1. xentagz

xentagz ----------------

Leuk Bevonden:
    0
    Hi guys,

Ik heb op dit moment een actie lopen via mijn eigen NL youtube kanaal www.thebitcoinreport
    waarbij ik voor iedereen die via onze link een online Bitcoin wallet aanmaakt
    direct 1 euro aan bitcoin ontvangt om te kijken hoe het werkt.

De link is deze: https://www.bitmymoney.com/promo/bitcoinreport/?referrer=3742

Maar ik zou het natuurlijk ook leuk vinden als jullie een keer naar mijn channel willen kijken om te weten wat Bitcoin is.

Als jullie vragen hebben kan dat hier of natuurlijk op mijn youtube kanaal.

Groetjes van een Xbox fan die al heel lang lid is van Xboxworld.

Dennis

2. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    10.079
    Ik wacht nog steeds op mn geld

Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.702
    OP is nu makelaar in Dubai geworden dus heeft even geen tijd voor je

4. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    10.079
    KOOP MN CURSUS

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.098
    Beste forumleden,

We hadden hier in 2015 nogal een hechte groep gebruikers in de XBW crypto hoek.

Er was toen een gebruiker met de gebruikersnaam xentagz. Ook hij was zeer actief en runde zelfs een eigen youtube kanaal over het fenomeen. Maar ik herinner hem vooral met hoe hij mij altijd aan Bitcoin hielp met zijn handige affiliate links die hij deelde met mij, waardoor ik dankzij hem nog steeds enorm rijk ben. Ik mocht destijds zelfs een eigen Bitcoin miner hosten op zijn persoonlijke server.

Ik hoop nog altijd om hem op een of andere manier tegen te komen. Hij zal hier zelf vast niet meer inloggen, maar misschien dat een andere crypto scammer van toen wel af en toe inlogt en toevallig ook weet waar hij is. Ik zou graag op de een of andere manier weer willen verbinden met xentagz, sowieso om gedag te zeggen en hem te bedanken voor al die miljoenen.

Groenten

Laatst bewerkt: 13 aug 2025
    Reckuuza, Yerewn en Garrett vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina