[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.688
    Wel allemaal lekker gestaakt voor beter salaris.

2. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    10.004
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.828
    Wat een dag: Gisteravond zat ik op de bank, toen de telefoon ging. Het was mijn moeder. Mijn broer en schoonzus zijn betrokken geraakt bij het ongeval met de luchtballon. Ze zijn allebei voor controle naar het ziekenhuis gebracht, maar zijn redelijk ok. Erg geschrokken. Mijn schoonzus heeft nog geholpen met reanimeren van het latere dodelijke slachtoffer, maar dat mocht niet meer baten. op beelden, plaats deze aub niet, is ook wel te zien wat een rare smak de ballon maakt door het weiland bij De Hoeve. Ze waren ook pas midden in de nacht weer thuis, voor ze ontslagen werden uit het ziekenhuis in Heerenveen. Gaat naar omstandigheden wel goed, maar we werden al rap gebeld om te landelijke en internationale media voor te zijn. Sta nog wel wat te shaken.

Vriendelijk verzoek om geen beelden te posten, moest het alleen even kwijt. =(

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.457
  5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.828
    Kimi dan in dit geval. :+

Maar mooi kut. Hele nacht wachten op nieuws. Dikke streep door dat weiland, maar ze zijn goed weggekomen. Er zaten 34 mensen aan boord, 6 zijn eruit gevallen. 1 dode, lagen verspreid over groot stuk van het weiland. Ik ben redelijk bijgekomen van de schrik, maar mijn moeder en de rest nog niet. Die gaan nooit weer met een luchtballon, dat staat vast. =(

6. Yerewn

Leuk Bevonden:
    10.004
    Wat een dag, heerlijk aangekomen in Krakow. Uit eten geweest met sterren je kent het wel. Ineens allemaal appjes, het weiland van mijn achteroom is verwoest, een of andere aso heeft er met z’n luchtballon op lopen stuiteren. Koeien konden maar net ontsnappen maar dat gras kan je weggooien. Mooi kut. Plaats a.u.b. geen beelden van het weiland moest het even kwijt

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.828
    Ik zal het onthouden Yerewn. Ik zal het onthouden, maar tegen die tijd ben ik niet zo'n lul met een post als deze.

8. Yerewn

Leuk Bevonden:
    10.004
  9. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    1.094
    Sterkte Geel, dat is niet niks.

Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina