[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.559
  2. Reckuuza

Reckuuza #YOURIPWHATYOUSOW

Leuk Bevonden:
    19.259

ngl dit ziet er toch erg goed uit

Servantes vindt dit leuk.
  3. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.559
  4. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.559

Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.562

Xcom meets Star Wars. Ziet er verrassend goed uit, met solide gameplay. De lead dev komt trouwens uit het team van Firaxis.

Laatst bewerkt: 11 aug 2026
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.916
    Dit brengt herinneringen naar boven. Meest frusterende co op achievement om 1000 te halen in het origineel. :+

7. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.559

Phantom Blade Zero gameplay deep dive State of Play broadcast, streaming August 17 at 7:00pm PT / 10:00pm ET | August 18 at 3:00am BST / 10:00am Beijing Time / 11:00am JST.

Today’s new extended trailer isn’t enough to cover our intricate gameplay systems, dynamic combat, and the dark wuxia land we call the Phantom World. That’s why our upcoming State of Play takes a much closer look at what you can expect from Phantom Blade Zero.

Laatst bewerkt: 12 aug 2026
  8. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.559
  9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.562
  10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.562

Super toffe game! Vanmorgen mijn PC opgestart en toen was het ineens vier uur later. :whistle:

Iemand trouwens interesse in Mario Wonder S2 ed + DLC Blablabel park? Van de week uitgespeeld, erg leuk (al vond ik Super Mario 3d World persoonlijk beter). 50 Euro, inclusief verzendkosten. Stuur met eff een pmmetje.

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.384
    Geen interesse om het te kopen, maar hoe was de DLC? Leuke toevoeging, of niet super bijzonder?

SMB Wonder nooit gekocht/gespeeld, maar staat wel op het lijstje als ik terug in HK ben. Zal wel 40 euro ofzo kosten daar.

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.562
    Single player DLC content was van goede kwaliteit (creatieve bosses), maar de DLC is meer MP gericht. Omdat ik het basis spel nooit had gespeeld is het dan wel een leuke (seamless) toevoeging, inclusief extra trainingsmissies die op het laatst nog best pittig zijn. Maar heb je basis Wonder al ooit gespeeld dan is de DLC alleen wat karig qua SP content. Er is overigens wel veel MP content, maar behalve dat je door dat gedeelte van het park kunt rennen is het niet mogelijk die MP type matches/uitdagingen in je eentje op te starten. Weet niet of je de S2 edition zonder de DLC kunt kopen. Je krijgt er in ieder geval ook nog een hogere resolutie bij en wat kleine gameplay tweaks.

Ik vond het totaal pakketje gewoon goed, maar zoals ik al eerder aangaf staan 3D World maar ook Galaxy 2 hoger in mijn achting. Gewoon nog creatiever qua gameplay.

Yi-Long vindt dit leuk.
  13. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.384
    Thanks, MP heb ik idd niets aan. 3D world lijkt me persoonlijk ook leuker. Galaxy 1/2 maybe ook, maar ziet er grafisch niet zo goed uit als Odyssey.

Zag net trouwens een leak voor nieuwe 3D Mario game, volgens my Titans ofzo, dus maybe is dat nog leuk.

Zifnap vindt dit leuk.
  14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.618
  15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.562
  16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.384
    Metroid Prime 4 is best hard geflopt, toch? Zowel qua critical reception alswel qua sales … ? Voor mij persoonlijk in ieder geval niet interessant. En 40 euro vind ik dan ook geen geweldige aanbieding ofzo.

Heb Metroid Prime 1 Remake ook nog in mijn backlog liggen btw.

Heb zelf vandaag Dragon’s Dogma 2 en Steamworld Heist 2 voor 10 euro per stuk gehaald bij MM.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.618
    Ik heb Emio: The Smiling Man deze week nog opgepikt voor 26 euro.
    Dat was nog wel een Switch game die op mijn lijstje stond.

Helaas zijn de andere twee Famicom Detective Club games buiten Japan nooit fysiek uitgebracht. Misschien nog eens zien of ik die kan scoren wanneer ik weer in Japan ben.

Laatst bewerkt: 22 aug 2026 om 14:44

Deel Deze Pagina