Hopende dat deze discussie nu op normale manier kan plaatsvinden hier nog een paar reacties. Een discussie is om wijzer van elkaar te worden, niet om elkaar af te blaffen.
En daar maak je precies mijn punt, het bleef bij benoemen van problemen, maar de oplossingen waren er een van beslissingen nemen zonder goed onderzoek te verrichten. Wellicht denk je er anders over maar IMO zijn vele zaken niet eenduidig (zoals Pim vaak wilde) op te lossen maar enkel door eerst voor onderzoek te plegen. Dat de regering de bezuinigingen verkeerd hebben ingecalculeerd ben ik met je eens, maar dat heb ik hier ook al vaak geroepen. Met name ene T. Netelenbos die karrenvrachten belastinggeld heeft opgesoupeerd is waardeloos.
Natuurlijk verander je van mening, maar hoe kan je in godsnaam van mening veranderen terwijl je in een politieke strijd bent? Dan moet je JUIST staan voor bepaalde idealen die jij en je partij hebben. En Pim, ach, die kon soms per dag weer een verschillende opmerking maken over WAO, immigratie, etc. Waar stem je dan op vraag ik mij af?
Pim heeft niet duidelijk gemaakt waar hij heen wilde met zijn WAO. Hij had ideeen, geen uitgewerkte strategieen. Als je op zo'n man wil stemmen: doen! Gebruik je stemrecht! Da's altijd beter dan NIET te stemmen. Ik kies er zelf alleen niet voor. Ik geloof niet in populistische praat: praat wat alles makkelijker brengt dan het is. Een land besturen kan je niet doen door de botte bijl te hanteren.
Laatst bewerkt: 2 sep 2003