1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Reckuuza, 30 sep 2020.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Sheesh, lange speech wel.
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Nieuwe sitcom: How I Won The Presidency, en dan 9 seizoenen lang tegen de kids vertellen hoe het ging.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Die gap is 77. Valt nu al geregeld nokkie. Einde 2e termijn (mocht ie herkozen worden ofc) is ie 85.

    En dit houdt ie vol?
     
  6. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Prima VP mocht ie nokkie gaan. Volgens mij gaf ie ook al aan dat hij maar voor 1 term gaat.

    Daarna krijgen we Trump Jr.

    (hier las je het als eerst)
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik mag toch hopen dat ze alle Trump belastingen opengooien en alle boeken flink doorspitten en die compleet failliete familie die nog steeds in rijkdom en welvaart leeft gewoon aan gaan pakken, zodat ze binnen een paar jaar in de bak zitten ...
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Reken niet op ernstige consequenties als ik hoor hoe biden nu praat.
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Daar gaat Biden niet over lijkt me.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Hoeft ook niet de beslisser te zijn. Het is natuurlijk giswerk, maar mij lijkt de milde praat van herenigen en shit een voorteken van een milde afhandeling van Trump. Kreeg Reagan destijds niet gratie? Shit buiten presidentschap wordt vast lastiger voor 'm, zie dat yi long daar op doelde. Daar heeft Biden inderdaad geen reet mee te maken.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Als Biden nu keihard Trump gaat aanpakken maakt hij het zichzelf natuurlijk ook onnodig moeilijk. Dan krijg je je tegenstanders helemaal nooit meer aan je kant.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Democraten moeten gewoon eens kappen met dat willen pleasen van een stel racistische rednecks. Steeds die BS van 'meeting in the middle', terwijl Republikeinen daar al jaren schijt aan hebben en nooit concessies willen en zullen doen.

    Als Trump de boel heeft opgelicht qua belastingen, dan is het gewoon een crimineel, en hoort hij de gevolgen daarvan te dragen. Hetzelfde geldt voor vrouwen aanranden/verkrachten, voor machtsmisbruik, etc etc. Die man heeft zijn hele leven straf weten te ontlopen terwijl het voor iedereen duidelijk is wat een schurk het al die jaren is geweest. Zou mooi zijn als ze nu gewoon eens doorpakken. De wetten en regels horen voor iedereen gelijk te zijn. Ik snap dat het Amerika is en dat het daar anders ligt, maar om een crimineel geen straf te geven puur en alleen om zijn idiote fans tevreden te houden, dat lijkt me zelfs voor Democraten een onhoudbaar standpunt, en waarschijnlijk verliezen ze daar ook veel stemmers mee, want het hele probleem was nu juist dat teveel mensen geen vertrouwen meer hebben in het systeem.

    Als Trump niets verkeerds heeft gedaan dan hoeven zijn fans nergens bang voor te zijn. Komt naar voren dat hij wel fout is geweest, dan gewoon de passende straffen daarvoor uitdelen. Zo moeilijk is het allemaal niet.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Huh?

    Afgezien van de KKK (waar al 100 jaar vanaf gestapt is) ... heb je nog andere argumenten?
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.616
    Leuk Bevonden:
    8.720


    Dit blijft toch wel goud hoor. Wil je the Four seasons boeken, is er een of andere stagiaire die het Four Seasons tuincentrum boekt, je weet wel naast een adult store en crematorium.
     
    Yellow 13 en Taab vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Eigenlijk hoop ik dat Biden en Harris hem hier finaal voor vernederen... deze dwaze actie. Ik vind eigenlijk wel dat die dat verdiend heeft. :+
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat doet de actie zelf al.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.616
    Leuk Bevonden:
    8.720
    De toon is juist nu niet vernederen maar een handreiking naar de republikeinen (meerderheid nog steeds in de senaat). Maar ik kan me voorstellen dat ze binnenskamers wel even hebben moeten gniffelen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het is net alsof ze hun eigen beleid willen cremeren ja, dat de Democraten toch wel een beetje gelijk hadden. :+
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Yi-Long vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wat een verschil met Trump toch?
     

Deel Deze Pagina