1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dying Light 2

Discussie in 'Games' gestart door Makkabeer, 11 jun 2018.

  1. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Vandaag de Platinum Edition gekocht in de store. Ben erg benieuwd naar deel 2. Heeft de game een FPS Boost of 60fps modus op de Series S?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik denk het nog niet, maar die komt er wel aan (waarschijnlijk voor release deel 2). Dit bericht was van 15 oktober:

    Dying Light Is Getting an Xbox Series X|S, PS5 Update (comicbook.com)
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    This aged like milk
     
    RemcoM, Jorrie en Zifnap vinden dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Glaasje karnemelk aub!
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    DL2 dropkicking adventures met Kevduit.
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Vanaf 2 december is Dying Light gratis te downloaden op de Epic Game store. Zelf een paar maand geleden gespeeld en vond het heel dik maar werd wel na een tijdje zat van de gameplay, ben gestopt ergens in Old Town. Haal Dying Light 2 wel een keer in de sale.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    He also mentioned that the work is not over yet and the gold status is not time to slow down, but to work even harder. "This is it. The final and crucial moment for us. The game is ready to be manufactured, but we will not slow down. The fact that the game is done and we hit the gold status two months before the release is a great sign but it doesn't mean that our work ends here. There are still some upgrades and tweaks to add, and community feedback to implement, but the base is solid and ready to play. I'm extremely proud of the whole team!"
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nou ben benieuwd. Wordt het top of flop? Over drie maanden weten we het of die diverse uitgestelde releases iets hebben opgeleverd.
     
  9. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Laten we hopen van wel! ziet er alleszins goed uit als ik de gameplay impressions bekijk.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Dit was de missie in de press demo, waarin de speler zijn glider krijgt. HUD grotendeels uitgezet. De facial animaties zijn wat houterig, maar dit geeft de indruk dat het hier om *echte* gameplay gaat. Combat is vooral melee-focused, maar er zijn wel ranged wapens. Zoals: (kruis)boog, molotov cocktail, speren en throwing axes. Het zijn vooral primitieve middelen. Moderne vuurwapens ontbreken vooralsnog. Ik vind het een goede keuze. Het maakt de combat een stuk tactischer en meer in-your-face. Veel gave moves zoals het wegslingeren (counter) van tegenstanders en het springen via iemands neergebogen rug in bijvoorbeeld een dropkick. Ik zag ook een weggeschoten touw, waarmee je iemand tegen de grond trekt. Wanneer je handig bent met de combat in DL, is er veel leuks mogelijk. Aiden is sowieso niet 100% mens. In zijn jeugd is er op hem geëxperimenteerd met zijn kracht, snelheid en uithoudingsvermogen, om een zogenaamde "super" mens te creëren. EDIT: een "nightrunner"? Dit verklaart o.a. de gigantische sprongen die Aiden maakt in het spel. Als laatste: ik weet niet of dit een "press demo dingetje" is (dus nep), maar ik heb de indruk dat de muziek dynamisch is. Tijdens het vliegen met de glider neemt de intensiteit van de muziek toe, terwijl tijdens het (kort) verkennen in het gebouw de intensiteit juist afneemt. Mogelijk is de intensiteit verbonden aan de snelheid waarmee je beweegt. Dat is een mooi detail en hopelijk zit dat ook in de full release.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2021
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  11. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Eindelijk begonnen met het eerste deel. Elke keer tot het midden van de game gekomen.

    Genoeg tijd om dit uit te spelen want deel 2 haal ik niet bij launch. Eerst een Series X op de kop tikken in 2022.
     
    RemcoM en Zifnap vinden dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Inmiddels al verder met DL, Sasuke? Ben benieuwd wat je van de uitbreiding vindt (The Following).
     
  13. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Eerste stappen gezet. Weet niet of ik verder wil op dit moment. Want iets later in het jaar ga ik voor een X en daar draait de game op 60fps. Of even afwachten wat Techland eventueel gaat doen met de geplande update voor Series S/X.

    Blijft leuk om een koekenpan te maken en dat heerlijke geluid te horen als je de zombies ermee om de oren mept.
     
    Zifnap, Yellow 13 en RudeRob vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Blijf het wel lastig vinden om te free runnen in de eerste game. Het voelt allemaal wat houterig aan en gaat naar mijn idee niet zo soepel als ik had verwacht. Misschien toch nog eens een kans geven. Ben bij het punt dat ik net losgelaten ben door dat broertje van... En aangezien ik niet meer zo bang aangelegd ben als een paar maanden geleden is dat misschien wel een reden om het nog eens te proberen. Heb in elk geval het gros van de DLC ook, al lijkt me dat spelen als een zombie minder leuk. :)
     
  15. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Spelen als een zombie heb ik eigenlijk nooit gedaan. Focus me meer op de singleplayer.

    Blijft gewoon leuk om verschillende wapens te maken en de zombies op allerlei manieren te killen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Het bewegen in dit spel is juist erg soepel?
     
    Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, maar het selecteren van een platform om op te klimmen met RB volgens mij vind ik lastig. Volgens mij moet je dan wel richten op het stuk waar je op wilt en dat vertraagd de boel imo. Of ik doe iets fout... leg het dan maar even uit. :confused:
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Altijd in de richting kijken van je actie. Wanneer je wilt klimmen dus (met een licht schuine hoek) omhoog kijken. Met de gamepad voelt het redelijk natuurlijk aan.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Toch maar weer eens op de SSD zetten en dan nog eens proberen. Ben wel een beetje over mijn fobie voor dit soort games heen, dus het proberen waard. Dead Island een aantal maanden geleden was nog wel ff stijf van de spanning, maar dat lag ook aan die hels snelle zombies en crappy controls.

    Merk wel dat het gewone lopen en rennen in deze game wel beter gaat dan in andere titels van vergelijkbare soort. En dingen maken om zombies mee te slashen is altijd mooi. Zal de game straks wel even aanzetten zodat ik morgen even kan kijken of ik er een beetje in kan komen. Het was naar mijn herinnering een game die wat tijd nodig heeft om lekker op gang te komen. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mag hopen dat je in deel 2 wel de mini map en HUD kunt aanpassen op console. Veel te klein in de eerste game. Zie amper waar ik heenga. 8)
     

Deel Deze Pagina