Digitale Camera

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bass, 2 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik ben op zoek naar een goeie digitale camera voro ongerveer €175.. hebben jullie mischien wat nuttige tips waar ik op moet letten of zels suggesties welke camera jullie aanraden...

Zat zelf aan deze te denken

De Kodak CX 4200 (€175)

http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/Kodak CX 4200.htm

http://www.digicamshop.nl/product/1769

Of zal ik wat geld erbij doen en gaan voor deze

Kodak CX 4230 (€229)

http://www.digicamshop.nl/product/1762

Of de Kodak CX 4300 ( €219)

http://www.digicamshop.nl/product/1908

Alvast bedankt voor jullie reacties en eventuele moeite..

2. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het echt gaat om hele mooie scherpe foto's dan moet je kijken naar de hoeveelheid pixels (megapixels). En als je zo'n LCD schermpje relaxt vindt moet je daar ook naar kijken. Alleen die LCD schermpjes doet het niet altijd goed (in fel zonlicht kun je het beeld in je LCD scherm niet goed zien. Of naar de memory, hoeveel foto's of hoe lang je filmpjes kan opnemen. Meer weet ik niet echt.

Laatst bewerkt: 2 sep 2003
  3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Om sommige Kodak toestel optimaal te kunnen gebuiken ,
    moet je er een dockingstation erbij kopen.
    Je bent zo weer € 100 extra kwijt.

4. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    j aokay maar het gaat mij eerst om welke camera natuurlijk dat dockingstation koop ik eventueel later wel... dat si sowieso niet nodig om je foto's van je am naar je pc te krijgen ... dus iemand advies welke camera ik zal nemen......

5. Opa Jansen

Opa Jansen Guest

Gij neemt de zoekfunctie en gij klikt en gij zult uw antwoord vinden :)

Probeer de volgende keer zelf op het idee van de zoekfunctie te komen :)
    Suc6 iig!

met de vriendelijke groeten van Opa

6. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog wat geld hebt zou ik voor de Kodak CX 4300 gaan. Het scheeld volgens mij niet veel tussen de camera's maar deze heeft de meest pixels maar als dat je niet boeit kun je net zo goed voor wat minder geld de CX 4200.

7. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    hm ja want het gaat mij meer om dat ik gewoon een beetje fotos kan maken moeten wel mooie fotos zijn dat wel maar hoeft egt niet de allerbeste kwaliteit te zijn.....

8. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Als op je je foto's op je pc wilt zetten en dan op internet ofzo, dan kun je beter de CX 4200 halen want op internet heb je toch geen goede resolutie nodig. Maar anders is het toch wel leuk om 3 megapixel te hebben want dan kun je je foto's bijvoorbeeld ook laten uitvergroten en afdrukken zonder verlies. Handig voor als je ooit een poster van jezelf wilt maken:D.

9. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    reken maar dat ik posters van mezelf wil....... ;)

Nee maar iemand nog advies

10. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

klik
    klik
    meschien kun je er iets mee ik snap alleen niet waarom de bovenste link het niet doet:{

Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2003
  11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gaan voor de Canon A300 Powershot. 245 bij Alternate.nl. 3.2 Megapixel en Canon is in principe altijd kwaliteit. Verder draaiend op Compactflash, goed en goedkoop medium.

12. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    ja nou 245 gaat mee ene beetje te ver.... die 229 is al teveel eigenlijk.......

13. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een hp 120 digital camera. Een goed dingetje dat niet zo duur was. Je hebt een schermpje waarop je uw foto's & filmpjes kan bekijken.

14. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    lekkere bijdrage aan mijn vraag. bedankt

15. jordaz

jordaz N.E.R.D

Leuk Bevonden:
    0
  16. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, je moet dus NIET naar de megapixels kijken, ok, wel een beetje, 1,2 megapixel is wat laag, minimaal 2.0 megapixel (is voldoende voor een A4 foto). Waar het aan ligt is de lens, die bepaald het meest. Lees dus reviews op Internet. Wij hebben een Canon A60. Zeer goede camera, maar wel wat boven jou budget. Khoop je hiermee goed geinformeerd te hebben.

Veel suc6 met je keuze!

= CF =

17. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Kodak 4210 (Bij Kruidvat gekocht voor EUR 199-. vorig jaar) en ben super tevreden ! Werkt perfect ! Ook zonder Dockingstation !

18. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    bestaat er eigenlijk een digitale spiegelreflexcamera?

19. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ze bestaan al wel, maar ze zijn op dit moment nog te duur voor de particuliere markt. Ik verwacht echter wel dat ze over een jaartje voor een redelijke prijs (500 à 600 euro) in de winkels te krijgen zijn, want in de compact digitale camera's zit nu geen vernieuwing meer; meer dan vijf megapixels is gewoon niet nodig. Hierdoor gaan de prijzen naar beneden, wat uiteraard nog veel gunstiger is... :)

20. knut120

knut120 so far so Good

Leuk Bevonden:
    0
    je moet een camera nemen met 3x optische zoom of meer. Bij optische zoom gaat de kwaliteit van t beeld bij het inzoomen niet achteruit. Bij digitale zoom is dat wel zo want dat gebeurd met behulp van interpolatie. 2 a 3 miljoen megapixels is voor een amateurfotograaf goed genoeg. Wel moet je opletten dat de het aantal megapixels EFFECTIEF zijn. Zelf ben ik ook opzoek naar een digitale camera en ik denk dat ik de sony dsc-p72 neem maar dat is wel een stukkie duurder

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina