1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Hogwarts Legacy

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 16 sep 2020.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Ja het is ook nooit goed
     
    Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Iemand die weet hoe je op de PS5 het geluid wat uit de controller komt kunt uitzetten?
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.773
    Ergens in system settings. Succes!
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    PlayStation knop ingedrukt houden -> controller uitschakelen
     
    Cyndris en Tim vinden dit leuk.
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Maar in-game zoals bij veel andere game kan het dus niet? Vanavond dan idd maar even via de settings op de PS5 zelf het uitzetten.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Je toverstaf in duels en gevechten gebruiken gaat mij wel redelijk af. Alleen in gevechten raak ik snel mijn concentratie kwijt omdat ik teveel de omgeving in mij opneem. Bizar mooie en sfeervolle game. Die Natti van Gryffindor is volgens mij ook de stem van dat zusje uit Fable I. :+
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
    [​IMG]
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    [​IMG]
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Inclusive game. Eerste lesbienne ook tegengekomen. Not bad. <3
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Het hele artikel gelezen. Wat een ommezwaai op een gegeven moment. Als je die boeken ook goed had gelezen, dat had je ook gelijk kunnen weten dat er geen inclusie te vinden is in de boeken en vrij weinig tot niet in de films. Haar uitspraken zijn verwerpelijk, maar met de vrijheid van meningsuiting in acht nemend, mag ze ze net zo maken als deze vrouw haar vervolgens weer op haar uitspraken wijst.

    Het artikel zelf is gewoon één groot klaaglied en doet mij eerder denken aan een roep om hulp, dan iemand die makkelijk plezier kan hebben zoals de meeste die de game gekocht hebben.

    Het is mede door geopolitiek in de wereld dat we steeds verder verdeeld worden, maar waardeer de kleine dingen en stapjes die gemaakt worden zoals in deze game. Je kan beter niets forceren, in wat voor situatie of voor welke reden dan ook, want dan werkt het alleen maar averechts en de gemeenschap van andersdenkenden wordt over de hele wereld al flink met een scheef oog aangekeken.

    Ze verdienen hun rechten, maar in een wereld van gelijkheid heeft iedereen recht op een tijd op het podium. Dat gezegd hebbende, heb ik wel veel plezier met de game. Als het gaat om het cijfer in dit artikel. Daar besteed ik niet veel aandacht aan. Klaagliederen haal je maar uit de bijbel of de muur in Jeruzalem. :)
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Misschien moet je een verhaal topic openen, ik heb 15 jaar ervaring in Amsterdam en dit komt wel binnen.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2023
    Reckuuza, Cyndris en Hoosie vinden dit leuk.
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.773
    Wat een hypocriet gelul allemaal joh. Al die andere games met managers/directie die aan vrouwen hebben gezeten, rare opmerkingen hebben gemaakt, sicke crunch hebben enzo worden vrolijk gereviewed en gekocht maar nee, hier trekken we nu opeens de lijn... Het is niet alsof we een game over Mein Kampf spelen waar de royalties naar Hitler gaan ofzo, de tering.

    En je weet dat die griet natuurlijk elke vrijdag bij haar mocktail met veel te dure veganistische bitterballen gewoon even lekker R. Kelly of Chris Brown aanzet. Zucht, word hier wel beetje moe van hoor
     
    Daz en WorkingTitle vinden dit leuk.
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zo ik heb gisteren ongeveer de hele dag gespeeld. Even een beginnerstip: zorg dat je goed spaart voor The Room of Requirement. En dan bedoel ik echt 10k+. Je moet daarvoor echt hele dure dingen kopen in Hogsmeade. Scrolls om meubels te kunnen toveren, zaden, etc. Maar die dingen helpen dan wel weer om daarna gratis onbeperkt planten en daarmee potions te produceren die nodig zijn voor de tasks die je van professoren krijgt, om nieuwe spells te mogen leren. Dus op zich heeft professor Weasley echt gelijk: de kamer helpt je echt om veel te leren over toveren.

    Nog een beginnerstip: die gekke 'Eye chests' die je tegenkomt, kun je openen als je de dissillusionment (onzichtbaarheid) spell krijgt nadat je in de Restricted Section van de bieb geweest bent. Ga buiten beeld van de kist onzichtbaar, dan kun je hem openen. Bij iedere kist krijg je 500 goud, dus dat spaart lekker voor de Room of Requirement.

    Ik had heel veel gespaard voor de beste bezem, maar toen kwam ik erachter dat ze allemaal maar 600 goud zijn en dat er geen verschil in specs zit.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2023
    Yerewn en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina