1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Behalve dan dat ik dat letterlijk wel deed. Maar ik begrijp je punt. Het vergt echt moeite en een kritische blik van mensen om twee kanten op te zoeken. Dat is wat er onder andere ook mis gaat met de fabeltjes fuik. Je leunt teveel op je eigen mening en de algoritmes maken dat nog makkelijker.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mijn excuus, ik noemde jou meer uit de losse pols. Ik had niet goed gekeken of dat in dit geval klopte.

    Maar dat is inderdaad wat ik bedoel. Ik geloof de bron die past bij mijn beleving en die wordt beïnvloed door waar ik woon, wat ik kijk, lees en de mensen waar ik mee omga.
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik google eigenlijk zelden twee kanten op. Ik kijk wel goed naar de bron van de informatie. Als ik een betrouwbare bron vind die mijn mening ondersteunt, geloof ik het al snel wel. Ligt er ook aan hoe belangrijk ik het vind. Daar zouden social media en zoekmachines veel meer op gericht moeten zijn. Dat je zelf aangeeft (of het systeem herkent het zelf) dat je op zoek bent naar kennis of gewoon even snel iets wilt opzoeken (betekenis woord, restaurant, whatever). In het eerste geval gaan er andere algoritmes werken die je zo breed mogelijk informeren. In het tweede geval werkt een algoritme zoals nu vaak al gebeurt, dat je zsm relevante info krijgt die past bij je voorkeuren.

    Maar dit is meer iets voor het social media topic eigenlijk. Mi scusa.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Dan lees je of mijn bronnen niet of je bent zelf iemand die eigen waarheden hanteert.

    Ik heb ook niet het idee dat ik en Fred, alhoewel we een compleet andere blik op de wereld hebben, een andere visie hebben op wat een goede bron is (integendeel zelf). Als Fred een linkje post heb ik daar eerder een gevoel bij dat dat geen nonsens is ipv iemand anders.

    Dus ik ben het niet met je eens, sorry. Fred en ik bekijken vast en zeker andere nieuws media maar hanteren wel dezelfde waarheden voor zover ik die jaren kan zien.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Iedereen hanteert zijn eigen waarheid chef. Niet alleen ik. Ik ben het verder eens met jouw bron en voor mij is die bron juist Ik zeg alleen dat dat niet voor iedereen zal gelden. En dat er dus bronnen bestaan die het tegenovergestelde zullen beweren.

    In eerst instantie beweerde Fred iets heel anders en dat was zijn waarheid, gebaseerd op een andere bron en dat zou ook een inlichtingendienst zijn geweest. Google heeft altijd bronnen beschikbaar die passen bij iemands mening of gedachte over iets.

    Uiteraard is een bron van het AIVD voor jou, mij en iedere andere member hier van meer waarde dan een vage bron op FB of iets dergelijks. In mijn beleving is er, ook hier, vaak genoeg discussie over de bronnen van anderen. Dat is verder ook volkomen normaal volgens mij. Maar goed, ik heb me blijkbaar volkomen vergist

    Ik gaf ook aan dat ik banger ben voor extreme moslims dan voor rechts-extremisten. Puur omdat ik zelf wit ben en omdat ik hier in de Westerse wereld doodgegooid wordt met berichten over onthoofdingen, bomaanslagen, Al Qaida. Jihad en weet ik wat. Dus ik ben ervan overtuigd dat geweld door extremistische moslims jegens westerlingen veel vaker voorkomt dan omgekeerd.
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    AP finds most arrested in protests aren’t leftist radicals

    Very few of those charged appear to be affiliated with highly organized extremist groups, and many are young suburban adults from the very neighborhoods Trump vows to protect from the violence in his reelection push to win support from the suburbs.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Klopt. Radicaal links pakken ze niet op
    Die laten ze hun gang gaan.
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Bron?
     
    Cyrax vindt dit leuk.
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Begin ik niet meer aan
    Je vind het teveel tekst of te lang als het een filmpje is en kijkt toch niet.
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Of gewoon optyfen met je fake news bullshit.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    White House looks at cutting Covid funds, newborn screenings in ‘anarchist’ cities

    The White House is considering slashing millions of dollars for coronavirus relief, HIV treatment, screenings for newborns and other programs in Democratic-led cities that President Donald Trump has deemed “anarchist jurisdictions,” according to documents obtained by POLITICO.

    En dit is dus hoe ver de impact van deze retoriek gaat in proto-fascistisch Amerika. Vooral verdedigen die hetze tegen links. Loopt altijd zo goed af.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Topicnheeft weinig meer met het onderwerp racisme te maken. Is meer:

    Freds propaganda paradijs
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  14. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  17. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik zeg XBW omroep
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Je hebt zometeen Omroep Zwart, Omroep Moslim en Omroep Ongehoord. Waarom die laatste niet gewoon Omroep Wit noemen. Dit klinkt weer zo zielig. Tenminste overzichtelijk.
     
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Omroep Yellow!
     
    Reckuuza en Taab vinden dit leuk.
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Sowieso is dit allemaal hopelijk ouderwets.
    Als je vroeger aandacht wilde voor jouw clubje ten tijde van de verzuiling kon je een omroep beginnen.

    Waarom moeten al deze clubjes weer subsidie opstrijken om programma's te maken?

    Je kan tegenwoordig toch gewoon gratis en voor niets een YouTube kanaal maken voor jouw aanhang? En anders zin er genoeg andere platformen naast Youtube.
     
    B Tender vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina