1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pirates of the Caribbean

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 22 jun 2003.

  1. Ik heb eindelijk Pirates gekocht :D Voor 38 euro bij de Mediamarkt met het oh zo gezellige pleintje in Amsterdam. Hahaha patat
     
  2. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verveelde me het eerste uur wel, maar daarna ben je echt geintereseerd in het verhaal enz dan blijf je maar door spelen. Vind die vrijheid wel goed genoeg, maar wel veel laden. Alleen hoopte wel dat je meer missions aan kon nemen van veel mensen, dat valt een beetje tegen. Misschien later in het verhaal nog wel.
     
  3. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, dat was in seadogs ook wat meer, daar zat veel meer variatie in. kon je ook niet zomaar overal heen.

    Ik hoop echt dat er iemand als zo ver is als mij, want ik weet het echt niet meer.
     
  4. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Robbertos
    Is Pirates daar nieuw 38 euro?
     
  5. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het spel voor 20 euro...bij Dixons!

    had een bonnetje uit xbm ( NL ) en nog een kortingsbon!
     
  6. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    wat kost hij nieuw bij Dixons?
     
  7. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    44 Euro!

    ( TIP koop het XBM ( NL ) zit een bon in van 7.50 EURO korting )

    Spel is erg leuk...ik dacht ik word ff piraat..krijg ik verdo...5 NL schepen op me af!!

    heb er 3 tot zinken gebracht,1 ge-enterd..bij de laatste ging ik dood..kreeg een zwaard in me rug gedrukt!
     
  8. Christiaan RPG

    Christiaan RPG Cute Puppy!

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    De film

    De film was echt vet dus ik hoop dat het spel ook een beetje fatsoenlijk is. ik heb er zelf ook nog niet veel over gelezen dus ik zie wel verder over het spel. Voor degenen die de film nog niet hebben gezien. Ik zou de eerste de beste bus naar de bioscoop nemen en hem kijken want die film is lijp. _O_ pirates of the caribian_O_
     
  9. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    het spel is zeker goed...het geeft je echt een Piraten sfeer.
     
  10. Ik vind dit spel na een tijd spelen gewoon perfect, nog geen echte bug tegen gekomen en het blijft ook lekker doorspelen, de laadtijden zijn soms een beetje lang maar dat valt ook mee, ik vind de reviewcijfers echt te laag... mja das mijn mening :)


    BTW: Het spel heeft echt heel weinig (gelukkig) met de film te maken, niet om de film af te kraken maar film spellen vind ik vaak iets minder :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2003
  11. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh 7,5 euro korting bij XBM?? In die van vorige maand ofzo, en waar krijg je dan allemaal korting?
     
  12. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    nee bij de nieuwe!

    deze bon is alleen geldig bij Dixons ( bon zit op de 2 pagina volgens mij )
     
  13. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een vraagje en hoop dat iemand het antwoord weet.

    In het spel kan je officieren in huren. Alleen bij mij zijn die vaak heel snel dood. (tja shit happens).
    Maar nu vraag ik me af of je die onbeperkt kan in huren? Of zijn die op een gegeven moment "op"?

    Iemand die dit weet ?
     
  14. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit ff vast...nadat ik in the cave ben geweest met de skeleten.

    moet ik weer naar mijn boten ( ja heb er 3! )

    ik had ze aangemeerd bij het strant ( palm beach of zo,kan ook die andere zijn!!!)

    maar ze liggen er niet meer!!
     
  15. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    XBM heb ik wel, maar er is geen DIXONS in de buurt, maar bedankt
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    eum, je weet zeker dat je het goede strand hebt, geloof namelijk dat er meerdere zijn. Kun je je makkelijk in vergissen.
     
  17. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind het zeker wel een stoer spel, ik moet nog wel ff inkomen want ik werd meteen uit de eerste haven al tot zinken gebracht maar goed vandaag nog maar een keer proberen.

    Maar ik vind het wel vervelend dat ie zo traag is, het lijkt wel of ie constant hapert hebben jullie dat ook??
     
  18. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja heb je gelijk in, dat lijkt best vaak dat ie een beetje haperd. Alleen weet iemand wat ik in godsnaam moet doen met die quest van die chest ofzo iets, heb m op dat andere eiland afgeleverd en ben weer terug gegaan, zeggen dat ik naar dat eiland defleur moet gaan ofzo maar waar kan ik die vent vinden die daar meer van weet?
     
  19. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    plaats al je problemen in deze PotC help thread , anders mot ik zo op 2 plaatsen tegelijk proberen te helpen, en dit is meer een centrale thread over het spel.

    Sorry als ik wannabe mod overkom.

    Edit: Bij de pcversie had ik alleen dat ie sloom ging als je in de port (haven) stond. Maar dat is gewoon ivm dat ie de zee en het land tegelijk moet laden.
     
  20. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie kan mij helpen met het probleem van de menu's ik kan deze niet openen. Dus als ik probeer bijv. mijn inventory te openen dan lukt dat niet.
     

Deel Deze Pagina