1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik kan het mij haast niet voorstellen.... Maar goed, crypto heeft wel gekkere dingen laten zien :)
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Kopen jullie nog leuke alts tijdens de dip? Wat zijn jullie moonshots?
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    crypto lekker
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik koop al tijden niks meer bij. Wat ik erin heb zitten hou ik aan tot het financiƫle vrijheid oplevert :)

    Ik handel in deze dips ook niet. Dat heeft mij al te vaak geld gekost. Achteraf had ik natuurlijk alles op usdt willen zetten. :+
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Als het weer richting de 30k gaat denk ik toch dat ik wat bij ga kopen. Maar buiten dat inderdaad niet.
    De long term werkt gewoon veel beter als je niet vele uren per dag kan investeren. Zoals deze man bijvoorbeeld ook aangeeft in twee goede opiniestukken:

    https://www.tradingview.com/chart/BTCUSD/OSQ1vORa-Bitcoin-Get-Rich-Quick-or-Die-Broke-Trying/
    https://www.tradingview.com/chart/BTCUSD/AS9tSC62-Bitcoin-Buying-the-Dip-vs-Being-a-Dip/
    https://www.tradingview.com/chart/BTCUSD/R1SZfI49-Bitcoin-When-the-Dip-Keeps-on-Dipping-ALL-ABOARD/

    "Market moves higher, so does the value of my portfolio, market moves lower, I have cash to buy. See most think that they need to be 100% in the market as it moves higher, but this is a sure sign of greed and we all know what results when the market is greedy!"

    Nu maken alts een dergelijke strategie natuurlijk iets complexer, maar in principe bewegen die in het grote plaatje ook altijd met met BTC.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2021
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Weak hands
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik heb bijgekocht. Let's go
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    BTC houdt redelijk goed de 45000 support level aan. Dat is redelijk positief voor Recka. :+
    Ook voor het sinds 22 februari eerst dat de 10MA weer boven de 100MA zit op de 1h schaal.
     
  10. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    @FinalBob Wat is die Strong waar je het over hebt?

    Heeft echt extreem kleine MC nog, wat niet wil zeggen dat je je geld er maar in moet gooien, maar jij bent er niet eentje van "take my money..... when lambo?"
    Ben dus benieuwd hoe je daar bij bent gekomen.


    Voor diegene die zeggen alleen goede verhalen te horen, kijk eens terug in dit topic. Een aantal jaren is het ontzettend stil geweest, want iedereen had waarschijnlijk veel geld verloren.
    Ook ik heb op aanraden van iemand hier op XBW 2 ETH in een ICO, weet niet meer hoe die heet, inderdaad scam.

    Ook ik heb beter nooit kunnen traden, had ik 2x zoveel gehad.
    Zelfs ETH met mijn BTC op een BTC/ETH rato gekocht van 0.035 in april 2017 ofzo, dus nog voor alle grootse hype toen ETH nog 40 euro was.
    Qua geld erg laag, maar die rato BTC/ETH is nu pas weer aangetikt dus dat was ook 4 jaar lang "verlies" tov BTC.

    Maar inderdaad zoals gezegd, iedereen die een goede coin in 2017 heeft gekocht (niet ATH) staat nu bijna zeker op winst --> HODL
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    En wat is de verwachting van de komende jaren volgens jou?
     
  12. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Veel.

    Nja kijk. Ik heb in 2013 gekocht toen BTC op 500 dollar stond. Er was toen geen hype of niks, maar ik kwam BTC tegen en ik geloofde in de technologie (wat nu een meme is :p).

    In principe is er niks veranderd, maar ik heb nu vooral VET en ETH, en ik denk dat die op de lange termijn echt groot gaan worden.
    Vast ook andere coins, mja, keuzes maken en dan houden zoals gezegd (totdat er echt slechte signalen zijn natuurlijk).

    Aankomende jaar gaan we denk ik echt nog wel hard, maar ja ik heb ook geen kristallen bal...

    Ik heb in elk geval (nog) niks verkocht, wat niet veel zegt want heb van 2013 tot en met nu geHODL'ed, maar als ik er van overtuigd was dat het ATH is deze run, zou ik natuurlijk verkopen.

    Nee, komt goed, mooie tijden tegemoet!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat Nano uiteindelijk een heel grote winnaar gaat worden. Blijft belachelijk dat zoveel shitcoins zo hoog qua marketcap staan, maar de betere versie van Bitcoin nog steeds enorm underrated is. Maarja, hetzelfde geldt voor ETH en VET.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Heb vandaag 1/3e van m'n HODL portfolio sinds 2017 verkocht. Merkte dat ik behoorlijk over-invested was, en ik wil op korte termijn (1-2 jaar) een huis kopen, waar natuurlijk geld voor vereist is.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Mooie verhalen hoor. Er bekruipt me daarbij toch wel altijd t gevoel dat ik nu gewoon te laat ben ingestapt.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Er is niet zoiets als te laat. Ben je te laat om 100 of 1000x op BTC of zelfs ETH te pakken? Grote kans.
    Echter zijn er altijd nieuwe kansen. Zie bijvoorbeeld Chainlink sinds vorig jaar:

    upload_2021-3-1_16-25-1.png

    +- 10 keer over de kop. Dat had niemand hier een jaar geleden verwacht, ondanks dat LINK echt wel hoog aangeschreven stond.

    Er kan veel gebeuren met goede crypto in een jaar tijd. Het enige dat je nodig hebt is goed onderzoek en een stapel geluk. En dan natuurlijk geen nonsens als DOGE kopen. Dat is leuk als je een van de eerste mensen bent die het koopt na een pump van reddit of als Elon weer eens getwittert heeft, maar op lange duur is dat gewoon een risico.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Je moet s ff naar je afbeelding uploads kijken want t werkt voor geen meter. Ja dan heb je t over een Chainlink, maar andere projecten als Polka, nano, cardano, XRP, binance, vechain, icon, XLM, DOGE (ghihi) dan?
     
  18. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Is Nano hetzelfde als Bitcoin?

    Hell naw!

    Tja, als je BTC ziet als betaalmiddel, dan is het inderdaad ontzettend gefaald en is Nano veel beter.
    Maar, dat is niet het geval!
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Hoezo pik?
    Ik zit toch ook op 700 euro winst lol. Gisteren weer wat gekocht en dat was weer beetje geluk.
    Maar sowieso niet per week bekijken, over halfjaar kopen we XBW over.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Er komen altijd kansen maar voor een tientje in BTC investeren betekent niet dat je straks kan stoppen met werken.
    [​IMG]

    Als je voor de hele markt Euphoria ziet als eind 2017/begin 2018 en de jaren daarna als de volgende fases ziet kan je nu zien dat we weer uit het dal gekropen zijn, ATHs hebben verbroken op BTC, meer en meer mensen beginnen weer kansen te ruiken en stappen in. Hoe hoog de markt dit keer zal worden, geen idee. Verschil met 2018 is dat er nu meer institutioneel geld in zit en niet de gemiddelde huis tuin en keukenbelegger die in paniek raakt als er een dip is.

    Er zijn het afgelopen jaar zat projecten geweest waarbij je je inleg x10, x20 x100 had kunnen worden. Soms een beetje geluk, soms gewoon je meer verdiepen, maar er zijn nog steeds kansen in deze markt.

    Trends nu zijn NFT (non fungible tokens) en DEFI (decentralized finance) waar je je bijvoorbeeld in kan verdiepen.
     

Deel Deze Pagina