Ik heb eindelijk Pirates gekocht Voor 38 euro bij de Mediamarkt met het oh zo gezellige pleintje in Amsterdam. Hahaha patat
Ik verveelde me het eerste uur wel, maar daarna ben je echt geintereseerd in het verhaal enz dan blijf je maar door spelen. Vind die vrijheid wel goed genoeg, maar wel veel laden. Alleen hoopte wel dat je meer missions aan kon nemen van veel mensen, dat valt een beetje tegen. Misschien later in het verhaal nog wel.
ja, dat was in seadogs ook wat meer, daar zat veel meer variatie in. kon je ook niet zomaar overal heen. Ik hoop echt dat er iemand als zo ver is als mij, want ik weet het echt niet meer.
44 Euro! ( TIP koop het XBM ( NL ) zit een bon in van 7.50 EURO korting ) Spel is erg leuk...ik dacht ik word ff piraat..krijg ik verdo...5 NL schepen op me af!! heb er 3 tot zinken gebracht,1 ge-enterd..bij de laatste ging ik dood..kreeg een zwaard in me rug gedrukt!
De film De film was echt vet dus ik hoop dat het spel ook een beetje fatsoenlijk is. ik heb er zelf ook nog niet veel over gelezen dus ik zie wel verder over het spel. Voor degenen die de film nog niet hebben gezien. Ik zou de eerste de beste bus naar de bioscoop nemen en hem kijken want die film is lijp. pirates of the caribian
Ik vind dit spel na een tijd spelen gewoon perfect, nog geen echte bug tegen gekomen en het blijft ook lekker doorspelen, de laadtijden zijn soms een beetje lang maar dat valt ook mee, ik vind de reviewcijfers echt te laag... mja das mijn mening BTW: Het spel heeft echt heel weinig (gelukkig) met de film te maken, niet om de film af te kraken maar film spellen vind ik vaak iets minder
Ik heb een vraagje en hoop dat iemand het antwoord weet. In het spel kan je officieren in huren. Alleen bij mij zijn die vaak heel snel dood. (tja shit happens). Maar nu vraag ik me af of je die onbeperkt kan in huren? Of zijn die op een gegeven moment "op"? Iemand die dit weet ?
ik zit ff vast...nadat ik in the cave ben geweest met de skeleten. moet ik weer naar mijn boten ( ja heb er 3! ) ik had ze aangemeerd bij het strant ( palm beach of zo,kan ook die andere zijn!!!) maar ze liggen er niet meer!!
eum, je weet zeker dat je het goede strand hebt, geloof namelijk dat er meerdere zijn. Kun je je makkelijk in vergissen.
Vind het zeker wel een stoer spel, ik moet nog wel ff inkomen want ik werd meteen uit de eerste haven al tot zinken gebracht maar goed vandaag nog maar een keer proberen. Maar ik vind het wel vervelend dat ie zo traag is, het lijkt wel of ie constant hapert hebben jullie dat ook??
Klopt ja heb je gelijk in, dat lijkt best vaak dat ie een beetje haperd. Alleen weet iemand wat ik in godsnaam moet doen met die quest van die chest ofzo iets, heb m op dat andere eiland afgeleverd en ben weer terug gegaan, zeggen dat ik naar dat eiland defleur moet gaan ofzo maar waar kan ik die vent vinden die daar meer van weet?
plaats al je problemen in deze PotC help thread , anders mot ik zo op 2 plaatsen tegelijk proberen te helpen, en dit is meer een centrale thread over het spel. Sorry als ik wannabe mod overkom. Edit: Bij de pcversie had ik alleen dat ie sloom ging als je in de port (haven) stond. Maar dat is gewoon ivm dat ie de zee en het land tegelijk moet laden.
Wie kan mij helpen met het probleem van de menu's ik kan deze niet openen. Dus als ik probeer bijv. mijn inventory te openen dan lukt dat niet.