1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik weet niet of dat te laat is voor ETH.. Ik heb zelf best wat in Matic gestopt, layer 2 solution voor ethereum. Maar is BNB ethereum dan niet al voorbij. Ik wil bijvoorbeeld mijn matic overzetten naar mn Celsius wallet, want daar krijg ik 13,99% rente. Maar het kost me serieus 42 MATIC om over te zetten. Die ERC20 Fees zijn echt belachelijk

    Heb een klein deel van mn ADA overgezet naar Acryptos. Krijg nu 1 ADA per dag eruit. Jippie
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2021
  2. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Tesla heeft volgens mij voor $1.313 billion aan bitcoin gekocht in Q1
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nog waard om nu in te zetten op ETH of eigenlijk te laat?
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Stijgt echt nog wel lekker door joh. Alles stijgt weer lekker. Blij met de ADA en SXPs van vorige week weer. Zo zijn zelfs de dips fijn.
     
  5. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.587
    Sta dr ook wel beter voor nu.

    Wie van jullie betaalt zichzelf regelmatig in echt geld uit? Ik betrap me erop dat ik het eigenlijk veel te leuk vind om te traden en dus nog maar 2x wat heb laten uitbetalen.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nog niet eigenlijk. Maarja doe 't pas sinds januari en schijnt dat je moet doorgaan voor de Rolex
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Alles overgezet naar ETH nu, behalve nog wat op Chiliz want why not toch.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Ik keer eens per maand wat uit van staking inkomsten. Maakt het op een of andere manier echter wanneer iets op je rekening staat.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja je mindset moet ook zijn "oh dip, nu kopen" (dat houdt natuurlijk op als de bear market begint). Het liefst met winsten die je in een stable coin had gezet. Ik ga denk ik niet naar fiat cashen komende jaren. Dan liever naar een stablecoin en die op blockfi voor 9% rente. Misschien als het echt uit de klauwen loopt en ik extra op mn hypotheek kan aflossen. Iets leuks ermee kopen hoeft van mij niet
     
  10. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik eigenlijk nooit, zoals @UpInSmoke0611 zegt, niet echt behoefte en ben best blij dat ik die mindset heb haha.
    Heb ook al in 2013 gekocht dus is toch anders denk ik? Zie het echt als investering, sparen voor leuke dingetjes doe ik van mn salaris.

    Alhoewel, een keer 0.1 bitcoin uit gecashed toennie 7k was omdat ik blut was en auto moest repareren, dat is achteraf een dure reparatie geweest!
     
    UpInSmoke0611 en Scarlett vinden dit leuk.
  11. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    ETH is goed om te hebben man, geeft ook rust. Zelf heb ik het maar 25%, maar is gewoon solid long-term!
     
    Tyrant en Dyonko vinden dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Matic stond vannacht op 89ct... Ff corrigeren en door graag. $2

    Ik kan m'n locked stakings op Binance niet vroegtijdig eruit halen zeker? Ik heb matic 90 dagen staking en moet nog een maand
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2021
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Niet meer regelmatig, maar heb wel de inleg + een beetje eruitgehaald destijds. Wel fijn dat het nu makkelijker is dan voorheen om EUR terug te krijgen. Wat ik nog wel vaak doe is omzetten naar USDT als ik ff een potje 'stabiel' wil laten staan.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469


    Toevallig kwam deze vandaag langs. :)
     
    FinalBob en Reckuuza vinden dit leuk.
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je vergeet te vermelden dus ALL IN
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    ALL IN!

    Dit is geen financieel advies en ik kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor mogelijke verliezen.
     
    UpInSmoke0611 en Reckuuza vinden dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    SIX MILLION
     
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Vooral lekker staken en achterover leunen dus :) En evt bijkopen in dips. Laat de markt nog maar wat maandjes horizontaal bewegen hoor!
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja joh. cake (insane, in 10 dagen 1 hele cake), ada, polka, vet, sxp, polka en matic lekker aan het harken. Matic 90 dagen locked staking wel erg blij mee nu. Tenzij het dus ontploft naar 2 dollar en ik geen winst kan pakken omdat ie locked is
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Waar staken jullie ETH? Geen zin om het vast te zetten tot 2.0 of op een louche exchange
     

Deel Deze Pagina