Hoi, Ocarina of Time op de GameCube (die v/d bonusdisc dus) is alleen maar geschikt voor 60Hz TV's. Maar is het nou slecht voor je TV om deze gewoon op een 50Hz TV te spelen? Hij doet het gewoon, en het beeld is gewoon normaal.... Maar is het slecht voor je TV? Groetjes Bisc!
Een gamecube is ontworpen om op de TV te spelen dus waarom zou een TV kapot gaan van een Xbox/Ps2/Gamecube???
Ja en een auto is ontworpen om over land te rijden dus dan kan ie ook over puntige stenen! omg wat een domme opmerking! Ik denk dat je dan toch een 60hz tv hebt want ik heb hier ook een 100hz breedbeeld en een 50hz normale televisie en op die 50hz is het beeld dus echt vet gaar als ik zelda bonus disc erop speel.
Als je tv games afspeelt op 60 Hz en de graphics zijn teminste gelijk of beter dan op 50 Hz, dan kan je tv dit aan en is het niet slecht voor je tv. Sterker, ik zou de Xbox standaard op 60 Hz zetten dan. Mocht je tv geen 60 Hz ondersteunen, ziet het beeld er niet mooi uit, zelfs echt lelijk of je hebt geen beeld. Vrij duidelijk dus
Op de 1 of andere manier ( kweet niet of dit aan 60Hz ligt) heb ik altijd een zwarte balk rechts in beeld met gamecubegames net alsof het beeld naar links is opgeschoven.. echt vreemd
ja.. dan kan je tv geen 60hz aan.. staat in de handleiding.. als hij niet moeilijk doet draaitie 'm op 60 hz.. dus, je tv kan het gewoon aan biscuitje..