1. Michiel

    Michiel [Saddamned]

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Odols...?

    Wat mag dat wezen?!?
     
  2. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Nou een kort verslagje dan maar...
    We gingen rond half 5 vertrekken....later toen we in Eindhoven aankwamen bij het hotel zagen we al heel veel mensen buiten zitten en staan. Wij daar eerst een half uur gewacht tot we naar binnen konden. Echt een super mooi hotel...Nou toen moest je je eerst even aanmelden als het ware en je nummer ophalen. Deze keer waren er 5 cijfers ipv 4 omdater er 17000 mensen meedoen met Idols (ongeveer) Nouja daarna moest je naar de wachtruimte...Dat is een grote zaal en middenin een piano en nog een barretje met wat drinken. Wij daar dus ongeveer 2 a 3 uur staan wachten...nouja alle nummers werden omgeroepen...toen werd je dus naar boven geleid naar 1 van de 5 kamers waar in allen in hele onbekende jury zit. Niemand heb ik door zien gaan...En waarschijnlijk is het ook zo dat men niet echt graag een idol wil met een Limburgs accent :{ ... Bij iedereen zeiden ze zowat hetzelfde: je hebt wel een goede stem maar je bent te zenuwachtig..Echt wat een gerommel is het daar zeg...In feite stelt het niet zoveel voor...Ook werd mijn vriendin 1 keer geïnterviewd waar ik met mijn duim in het beeld kom op de vraag: wat zeggen de mensen om je heen dan van wat je ervan vind?...Maar ik weet zeker dat dit niet wordt uitgezonden...GEEN 1e auditie wordt uitgezonden...Alleen de 2den...Dus zo zie je dat ze de ALLERslechtste extra door laten gaan...Beetje wazig gedoe allemaal...Maar hier zijn wat foto's waarvan je ziet: het is niks

    [​IMG]

    Mijn twee vriendinnen die meededen (Shannon en Nadya)
    [​IMG]

    Vol verwachting klopt ons hart....:cool:
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    Je mocht eigenlijk nergens foto's maken...Ehm Oeps =)


    [​IMG]
     
  3. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Goh.... het was daar vast.... gezellig
     
  4. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom is er dan toch een camera?
     
  5. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja was heel vreemd...In de zaal mocht je wel foto's maken maar in verschillende hoeken waar mensen zaten met een Idols shirt niet :confused: Stelletje dozen daar....Gezellig...Ach het is wel leuk als mensen voor de camera gaan zingen...Ook een paar waren een beetje overdreven aan het dansen...Een meid die een kort rokje aanhad die een beetje te dicht voor de camera zat te showen e.d. :cool: Nee Er was niet veel aan voor de rest :)
     
  6. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie gelegenheid om deze thread een kick te geven! Ik heb in ieder geval al gelachen, ik vermaak me kostenloos:D Gezellige jongen, die Kevin:)
     
  7. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Die Kevin ja :D

    En dat wijf uit.. Schoonhovûhhh! :{
     
  8. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb wel gekeken, vond het wel funny. =D
     
  9. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ellis Hoes is een lekker wijf :9.
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja gek, die kevin WHAHA wat een UBER LOOSER! :p :p Ik lach me echt rot om die kneus :) en die gast die heel kort kwam met dat rode rugzakkie die zo zegt met homo stem: Jaahhh kwil nejt zoj beroemjd worduh alsj jimj!

    Altijd lachen die voorronders whehe als die klaar zijn is er geen zak meer aan maar goed :p
     
  11. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Menno? :D
     
  12. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het niet zo leuk als vorig jaar, dat stuk met jamai en met die helicopter hadden ze van mij weg mogen laten. Er liepen wel weer een paar enorme losers bij. Joch met die puisten was lollig: ''als je geen puisten hebt gehad ben je ook geen echte puber geweest''. En die frans bouwer was ook wel top.
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja die hagenees was lachen :p btw die laatste gast (dacht ik) die ook mee zong met de piano, die vond ik goed zingen maar ging niet door :confused:
     
  14. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Het doet gewoon pijn dit programma. Ik kan de engste films rustig uitzitten...
    Maar met onze puistenvriend op het scherm moet ik een kussen voor mijn hoofd :|!
     
  15. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ach ja, het was best vermakelijk im mensen te zien die zo overtuigd zijn van zichzelf ZO af te zien gaan voor half Nederland... en op een of andere manier schaamde ik me voor de mensen die af en toe wel ZOOOO belachelijk waren...

    bijv. die ongelofelijke slet met de gebroken hak die met heel veel mazzel is doorgegaan...de hardcore uitziende punker die dan ineens Linkin Park gaat zingen/praten...
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja die linkin park kneus was echt gek.. komt binnen gaat snel dat liedje voorlezen wordt afgewezen en loopt weer weg...
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    ...Wat een kneusjes!

    Mijn god.
    Ooit zoveel randebielen in 1 programma gezien?

    En het vreemde wat, ik vond het dez keer wel leuk om te kijken!

    Maar toch, petje af hoor.
    Ik zou het lef niet hebben mezelf zo voor lul te zetten op nationale tv.

    :)
     
  18. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie ik ook ontzettend achterlijk vond, was dat wijf wat zichzelf doordramde naar de tweede ronde. Wat heeft ze daar nou aan? Ze vliegt er toch als eerste uit in de tweede ronde.
     
  19. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Deze draad behoort nu toch wel tot de actualiteiten :)


    Ik vond het wel leuk, maar niet echt verbluffend deze keer. Ik vond het wel prachtig hoe Jerney begon te lachen bij ene.

    En dat ene meisje met dat zwart-blonde haar met d'r pingel-xilifoontje bwahahaha 8) doho-riIi-Mie-Faah-Soó 8)
     
  20. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zou jij doen, en ze heeft best wel een kansje om een ronde of twee verder te komen, lekker lichaam danst geil en het zingen ging ook wel (niet minder dan bv een marieke uit idols 1)

    Kevin was de bom 'ja en uitstraling heb ik ook wel, mensen moeten altijd om me lachen' kevin
     

Deel Deze Pagina