[Centraal: Jumpstyle]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door EenGespierdeOma, 18 nov 2006.

1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    En wat als je het nou gewoon leuke muziek vindt :)?

2. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Juist de reden waarom ik niet jump 8) Vind de muziek soms wel leuk om te luisteren maar echt vet vind ik het niet :) Ik mijn klas zit ook zo'n jongen die echt altijd meeloopt :emo: Eerst was hij een gangster en toen een jumper en nu is hij ineens gabber ofzo? :confused: Vooral zijn gangstertijd was grappig aangezien hij (eng) dun is rood haar heeft en fokking bleek is 8) En dan: "Ik ben een gangster joh" :lol: Noem hem nu gewoon wannabe :+ Vind hij wel niet leuk maar jah wat doe je eraan? :cool:

Woh wat een lulverhaal heb ik getypt O-)

3. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen enkel probleem mee als je de muziek gewoon leuk vindt ;) imo...
    Het is alleen gigantisch irritant... Eerst stond ik met een vast groepje te jumpen toen er ook wel eens een jump nummer in een disco gedraaid werd.
    Nu kan ineens iedereen zogenaamd jumpen, denkt iedereen dat ze erbij horen als ze kunnen jumpen, de meelopers.

Naja... het zal op dit moment wel even ín zijn...

En idd... van die hiphoppers waarvan hun broek weet ik hoe laag hangen, waarbij ze bina struikelen over hun eigen broekspijpen tijdens het jumpen... Dat ziet er gewoon niet uit...
    Maar ze horen er nu wel bij hoor :eek:

Maar jah.. ik vind het af en toe wel grappig om te jumpen hoor... Hoewel ik al die standaard pasjes aardig onder knie heb ben ik er snel op uitgekeken.
    Ik vind het af en toe wel leuk om naar te luisteren, vooral de hardere jump nummers, die toch een wat hardere en snellere beat hebben.
    Doe mij maar het hardere werk ;) > 160BPM.

Sinds opeens een halve discotheek of meer het kan is gewoon niet leuk meer. Op zich niet erg dat er veel aan het jumpen zijn, maar zo'n gigantisch groot deel zijn gewoon meelopers.

Er zullen er zijn die mij begrijpen :)

Laatst bewerkt: 22 mrt 2007
  4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik begrijp je helemaal, vind de muziek nog wel leuk om naar te luisteren, maar in een discotheek is het gewoon klote aangezien nu iedereen mee doet. Een paar maanden geleden was het nog zo dat iedereen stond te kijken als je met een vriend aan het duojumpen was, maar nu staat iedereen te jumpen en is het gewoon niet leuk meer.

5. mars15

mars15 Guest

heb jump top 50 3cd wel relaxte muziek :)

6. ViperMike

ViperMike Guest

Lol zo een mense lach ik echt hard uit, die lach ik gewoon vierkant in zijn gezicht uit zo triest en lachewekkend vind ik zo een mensen.

Heb ik ook, jumpstyle is te sloom en te saai. Geef mij ook maar wat harder werk, 500 BPM ofzo ;)

7. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Smaken verschillen he.

8. mars15

mars15 Guest

Zo nummer als Kick This One van Jeckyll & Hyde is erg relaxt zeg..
    Bij Legioenszaal in de Kuip draaide vaak DJ Panic enzo. dit soort nummers draaide ze toen ook vaak tijdens een live wedstrijd op groot scherm

9. miepjuu

miepjuu KriepKriep

Leuk Bevonden:
    0
    Erg veel mensen hier in Leeuwarden, staan dan heel stoer te jumpen maar bakken er niks van. Ik vind zowieso de standaard jump niet echt vet meer, sektor 9 jump is veeeeel doper. Dat kan ik ook veel beter, dat sektor9 jump ;D

Ff een vet nummer, niet van die standaard shizzle zoals dj coone of jeckyll n hyde xD

Rockin da Place - Hardstyle Mafia

Echt enorm lekker jump nummer.

Noisecontrollers - In the Marine
    Dr Rude - Jump it Up
    zijn ook wel erg vet.

10. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal die nummers eens opzoeken ;) Kijken of ik dat beter vind.
    Ik zat pas het album Hardjump 6 te luisteren. Dat vind ik toch al een stuk beter om naar te luisteren :cool:

11. miepjuu

miepjuu KriepKriep

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nja ik denk dat je het wel vetter vind dan The Return of Frozen Flame, best leuke nummers opzich, maar het heeft niet echt iets speciaal vind ik.... :D

12. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Frozen Flame vind ik dus juist absoluut niet speciaal ;)
    Ik had dat nummer al een hele tijd voordat ie ineens populair werd. maar daarvoor vond ik hem ook al niet echt boeiend.

Noisecontrollers - In the Marine: niet kunnen vinden
    Dr Rude - Jump it Up: had ik al kwam ik net achter, staat op Explosive Car Tuning 12. Vind ik persoonlijk niet heel boeiend.

Rockin da Place - Hardstyle Mafia: wel kunnen vinden. Dit vind ik dus wel een lekker een nummer. Die bass is gewoon wat rauwer zeg maar. Maar volgens mij hoort dit ook niet meer jumpstyle... Lijkt mij toch echt meer hardstyle (zelfs zonder naar de titel te kijken).

Van Noisecontrollers heb ik wel 'Aliens' kunnen vinden. Vind ik ook wel lekker nummer (volgens mij ook geen jumpstyle).

Maar ik blijf het af en toe wel lastig vinden om te bepalen of iets nu bij jumpstyle of hardstyle hoort.
    Bij sommige nummers is het gewoon heel erg duidelijk, maar er zijn ook een aantal waarvan ik niet zeker zou weten.
    Tenzij ik het speciaal op ga zoeken natuurlijk.
    Die 2 laatste nummers zou ik iig in de categorie 'hardstyle' plaatsen, maar dat zou ik natuurlijk ook verkeerd kunnen hebben.

13. miepjuu

miepjuu KriepKriep

Leuk Bevonden:
    0
  14. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je ;)
    Nja.. ik vind bij de meeste nummers toch wel dat er duidelijk verschil is tussen hardstyle en jumpstyle.
    Tempo is idd vaak ongeveer hetzelfde, hoewel hardstyle volgens mij wel wat sneller aan het worden is de laatste tijd.
    Ik vind het alleen altijd nogal lastig te omschrijven wat de verschillen zijn (ze zijn er zeker wel ;) )

De soort bass die gebruikt wordt is altijd net wat anders, verschil in soorten melodieeën, zoiets... tjah kan het eigenlijk niet echt uitleggen
    Sommige jumpstyle nummers hebben wat vrolijke melodietjes, maar dat gaat bij veel ook weer niet op

15. miepjuu

miepjuu KriepKriep

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wel ongeveer wat je bedoelt ja ;), wat vond je van die IN The Marine? :)

16. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.009
    @janter

janter vindt dit leuk.
  17. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.009
    Sta op Concert at Sea en staat hier een act gewoon te jumpen op het podium. Jumpen in de @janter vorm. Erg dat ik aan jou moet denken. Wilde even shot maken maar uiteraard te laat. Prins S. & de Geit. Wazige act wel. Best hard live. Spotify is gay. Ik ben lam. Groetjes

Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Proost

WorkingTitle vindt dit leuk.
  19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Juist lachen dat je aan mij moet denken. We zijn 1 family. Dacht je ook aan XBW Inu?

Deel Deze Pagina