1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Reckuuza, 30 sep 2020.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Thnx voor filmpje die had ik nog niet gezien
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja dat is ook wat er staat Sherlock.
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik vermoed dat hij doelt op verdeeldheid in het land, niet in de regering. Doordat bijvoorbeeld gematigde republikeinen wat minder gematigd worden. Geen idee of dat zo is. Zou kunnen.
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Het werkt verlammend, maar het forceert ook compromissen.

    Ik vraag mij dus af of 'vrij spel' voor de democraten per definitie iets goeds is of dat het vooral de polarisatie verder in de hand helpt.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    In theorie wellicht. In praktijk wordt (vooral de laatste jaren) vrijwel alles wat democratisch is volledig geblokkeerd.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit gaat viral, maar dit is niet het Capitool - het is het Lincoln Memorial.
    Dat maakt het eigenlijk nog erger want het enige wat ze daarbinnen beschermen is 1 standbeeld.

    Het wrange verschil is dat gisteren de menigte is aangemoedigd door dezelfde persoon die de autoriteit zou hebben gehad om de national guard in te zetten (gezien DC geen staat is).
    Ik las gisteren op Twitter dat niet Trump, maar Pence uiteindelijk het groene licht heeft gegeven om de national guard uit te laten rukken (iemand die nota bene zelf in allerijl in veiligheid gebracht moest worden). Daarmee heeft de president dus niet gehandeld om in te grijpen - iets wat hij, als individu, maar al te makkelijk deed afgelopen zomer. o_O
     
    fredfenster en Reckuuza vinden dit leuk.
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Sowieso bijzonder dat Pence, of all people, opeens opstaat. Die denkt natuurlijk ‘wat Biden kan...’.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nouja Pence werd openlijk geschoffeerd door Trump dus die zijn ook niet meer de beste vriendjes.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Gisteren ging er een korte clip viraal waarin je zag dat de politie het hek wegnam voor de menigte. Vandaag verscheen een betere camerahoek. Doodeng om daar te staan.



    Interessante take was deze :
    :x



    Er waren gisteren ook beelden van een reporter van CNN die live voor het Capitool sprak over "rioters "
    Een aantal idioten om hem heen schreeuwen tegen hem "protestors, not rioters!"
    De reporter maakte zijn verhaal rustig af, maar je zag echt de angst in zijn ogen en hij vervolgde zijn verhaal met het woord "protestors".
    CNN was vanuit de studio heel consequent met haar woordkeuze, maar diep respect voor die vakmensen ter plaatse die in deze geweldadige omgeving hun vak bleven uitoefenen.


    Het is eigenlijk een wonder dat er zo weinig gewonden zijn gevallen, en dat ook met name geen reporters gewond zijn geraakt.
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Eng zooitje daar in Amerika zeg.
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Wow...ik ben blij dat veel van deze mensen weinig buiten Amerika komen...

    Tenminste, dat hoop ik.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Deze idioten heb je hier in Nederland ook gewoon.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hier maken ze herrie met pannen, ze bestormen (nog) geen gebouwen.
     
    schijterwt vindt dit leuk.
  15. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik vind het prachtig, ben blij dat zij ons vermaken tijdens deze plandemie
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Denk dat 1% een paspoort heeft.
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Nou ja, ze gaan steeds een stapje verder he. Er zijn nu ook alweer doden gevallen. Als het verder blijft escaleren is er echt niks leuks aan vind ik.

    Ik denk dat 1% kan lezen.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dit. Dat Amerika gebash is natuurlijk leuk, maar met een bevolking van 330 miljoen heb je wat meer gekkies lopen die in plaats van een pan het Capitol bestormen.
    Vind het dus beetje makkelijk om USA als derdewereldland weg te zetten, het is wel het 3e land ter wereld, en de nummers 1 en 2 hebben veel grotere issues.

    Misschien lopen er relatief wel meer mafkezen hier dan in USA.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Nee man allemaal mooi, Trump mooie vent
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Het enige wat hier vooralsnog mist is een persoon als Trump die ze eindeloos blijft ophitsen, al zie je natuurlijke meerdere groepen die hier gevoelig voor (zullen) zien, zoals de achterlijke Corona-wappies, de boze boertjes, die lui die bij elke Sinterklaas viering een zwarte piet EISEN, de PVV aanhang die al boos worden wanneer ze het woordje Halal op een verpakking in de supermarkt zien staan, en de idioten van Baudet ...

    Als je straks een demagoogje hebt die al die partijen weet te verbinden en op te hitsen, heb je gewoon een serieus gevaarlijk probleem.
     

Deel Deze Pagina