1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Sowieso
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Als je niet trade is het uiteraard altijd handiger om je crypto in cold storage te houden.

    Aan de andere kant heeft Binance ook zo zijn voordelen. Zo kan het interessant zijn om coins via Binance "uit te lenen" aan leverage traders en staking rewards. Dan pak je toch weer aardig wat procenten rente per jaar. Maar de vraag is of je het risico van niet in eigen beheer hebben het waard vindt. Sowieso niet alles op een exchange laten staan.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2021
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Atta boy! Doet me een beetje denken aan toen ik ruim 20 jaar geleden net 3 baardharen kreeg en een top of the line scheerapparaat kocht, maar goed bezig Reck. Je bent ook minder geneigd om uit impuls te handelen omdat je eerst je wallet moet pakken. Laat iedereen maar lullen hier en HODL!
     
    Weggooi32 en Fiasco vinden dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    zo vader zo zoon toch bb
     
    Yerewn en Garrett vinden dit leuk.
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik ben overigens wel benieuwd wanneer we het eerste bericht krijgen dat Recka zijn private key kwijt is.
     
    Taab vindt dit leuk.
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik heb 1 papiertje begraven ergens in bos en lommer, kom diggen dan
     
    Garrett vindt dit leuk.
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ook wel eens leuk om te lachen om jou, in plaats van om jou te lachen ten kosten van een ander :+
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Lekker. Vandaag een deel Aergo omgezet in USDT en mijn originele inleg + 30% terug. Nu lekker met gratis Aergo werken. :)
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Lekker hoor. Ik zie net dat mijn CHZ in anderhalve week meer dan verdubbeld is in waarde. Prima gokje geweest!
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    @FinalBob Weet jij nog enkele interessante kleinere coins die je nog niet bij de grote jongens kunt vinden?
     
  11. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Waar ik zelf nog naar kijk (en nog niet heb): Kylian Network en UNN. Lijken beide interessante projecten om vrij snel wat winsten op te kunnen realiseren. Maar dus zelf nog niet ingestapt.

    Tixl waar ik het eerder over had heeft nog steeds lage mcap. Staat nu nog alleen op probit en uniswap. Pancakewap (binance smart chain) is aangekondigd dus ik verwacht dan wel een toename doordat de fees op uniswap nu belachelijk hoog zijn voor de gemiddelde trader. Lijkt dus nog een mooi instap moment (via Probit).

    Iets groter: Hathor. HTR (disclaimer; heb ik zelf ook). Staat nu nog voornamelijk op Kucoin. Vind steeds meer tractie en is steeds meer in het nieuws. Zou me niet verbazen als die uiteindelijk 1b+ zal worden. Uitdager van ADA, DOT, ETH. Sowieso kwestie van tijd voordat die op Binance komt.

    @deadly seconz Strong waar ik het over had kan ook interessant zijn. Maar zelf wel inmiddels weer verkocht. Extreem lage mcap, en zit best harde kern van investeerders in met nodes. De nodes leveren best wat op. Zou me niks verbazen als die ooit eens richting 1k per stuk gaan. Maar moet nog wel wat voor gebeuren... Mocht dat gebeuren zit je gebakken als je een paar nodes naast elkaar hebt draaien.
     
  12. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Maar wat houden "een paar nodes" dan in ;)?

    Mbt Hathor, 1b als 1 miljard euros, of 1 biljoen euros? Dat is een 10x, of een 10000x.
     
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Multi-nodes is sinds kort geactiveerd. Dus dat moet nog blijken... Ik las dat veel mensen minimaal 10 nodes (wilden) draaien. Je hebt 10 Strong nodig voor een node. Veel verder dan dat ben ik er ook niet meer in gedoken.

    1 miljard euro/dollar. Ik kijk meestal naar $ waarde, vandaar de B :). De top 73 hebben nu al een dergelijke mcap. Dus voor zo'n project echt zeer goed haalbaar.
     
  14. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Kylian Network en UNN kan ik niet vinden (Of is UNN die rank 2200 governant coin of?).

    Ik weet het nu niet met die swaps, ik voel me al echt zo'n ouwe gek nu die de nieuwste hypes niet begrijpt. Als L2 wordt vrijgegeven zal het probleem met Uniswap ook wel opgelost zijn, dus weet niet of Pancakeswap dan nu beter is.

    @Reckuuza Hardware wallet altijd verstandig en een goede investering! Goede zet.

    Daarbij moet ik zeggen dat ik eigenlijk iets te veel naar mijn zin op Binance heb staan, maar de VET + VTHO stake is gewoon echt té lekker.
    Daarbij, als je dan een exchange kiest, dan is het Binance. Die vertrouw ik 100%.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    https://www.coingecko.com/nl/coins/union-protocol-governance-token

    https://www.coingecko.com/nl/coins/kylin-network

    Die swaps zullen wel blijven bestaan pancakeswap is van binance. Dus sowieso prettig om daar op te komen. Dan heb je ook meer kans op binance zelf. Reden dat BNB zo belachelijk hoog is gaan staan is ook door die hele smart chain en swap die binance heeft gemaakt. Super slim.

    Swipe gaat nu ook een swap maken. Bijna in beta fase... Hopelijk levert dat weer wat op. Zeker nu staking voorbij is... Dat waren mooie cadeaus die helaas nu opgehouden zijn.
     
  16. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Hij staat zo laag omdat er nog geen mcap betekent is. In werkelijkheid wat hoger. :)

    Ik volg veel telegram chats en Twitter accounts. Daar wordt veel geroepen en doe dan zelf onderzoek naar wat er geroepen wordt om te kijken of ik het ook interessant vindt. Dat scheelt al een stuk.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Bedankt, eindelijk eens iemand die me een complimentje geeft op dit kutforum
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Doet iemand trouwens iets met de Eth2.0 staking? Aan de ene kant zeer interessant, maar bij bijvoorbeeld Binance staat dan je Eth daar minstens 2 jaar vast. Dat is andere koek dan de stakes van 30-90 dagen.
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Ik! Maar je kan je BETH inwisselen voor ETH alleen dan krijg je dus geen staking meer voor je inleg. Dus in noodgevallen kan je wel profiteren van een stijging van ETH. Voor mij loont het en is het makkelijker dan zelf staken.
     

Deel Deze Pagina