1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je kunt toch gewoon via een VPN connectie inloggen op dat bakbeest? Dat is niet echt het probleem.
    Het probleem zit hem denk ik meer in het testen, de communicatie die daarbij funest is, etc. Dat is iets wat via thuiswerken een stuk lastiger gaat.
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ingebroken bij developer; volledige Cyberpunk 2077 nu graties te downloaden.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Alsof een stevige PC (bakbeest?) tegenwoordig nog veel ruimte in moet nemen.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Nou ja, ik neem aan dat ze misschien niet allemaal een eigen PC hebben, dus als je dan op je werk in shifts werkt, dan deel je vaak een computer met anderen. Niet echt een issue op kantoor, maar als je thuis moet werken heeft misschien niet iedereen even zo'n ding daar staan die al helemaal geintegreerd is in de workflow die je hebt op je werk, met alle tools meteen voorhanden.

    Daarnaast zal het vooral gewoon gaan om de lijntjes naar elkaar toe. Als ik op mijn werk zit en ik heb een bepaalde font nodig, dan gooi ik een kop koffie naar een stagiaire en roep "JE BENT DE FUCKING FONT VERGETEN IN DE FUCKING FONT MAP TE PLAATSEN!!! DOE DAT NUUUU, BRENG ME DAARNA EEN NIEUWE KOFFIE, EN GA DAN MAAR NAAR HUIS!!!", maar ja, als we vanuit huis werken, moet ik dus eerst hete koffie in een koffiekan schenken, dichtdraaien, op mijn fiets springen, naar het huis van die stagiare fietsen, koffiekan opendraaien, aanbellen, wachten tot de deur opengaat, de koffie in zijn/haar gezicht gooien, en dan roepen "JE BENT DE FUCKING FONT VERGETEN IN DE FUCKING FONT MAP TE PLAATSEN!!! DOE DAT NUUUU!!!".

    Tja, dat kost mij dan extra tijd en moeite. Is vervelend. Dat zal bij CD Project Red precies hetzelfde zijn.

    Samenwerken gaat meestal gewoon sneller wanneer de lijntjes zo kort mogelijk zijn. Soms bij bepaalde opdrachten waar wat spoed bij was kwam de klant naast me zitten met al zijn/haar aantekeningen op schoot en dan gingen we gewoon snel door het hele project heen, alle aanpassingen meteen doorvoerend. Als ze dat via de mail hadden aangeleverd dan zijn er toch altijd weer dingetjes die niet duidelijk zijn, niet kunnen, etc etc, en dan moet je dat daarna weer via de mail terug communiceren, en dat gaat dan heen en weer en kost tijd.

    Anyway, dit is gewoon een groot ambitieus project, ze redden de deadline niet, dus ze nemen nog wat extra tijd. Vervelend, maar kan gebeuren, en helemaal in deze periode met COVID, en gezien hun gelijktijdige release op meerdere platformen.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Tuurlijk hebben die gasten allemaal een eigen PC die volledig in de cloud zit.

    Het is een fucking developer he.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Of die gasten hebben gewoon een eigen PC op kantoor waar ze op kunnen inloggen via een VPN connectie.
    Dan kun je gewoon op je bakbeest werken vanaf je eigen pc, laptop, tablet, telefoon of digitale thermometer.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2020
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Persoonlijke ervaring mee?
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Waarom ga je schreeuwen als iemand iets kleins niet goed doet? Komt gefrustreerd en douchey over.
     
    Joepino en Yerewn vinden dit leuk.
  9. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik vind het gooien van hete koffie erger, maar kan aan mij liggen.

    Ze zouden in 2017 overgaan op de cloud, maar dit is uitgesteld tot 2021
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    BRON?!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Heb op facebook gestaan
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ja en verder is het gewoon een logisch feit NET ALS DAT DE AARDE NIET PLAT IS MAAR ROND
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik geloof niet in feiten.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Het is niet hele dure koffie ofzo ...
     
  15. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Feiten zijn ook maar dingen ontsproten aan de waarheid. Wie heeft de waarheid ooit tot autoriteit benoemd? Wat is sowieso 'echt'. Jatoch
     
    Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Gekkies, jullie bestaan alleen in mijn fantasie. Ik sluit het internet af en dan verdwijnen jullie ook allemaal.
     
    Jorrie en Reckuuza vinden dit leuk.
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Op 19 november zendt CD Projekt Red een nieuwe Night City Wire-livestream voor Cyberpunk 2077 uit.
    Het is de vijfde livestream rondom de langverwachte actie-rpg. De livestream moet meer informatie over Johnny Silverhand - gespeeld door Keanu Reeves - geven, alsmede de muziek in de game en "veel meer". De livestream begint om 19:00 uur Nederlandse tijd en is te bekijken via Twitch.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Over die grap hebben ze 2 weken moeten nadenken of wat?
     
    VapoChill vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina