De 2 atoombommen op Japan

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Barbatruuk, 27 jan 2004.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #YOURIPWHATYOUSOW

    Berichten:
    12.408
    Leuk Bevonden:
    19.053
    aub ontopic dit is t 2 atoombommen op japan topic
     
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    3.744
    Leuk Bevonden:
    10.891
    Misschien was dat omdat ze geen carnaval hadden
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    7.193
    Leuk Bevonden:
    2.322
    Japan heeft de allerbeste carnavals ter wereld.
    Duh(!)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.126
    Leuk Bevonden:
    6.041
    ik was twee weken geleden nog tokyo, je voelt het nog wel hoor, komt wel dichtbij
     
    Reckuuza, Modder-Eter en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.992
    Leuk Bevonden:
    4.905
    Jodium tabletten niet vergeten mee te nemen?
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.921
    Leuk Bevonden:
    9.515
    Ik was eind 2024 nog in Hiroshima. Ik heb nu een derde arm.

    Nee, maar even serieus: Als iemand een keer in de buurt is (in Osaka bijvoorbeeld. Zeer goede uitvalsbasis) zeker een aanrader. Het is echt heel indrukwekkend in en rondom dat Peace Park. En de kust met al die eilanden is prachtig.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2026
  7. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    9.466
    Nanking ook mooi
     
    Yellow 13 en Modder-Eter vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.992
    Leuk Bevonden:
    4.905
    Ik heb gehoord dat ze daar aan bloemen doen.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    7.193
    Leuk Bevonden:
    2.322
    Nu de 3de wereldoorlog is uitgebroken hoeven Yellow en ik maandag niet naar het werk. Nice.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.921
    Leuk Bevonden:
    9.515
    Is dat wat? Beetje goede uitvalbasis?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.992
    Leuk Bevonden:
    4.905
    Yi-Long dus ook werkloos. Nice man.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.126
    Leuk Bevonden:
    6.041
    Ik was daar al in 2014, sorry.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.921
    Leuk Bevonden:
    9.515
    Ok, boomer

    Misschien is dat niet helemaal gepast binnen de context van dit topic.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2026
    WorkingTitle en Fiasco vinden dit leuk.
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.898
    Leuk Bevonden:
    1.420
    Beetje overhyped, Osaka
     

Deel Deze Pagina