De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    3.743
    Leuk Bevonden:
    10.885
    Je had er bij moeten zijn
     
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    3.743
    Leuk Bevonden:
    10.885
    RIP FEYENOORD
     
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ...

    Berichten:
    2.479
    Leuk Bevonden:
    3.380
    Muil houden
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.989
    Leuk Bevonden:
    4.904
    Goes gevalletje Pieter Baan Centrum. Mogge. :+
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.989
    Leuk Bevonden:
    4.904
  6. Reckuuza

    Reckuuza #YOURIPWHATYOUSOW

    Berichten:
    12.405
    Leuk Bevonden:
    19.046
    is ie dood
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.989
    Leuk Bevonden:
    4.904
    Ja.

    En RIP Ajax ook. Idiote overtreding met rood bekopen voor de neus van de arbiter. Ok, dat was NAC, maar Ajax klungelde ook weer lekker zeg. 8)
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    3.743
    Leuk Bevonden:
    10.885
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    3.743
    Leuk Bevonden:
    10.885
    RIP AJAX
     
    Reckuuza en Modder-Eter vinden dit leuk.
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    3.743
    Leuk Bevonden:
    10.885
    Oh maar nu echt RIP AJAX
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #YOURIPWHATYOUSOW

    Berichten:
    12.405
    Leuk Bevonden:
    19.046
    RIP AJAX

    RIP KILLA
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.989
    Leuk Bevonden:
    4.904
    4-0 hier van verliezen. Paar jaar gelden won je nog 4-1 van Real Madrid. :+
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #YOURIPWHATYOUSOW

    Berichten:
    12.405
    Leuk Bevonden:
    19.046
    jaartje of 6
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.989
    Leuk Bevonden:
    4.904
    En heel wat intern gezeik. Hadden ze nog maar iemand als Overmars, uitspattingen via apps daargelaten. ;):+
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.989
    Leuk Bevonden:
    4.904

    Waarom moet Ajax bijna altijd iemand hebben met een Ajax achtergrond? Draak van een wedstrijd. :+
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.126
    Leuk Bevonden:
    6.041
    RIP LIVERPOOL EN SALAH
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.989
    Leuk Bevonden:
    4.904

    Die 2-1. :+
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.126
    Leuk Bevonden:
    6.041
    SLOT DOWNFALL
    RIP SALAH
    RIP WIRTZ
    RIP VAN DIJK AURA
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    7.191
    Leuk Bevonden:
    2.314
    Liverpool geen aankopen; Champions.
    Liverpool gooit er even wat bakken met geld tegenaan voor grote nieuwe aankopen; Kut.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.989
    Leuk Bevonden:
    4.904
    My God Ajax en Weghorst:

    8)
     

Deel Deze Pagina