Nou ja, ik neem aan dat ze misschien niet allemaal een eigen PC hebben, dus als je dan op je werk in shifts werkt, dan deel je vaak een computer met anderen. Niet echt een issue op kantoor, maar als je thuis moet werken heeft misschien niet iedereen even zo'n ding daar staan die al helemaal geintegreerd is in de workflow die je hebt op je werk, met alle tools meteen voorhanden.
Daarnaast zal het vooral gewoon gaan om de lijntjes naar elkaar toe. Als ik op mijn werk zit en ik heb een bepaalde font nodig, dan gooi ik een kop koffie naar een stagiaire en roep "JE BENT DE FUCKING FONT VERGETEN IN DE FUCKING FONT MAP TE PLAATSEN!!! DOE DAT NUUUU, BRENG ME DAARNA EEN NIEUWE KOFFIE, EN GA DAN MAAR NAAR HUIS!!!", maar ja, als we vanuit huis werken, moet ik dus eerst hete koffie in een koffiekan schenken, dichtdraaien, op mijn fiets springen, naar het huis van die stagiare fietsen, koffiekan opendraaien, aanbellen, wachten tot de deur opengaat, de koffie in zijn/haar gezicht gooien, en dan roepen "JE BENT DE FUCKING FONT VERGETEN IN DE FUCKING FONT MAP TE PLAATSEN!!! DOE DAT NUUUU!!!".
Tja, dat kost mij dan extra tijd en moeite. Is vervelend. Dat zal bij CD Project Red precies hetzelfde zijn.
Samenwerken gaat meestal gewoon sneller wanneer de lijntjes zo kort mogelijk zijn. Soms bij bepaalde opdrachten waar wat spoed bij was kwam de klant naast me zitten met al zijn/haar aantekeningen op schoot en dan gingen we gewoon snel door het hele project heen, alle aanpassingen meteen doorvoerend. Als ze dat via de mail hadden aangeleverd dan zijn er toch altijd weer dingetjes die niet duidelijk zijn, niet kunnen, etc etc, en dan moet je dat daarna weer via de mail terug communiceren, en dat gaat dan heen en weer en kost tijd.
Anyway, dit is gewoon een groot ambitieus project, ze redden de deadline niet, dus ze nemen nog wat extra tijd. Vervelend, maar kan gebeuren, en helemaal in deze periode met COVID, en gezien hun gelijktijdige release op meerdere platformen.
Klik om te vergroten...