Het hele artikel gelezen. Wat een ommezwaai op een gegeven moment. Als je die boeken ook goed had gelezen, dat had je ook gelijk kunnen weten dat er geen inclusie te vinden is in de boeken en vrij weinig tot niet in de films. Haar uitspraken zijn verwerpelijk, maar met de vrijheid van meningsuiting in acht nemend, mag ze ze net zo maken als deze vrouw haar vervolgens weer op haar uitspraken wijst.
Het artikel zelf is gewoon één groot klaaglied en doet mij eerder denken aan een roep om hulp, dan iemand die makkelijk plezier kan hebben zoals de meeste die de game gekocht hebben.
Het is mede door geopolitiek in de wereld dat we steeds verder verdeeld worden, maar waardeer de kleine dingen en stapjes die gemaakt worden zoals in deze game. Je kan beter niets forceren, in wat voor situatie of voor welke reden dan ook, want dan werkt het alleen maar averechts en de gemeenschap van andersdenkenden wordt over de hele wereld al flink met een scheef oog aangekeken.
Ze verdienen hun rechten, maar in een wereld van gelijkheid heeft iedereen recht op een tijd op het podium. Dat gezegd hebbende, heb ik wel veel plezier met de game. Als het gaat om het cijfer in dit artikel. Daar besteed ik niet veel aandacht aan. Klaagliederen haal je maar uit de bijbel of de muur in Jeruzalem.
Klik om te vergroten...