1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2021

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Reckuuza, 14 mei 2021.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nee voor Barca zie ik ook niet echt een plek voor hem, maar goed wie weet kan hij nog verrassen. Probleem met hem is wel dat of bijna alles lukt of er lukt helemaal niks en net als gister als dan niks lukt, tsja dan kan je hem eigenlijk maar zo snel mogelijk eruit halen.

    Ik denk dat hij voor de absolute top niet goed genoeg is, maar voor daaronder kan hij voor elke club van waarde wezen mits hij het in zijn koppie goed heeft.

    Wat Final Bob zegt ben ik dus ook niet helemaal mee eens. Als een Weghorst 20 keer kan scoren voor een Wolfburg in Duitsland zou Depay dat ook echt wel kunnen hoor. Of kijk naar een Luuk de Jong een Depay zou het bij een Sevilla echt niet minder doen.

    Alleen voor clubs als Barca, Real, Bayern en dergelijke is hij denk ik niet goed genoeg.
     
    FinalBob en Tyrant vinden dit leuk.
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Waarom speelt Weghorst. Dat is ook gek.
    Of de Roon.

    We hebben gewoon een gekke bondscoach. Memphis moet je wel gewoon opstellen, alsof jullie haters ooit 90 minuten lang Lyon kijken.
     
  3. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Gravenberch
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  5. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Dirk Kuyf
     
    Yerewn en FinalBob vinden dit leuk.
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Guys, fucking Braithwaite heeft 29 keer gespeeld voor Barca afgelopen seizoen, Memphis pakt heus wat potjes. Sowieso fuck Barca.
     
    RemcoM, Reckuuza en Tyrant vinden dit leuk.
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik vind Depay niet slechter dan een Dembele of Braithwaite, en zelfs Griezman is soms verschrikkelijk en zeer wisselvallend bij Barca. Al begint die de laatste tijd wel beter te lopen daar.

    Als Dembele vaster wordt en een bril neemt, dan zou hij beter zijn dan Depay, maar zoals hij de laatste 2 jaar speelt is het niet veel.

    Koeman blijft bij Barca en Depay zal dus gewoon spelen, en dan zal hij echt wel zijn goaltjes maken. Misschien ook wel goed voor hem om straks even met de pootjes op de grond te komen in een team waar je gewoon moet afspelen ipv voor kansloze pogingen te gaan.

    Depay is belangrijk voor dit Oranje, omdat hij iets extra's KAN brengen, MAAR lijkt me ook duidelijk dat het deze wedstrijden kut was, en velen zullen denken dat een Malen wellicht meer had kunnen betekenen dan Depay in deze vorm.
     
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Klopt, ik ben het eigenlijk wel met je eens hoor wat betreft zijn niveau. Het verschil is dat hij zelf vindt (en zich ook zo gedraagt) dat hij wel past bij de Super League clubs. Hij zal echt niet tevreden zijn met een transfer naar Sevilla, Wolfsburg, AS Roma of Arsenal ofzo. Terwijl dat mijns inziens beter bij hem past. Wellicht irriteer ik mij daar het meeste aan.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Hoezo dat?
    Daarnaast als Barca je wil is het beetje debiel om zelf naar Wolfsburg te willen toch.
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Depay doet het vaak wel goed tegen de mindere clubs, dus denk dat hij voor Barca sowieso nuttig kan zijn voor dat soort wedstrijden. Financieel is Depay natuurlijk ook aantrekkelijk voor Barca aangezien hij gratis is (behalve het dikke contract, tekenbonus etc), zal ook wel goed zijn voor de shirtverkoop en sponsors. Of hij het tegen grotere club kan moeten we nog gaan zien. En sowieso verterkken er wel een paar aanvallers. Braithwaithe speelt hij er wel uit of vertrekt, Trincao zelfde verhaal (denk dat ze hem verhuren), Couthino, als die gebruikt wordt, denk ik eerder weer als middenvelder en Dembele vertrekt misschien ook aangezien hij al bijna weg was naar United, en anders zal Depay met hem om een plek moeten vechten. Dan heb je alleen nog Fati die denk ik wel aardig wat speeltijd gaat krijgen net als natuurlijk Messi en Aguero als hij fit is.
     
  11. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Hoezo dat op welk van de drie punten uit die zin doel je?

    Tuurlijk, dan zou ik ook gaan. Die vergelijking trek ik ook niet. Als Barcelona niet in de picture was had hij alsnog daar (denk ik, ik ken hem niet persoonlijk) geen interesse in gehad. Dat gedrag / voorkomen is dus wat mij tegenstaat in combinatie met dat zijn prestaties het onvoldoende compenseren. Zoals ook de directeur van OL zei; https://www.vi.nl/nieuws/memphis-krijgt-trap-na-van-lyon-directeur-hij-is-geen-messi-of-ronaldo-he
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik vind dat beetje kansloze kritiek dus.
    Hij kan gewoon aardig voetballen en dan streef je naar het hoogste. Dat je naar Barca wilt betekent niet dat je jezelf als de nieuwe Messi ziet.
     
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Dat mag. Verschillen we van mening. Het is precies wat je zegt: hij kan aardig voetballen. Niks meer niks minder. Die sterallures vind ik dan niet passend. Ook niet dat je dan verwacht dat jij de belangrijkste in het team bent en de rest zich moet aanpassen.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Als Barca belt terwijl ze al 4-5 prima spelers hebben waar je direct de concurrentie mee aan gaat, dan moet je misschien even twijfelen en jezelf afvragen of je gaat spelen, MAAR in dit geval belt Barca terwijl er een trainer is die veel vertrouwen in je heeft en waar je dus genoeg kans zult krijgen om jezelf op het veld te bewijzen, dus uiteraard ga je dan. Het is Barca.

    Als het niet lukt kan hij altijd nog naar Italie, Portugal, of een sub-topper in Spanje of Engeland.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ha ja snap ik, het is ook wel typisch Nederland. Je behoort tot de beste 5% ter wereld en moet je bek houden omdat je niet bij de beste 0.5% hoort :+
     
    Matrix en FinalBob vinden dit leuk.
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Best een leuke wedstrijd Engeland tegen Schotland.
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Best niet eigenlijk :lol:
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Heb vandaag maar overgeslagen met voetbal kijken, en leek me de juiste beslissing. Morgen weer wat leukere matches op het programma.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ajax won van Lille dus Depay is nep
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    2e helft niet meer, maar de eerste helft vond ik leuk om naar te kijken.
     

Deel Deze Pagina