijk meer gepresteerd als coach dan Ruud Gullit;)
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Koeman wanneer ie begin volgend jr uit Barca wordt geflikkerd door nieuwe voorzitter
     
    Tim vindt dit leuk.
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik als Ajacied heb toch zo´n godsgruwelijke hekel aan F. de Boer als coach.

    Maar afgezien daarvan is Oranje ook gewoon een middelmatig team. We hebben een aantal verschrikkelijk goede centrale verdedigers, maar dat is het toch gewoon?

    Ik zal even een aantal spelers doornemen, de keepers laat ik buiten beschouwing, die zijn allen van prima niveau. Ook de twee CV's zijn echt van wereldniveau, dus die laat ik er ook even buiten.


    Dumfries: Deze man moet gewoon niet opkomen, echt zelden een speler gezien die gewoon een grote blinde vlek heeft zodra hij op de helft van de tegenstander komt. Druistig, dom en lompe balbehandeling. Kan prima verdedigen, niks bijzonders, maar wordt groter gemaakt dan hij is.

    Blind: Is gewoon geen back, maar een CV. En daar hebben we al 3 geweldige opties staan. Zou eigenlijk alleen als backup CV bij Oranje moeten zitten. Is te traag, veel te traag. Hij was constant te laat met opkomen gisteren.

    De Roon: Davids 0.5 i.p.v. 2.0. Balafpakker zonder enige techniek en besef van positie. Een van de minste spelers die ooit (regelmatig) in Oranje hebben gestaan. Echt heel mager wat die jongen laat zien.

    F. de Jong: In potentie een geweldige speler, samen met de CV's de enige die de wereldtop aankan, in theorie. Maar loopt de laatste maanden het liefst achter zijn eigen (breedte) passjes aan, draait graag rondjes voor niks en als alle mannen penetreren zoals hij dat op het veld doet met zijn passing naar voren, dan sterven we uit. Zonder twijfel.

    Wijnaldum: Ijverig, maar heeft betere spelers om zich heen nodig om te kunnen renderen. Is een dienende speler, geen dragende. Dat verschil is enorm voor een voetballer. Bij Oranje moet hij dragend zijn en dat past hem niet. Is bij Oranje geen schim van de speler die hij bij Liverpool is.

    Malen: Is een spits, geen buitenspeler. Dat was wel duidelijk. Heeft ook amper tot geen speelminuten in de benen. In potentie een zeer goede spits en hoort bij Oranje

    Promes: Als Ajacied vind ik het jammer om te moeten zeggen, maar heeft totaal geen vorm en is alleen in topvorm van enig waarde. Als hij niet in vorm is, dan heeft hij geen enkel nut en is hij niet goed genoeg om in welk team dan ook opgesteld te staan

    L. de Jong: fantastische spits om voorzetten in te koppen. Moet er altijd bij zijn, want hij is gewoon van wereldniveau binnen de 16 met het hoofd. Tegenstanders worden daar bang van. Er kwam 1 goede voorzet in de hele wedstrijd en daar was ie dan gelijk.

    Depay: Ja, geweldige voetballer natuurlijk. Maar is gaan geloven in zijn eigen mythe. Denkt echt dat hij van hetzelfde niveau is als een Messi in zijn beste jaren. Gedraagt zich wanstaltig op het veld, staat verheven boven elke opdracht en verstoort de balans in het elftal. Als hij zich niet gedraagt als diva die niet de juiste kleur M&M’s op zijn hotelkamer heeft gekregen, dan is hij van sub-wereldniveau en hoort hij in de basis. En hij moet stoppen met het opeisen van vrije trappen, dat moet iemand echt tegen hem zeggen.

    Berghuis: Als Ajacied moet ik eerlijk zijn. Beste flankspeler die we hebben. Van hoog niveau en zou allang op topniveau moeten spelen ergens. Heeft dat nodig om verder te komen, daar zou Oranje ook echt profijt van hebben. Heeft echt de potentie om een grote jongen te worden. Maar ja, dan moet je niet eeuwig in de Eredivisie spelen.

    Babel: Oranje, roze, blond, blauw.. Hij heeft alle kleuren gehad, maar ik erger me groen en geel aan die jongen. Heeft geen enkel balgevoel, maar dan ook echt geen enkel. Mijn god, samen met de Roon de minste speler die regelmatig in Oranje speelt van de laatste 50 jaar.


    De trainer: Coacht zoals hij kijkt… Bedenkelijk. Hij kreeg een team dat stond, maar wilde graag het wiel opnieuw uitvinden en dingen naar zijn hand zetten. Geen idee wat ze bij de KNVB dachten, maar er is een reden dat hij overal mislukt. Heeft geen inzicht en maakt altijd de verkeerde keuze. Als je L. de Jong in de spits hebt lopen en dan twee flankspelers neerzet die geen voorzet kunnen en willen geven, dan snap je het echt niet. Als je dan ook twee opkomende backs hebt waarvan de ene als een dolle stier heen en weer rent en de ander nog te laat komt om zijn eigen vrouw te bevruchten, dan moet je toch weten dat je niet gaat winnen.
     
    RemcoM, Fiasco, Jorrie en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Zou je ook even Mexico en Bosnië willen beoordelen op deze manier? Dankje
     
    Reckuuza en Fiasco vinden dit leuk.
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    :+
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Fucking legend
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Wedstrijd is best ok vind ik. Bij vlagen leuk voetbal. Veel persoonlijke fouten.
     

Deel Deze Pagina