Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

  1. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.010
    Leuk Bevonden:
    8.930
    Was weer heerlijk dagje op de Zuidas. Standup, beetje sparren, zo fijn dat je wat dingen tegen mensen aan kan houden. Paar calls, paar meetings, lekker koffietje halen bij de barista Flat white please hmmm. Daarna op paar dingen klap geven, heerlijk wat zaken aftikken en snel schakelen met collegas. Daarna als een echte jurist paar uur lekker grasduinen door de tenderdocs haha mooi. Nu in de trein lekker mn mailbox bijwerken. Mooie dag.
     
    Jorrie, Yellow 13, lwn en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Overigens zijn we nu kennelijk voor mijn a.s. werk ook verplicht om de raad op te zetten. Dat was ik vergeten te zeggen. Zorgverlener is kennelijk toch iets te groot geworden, wat ons wettelijk verplicht om die raad op te zetten.

    Bij de oude heb ik namelijk 1,5 uur met statuten zitten werken voordat we verder mochten. En videobellen tijdens Lockdown is Hell weet ik daardoor, maar gelukkig hoeft dat nu niet meer. Ik heb al mijn diensten aangeboden door de eigenaar van de zorgverlener te helpen mochten er wetswijzigingen komen en er daardoor assistentie van de raad verplicht is.

    Ik heb er ervaring mee, dus ze overwegen het wel. Maar goed. Eerst de zomervakantie nog, daar baal ik wel een beetje van. Wil wel graag binnenkort even aan de slag om in elk geval het opstarten in gang te zetten. =(
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    Yellow begint met werk maar vindt het nu al niet meer leuk, maar zit wel in de board. Soort van Succession maar dan in Sneek.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik hoorde dit al in mijn hoofd terwijl ik zijn verhaal las

     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    mooie serie, alleen te wit
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ze gooien tegenwoordig in bijna alle series wel een paar witte mensen, puur en alleen om PC puntjes te scoren bij de woke mob. Voegen vaak niets toe, maar hey, ‘dIvErSiTeIt’.

    Laat die witte mensen gewoon lekker hun eigen series en films maken, denk ik dan. Straks willen ze zeker ook een witte Black Panther!? Ik zeg GENOEG!
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    wanneer ga jij weg eigenlijk?
     
    Fiasco en Garrett vinden dit leuk.
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    Ga lekker kleine zeemeermin kijken
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ik vind dat ze een echte vis in die rol hadden moeten casten …
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    HHa insert filmpje van Stef Blok met de billen gespreid voor Black Rock
     
    Reckuuza en lwn vinden dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Fiasco en Daz vinden dit leuk.
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    AIDS
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    1.089
    https://theanarchistlibrary.org/library/david-graeber-bullshit-jobs

     
    fredfenster, Yi-Long en Reckuuza vinden dit leuk.
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Based
     
    lwn vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Nou moet ik zeggen dat het voorbeeld dat aangehaald wordt, de grap over ‘trio vanavond’, nou niet iets is wat ik persoonlijk als sexueel grensoverschrijdend zou bestempelen. Ongepast, tokkie, etc, dat wel, maar het is overduidelijk als foute grap bedoelt, dus een grap die je maakt omdat de andere partij ook weet dat het ridicuul en idioot is, waardoor het juist grappig is.

    Maar goed, wanneer je alles letterlijk en serieus en buiten context neemt dan kun je idd alles problematisch vinden.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    ja maar als je een chick bent is zon 'joke' ongepast. dus waarom is t dan als je een man bent opeens wel gepast? dus als t een 'foute grap' is kan t zomaar gezegd worden?
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Het is sowieso ongepast, alleen bij ‘sexueel overschrijdend gedrag’ dan denk ik toch eerder aan ongwenste betastingen, serieus bedoelde ‘verzoeken’, ongevraagde aanmerkingen op je uiterlijk, etc etc.

    Als een 45 jarige vrouw even tegen haar 70 jarige moeder duidelijk een grap maakt over een trio met 2 jonge mannelijke zusters, tja, dan is dat zeer zeker een ongepaste grap, maar ook wel overduidelijk een foute grap, als in, alle partijen weten dat het puur en alleen als overduidelijke foute grap is bedoeld, en er dus op geen enkele manier enige letterlijke waarde aan gehecht zou moeten worden.

    En idd, als het andersom gebeurt met een man van 45 die zo’n grap maakt tegen zijn 70 jarige vader over 2 zusters en een trio, dan is dat minstens net zo fout. Eigenlijk fouter, al heeft dat ook te maken met machtspositie, lichamelijke kracht, historie van man-jongere vrouw relaties, etc.

    Van een vrouw van 70 kun je niet verwachten dat die zich (fysiek) gaat misdragen tov jonge mannen. Helaas kun je je dat wel voorstellen bij mannen, dus de situatie is daarom iets anders.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    wat lul jij nou allemaal weer joh
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina