1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

  1. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Paar maanden zonder zou kunnen, burnout faken ben ik niet goed in denk ik. Weet niet of ik nog meer somber kan doen.

    Maar gooi liever geen oude schoenen weg voordat ik nieuwe heb. Lekker risicovrij door t leven als een echte jurist.

    Ik scroll door mijn linkedin contacten en buiten de leraren heb ik geen flauw idee wat al die mensen/functies doen. Hoe kun je zo iets zoeken
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Wel herkenbaar dit. Niet zo goed weten welke kant je op wilt, maar ook wel redelijk gewend te zijn aan je salaris.

    Andere branche / omscholen en niet inleveren is dan best lastig ook. Ik heb vorig jaar ook wel 30% ingeleverd voor de switch. Wel met toekomstmuziek.

    Wat betreft keuzes, wat doe wie, als je het antwoord hebt op je vraag hoor ik t ook graag.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.734
    Zit je niet al gewoon in een burnout? Weet dat we hier allemaal beetje karikatuurtjes zijn soms, maar je zit nog niet zo lang bij je nieuwe plek. Anders keertje preventief praten ergens? Of gewoon lekker somber doen hier, op zich altijd wel vermakelijk om te lezen.
     
  4. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Nee. Dit is mijn gebruikelijke nulstand.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.545
    honestly ger als je niet voelt dat je op je plek zit en continu twijfelt en met tegenzin je werk doet/naartoe gaat en je zit met al deze thoughts the job aint fucking worth it man. er is niks verkeerds aan ziekmelden. echt niet. al doe je het soon een paar dagen. het gaat om jou, en je gaat uiteindelijk toch wel van baan wisselen (laten we eerlijk zijn). die collegas zie je dan toch nooit meer boeit allemaal geen fuck. ga idd met iemand talken met waarmee je zit, gewoon een psycholoog. je mental health en state zijn enorm belangrijk zo niet het belangrijkste wat er is.
     
    Yerewn, Killamonkey en Garrett vinden dit leuk.
  6. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Heel lief jongens maar er is niet zoveel aan de hand. Heb 2 lieve kinderen, een vervelende maar knappe vrouw, een sportieve Skoda met een tankpas/zonnebril en een PS5. Vind alleen mn werk niet zo leuk. Mijn collegas zijn wel heel aardig trouwens. Als ik uitlog vergeet ik mn werk volledig. En ik ben 3kg te zwaar al tijdje. En ik klaag gewoon graag. En ik kan geen volle baard groeien en ik heb hooikoorts.
     
    Scarlett vindt dit leuk.
  7. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Ik heb het ook snel koud
     
    Jimmy J. en Jorrie vinden dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.545
    bek houden dan
     
  9. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    ZO BEGON IK TOCH OOK GEWOON MN VRAAG TE STELLEN. WEET ER IEMAND EEN GOED OMSCHOLINGSADVISEUR LOOPBAAN OFZO VOORDAT IK OP SCHOOT ZIT BIJ EEN WANDELCOACH MET KRISTALLEN
     
    Yerewn, Taab en Reckuuza vinden dit leuk.
  10. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    GODVERDOMME
     
    Yerewn en Reckuuza vinden dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.545
    nee ik heb zelf ook aantal coaches gehad maar had daar niet veel aan. dan heb je convos met iemand die je eig helemaal niet kent, doet dan wat baansuggesties voor je en dan tsjah. ding is, volgens mij ben je dat hele kantoorleven gewoon zat (iig relatable). al dat domme suffe gedoe met meetings cultuur projectmanagement scrum whatever weetikveel wat al die fucking ellende wat je alleen maar met een unfulfilling gevoel achterlaat en mensen letterlijk dik maakt maja andere kant wel easy verdienen want als je wat anders wilt doen mag je wel flink salaris inleveren zoals workingtitle zegt.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Why are we still here then?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.545
  14. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wordt zelf zon coach. Gouden business. Met Stap budget omscholen tot coach voor coaches
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Nee, goedgelovige mensen oplichten is aan mij niet besteed
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nog even en dan is crypto weer booming. Dan gaat alles to the moon, inclusief die cockring of hoe het ook heet waar Ger helemaal leip van is. Dan cashen we uit en beginnen we een surfschool op Bali. Fiasco voor de foto's, Recka doet de PR en Scar als instructeur, want die weet nu alles over de zee. Yi-Long gooien we onderweg uit het vliegtuig rond Hong Kong. Bijkomend voordeel is dat Geel voor ons dan pas ergens in de middag naar bed gaat, waardoor we ook nog langer van hem kunnen genieten.
     
    Daz, Yellow 13, Yi-Long en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ach, als het "Wetsvoorstel Plan van aanpak witwassen" erdoor komt, is dat een extra argument om gebruik te maken van crypto
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.545
    d
     
    Garrett en Modder-Eter vinden dit leuk.
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    … maybe cowboy worden in Australia … ?
     

Deel Deze Pagina