1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wedden op sport [Deel 3] [SPOILERS!]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ralluff, 13 dec 2010.

  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    kijk eens op bet777, daar hebben ze een gratis bet van 100,-
    Als je verliest kan je de 100,- zonder rondspelen terug storten. Als je wint, win je :)
    ik verloor :p. Maar zonder problemen mn geld terug
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bij het aanmaken van een account op Bet777 krijg je je eerste bet tot €100 gratis:
    - verlies je, krijg je de €100 terug en kan je dat laten uitbetalen zonder bonus/rondspeel-fratsen.
    - win je, krijg je gewoon de winst en kan je dat laten uitbetalen.

    Leuk om eens te proberen:

    Barca - Atletico @ 1.51
    Chievo - Juventus @ 1.54
    Napoli - Empoli @ 1.28

    Inzet: €100
    Winst: €299

    Edit: zie nu dat de post van 9 januari boven mij over dezelfde actie gaat. Nou, de actie is nog steeds bezig dus :+
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ka-ching! :D

    2-1, 0-4 en 5-1.
     
    Exionche vindt dit leuk.
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Lekker! :thumbs:
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Bump! Men hier nog betjes aan het zetten?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [​IMG]

    Gokje.
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik had na Q2 een bet dat Stroll pole zou pakken. Van een euro 13 gemaakt.

    Had ook gebet dat Verstappen pole zou pakken, dat was iets minder succesvol.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Wales gaat winnen kut man
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Vooruit doe een keertje mee

    [​IMG]
     
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Ik doe ook wel eens wat eurootjes inzetten op F1. Had dit jaar wel een lekkere streak:

    [​IMG]

    Maar ik heb ook geleerd dat ik er geen winst mee kan maken (behalve 1x toen ik iets eerder wist dan Unibet zelf, toen heb ik 'hard' gechashed). Maar heb mezelf ooit beloofd 10 euro in te zetten, en dat zodra dat op is 'het dus niet werkt' en ik niet bij mag storten. Ik speel daar nu al 3 jaar mee ofzo en zit vandaag de dag nog op €9,- :emo: Maakt achterhoede gevechten soms wel wat leuker!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Lefgozer hoor.
    Nog wat leuks gedaan met de winst?
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Als je het hele jaar ingezet zou hebben op een Mercedes pole, stond je nu op 23 cent verlies.

    I AINT THAT EASY, OKAY
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha nice. Kazakhstan en Albanie zijn landen waar ik niet gauw op zou inleggen maar wie weet. Leuke bet.
    @Jimmy J. Niet echt hoge quotes man, maar safe spelen is ook prima. Ben begonnen met 5,- en sta nu op ruime winst, probeer het telkens met een kleine stake te verhogen en soms ook een gedeelte terug te storten. (Om te voorkomen dat ik geld ga proberen terug te winnen als ik verlies, met een hoge stake)
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Rode kaart finland in de 12’de minuut. Lekker man
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik bet soms op unibet en bwin het tegenovergestelde, zoek dan naar gegarandeerde wins in de head to heads.

    Dat ik bijvoorbeeld op bwin bet dat Russel wint van latifi, en op unibet dat latifi wint van Russell... Met de bedragen zodanig dat ik gegarandeerd win. Het is zeldzaam dat zo'n kans zich voordoet omdat de odds altijd aan de veilige kant zitten en tussen sites (te) weinig afwijken, maar nu en dan spot ik zo'n buitenkansje voor een gegarandeerde win. Maargoed, je sleept dan maar een tot enkele procenten van je inzet eruit, dus echt rijk word je er niet van, maar vind 't leuk om zulke buitenkansjes te spotten. Ik kan m'n tijd ongetwijfeld rendabeler inzetten maar vind 't een leuke bezigheid op z'n tijd.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Maar H2Hs zijn nooit hoger dan 2? Klinkt als een vreemde tactiek die niet echt winstgevend kan zijn.
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ooh jawel hoor.
    Heel veel Betts zijn veel te onaantrekkelijk met een odd onder 2. Daarnaast is de odd voor A en voor niet-A vaak aan elkaar gerelateerd, en bij een odd van zeg slechts 2 op iets wat super onwaarschijnlijk is, zal de odd voor de super waarschijnlijke niet-a veel te hoog liggen, op 1,5 ipv op 1,1, waardoor iedereen op niet-a zou betten.

    Verstappen vs albon bijv 1.1 vs 7 op unibet en 1, 3 vs 5 op bwin. Ik schud de getallen hier even uit m'n mouw en de odd verschillen zijn overdreven groot dus ze zullen niet helemaal logisch zijn, maar deze orde van grote is niet ongebruikelijk en bied kansen als ze zich voordoen..

    7 euro op verstappen tegen 1,3, 1,3 euro op Albon tegen 7,...profit (een beetje dan he, meestal 1-2% als 't zich al voordoet).
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2020
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Heb je 1 screenshot waarin zou iets is voorgekomen?
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Tuurlijk, zal vanavond eens kijken. Zijn dan wel twee screenshots he.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik moest wel echt ff 2x rekenen haha maar slim gevonden dan.
     

Deel Deze Pagina