[Sport] F1 algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zilverpijl, 8 jul 2003.

  1. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    :D :D :D

    Ferrari heeft dit jaar gewoon de zaakjes niet op orde en dus proberen ze het weer op zo'n gladde manier (dat is Ferrari stijl:mad: ) voor elkaar te krijgen, maar dat zal ze niet lukken.

    Ferrari mag blij wezen als ze MS derde zien worden er in het WK en bij de constructeurs ook derde, een normaal team zou je dit wel gunnen, maarja bij een stel arrogante competitievervalsers ligt dat weer helemaal anders natuurlijk}:] :mad:
     
  2. ps2/xboxgamer84

    ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah, bah, bah. Ferrari heeft het dus voor elkaar nu. Ze hebben weer leuk hun zin gekregen met die banden. Na vandaag is wel duidelijk dat de Michelin teams hier zwaar onder te lijden hebben gehad. Nou was het wel zo dat Montoya maar op 6 seconden gereden werd op banden die amper 2 weken ontwikkeld zijn. Dus dat belooft hopelijk nog wat voor de resterende twee races. Maar goed, Schumacher en Montoya hebben beiden goed gereden vandaag, ik vind het alleen weer erg jammer dat het kampioenschap weer door politieke spelletjes verpest is.
     
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    De volgende race moet voor Kimi worden als hij nog wat wil, ik verwacht ook dat de volgende race van JP zijn laatste kans is, want Williams heeft aangegeven dat Suzuka samen met nog twee banen (Silverstone en andere weet ik niet) erg moeilijk waren voor het team.

    Van MS zou ik eigenlijk niet weten wat je van hem kunt verwachten, hij presteert zeer wisselvallig. Als MS denkt dat hij er nu al is, dan begaat hij een grote fout}:]

    Indianapolis, kan het alle kanten op, maar ik denk dat Kimi op Suzuka nog wel eens heel goed kan gaan;)
     
  4. GameGirl

    GameGirl DomiDomi

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Montoya _O_ Hij heeft het toch goed gedaan hoor.
     
  5. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, Schumacher is weer terug op de plaats waar hij thuis hoort:9
    Wel erg goed gereden door montoya trouwens.
     
  6. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Op een of andere manier hoop ik altijd dat Raikonnen wint ik heb geen idee waarom.
    Misschien komt omdat ik met F1 2002 altijd met Kimi rij.
     
  7. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Het maakt mij niet uit wie er kampioen wordt, zolang het Michael Schumacher maar niet is, Montoya of Raikkonen, het maakt me niet uit.

    Ik ben voor Fisichella _O_ , en ik heb een hekel aan MS, dus Fisichella moet WK worden (denk niet dat dit ooit nog gaat gebeuren:'-( ) en derest mag, en MS moet juist niet }:]
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nou ja wie het ook wordt dit jaar hij heeft er voor moeten knokken.. Zelf hoop ik dat het Montoya of Raikonen wordt.. Niet omdat ik het perse Schumacher niet gun, maar het wordt ook wel eens tijd voor een ander. Maar we zien wel.. voorlopig hebben we nog 3 kanshebbers met 20 punten te vergeven.. Kan dus alle kanten nog op gaan
     
  9. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vond net dit opvallende bericht.

    Kiesa: "Jos naar Jaguar"



    Minardicoureur Nicolas Kiesa heeft op de Deense TV bekendgemaakt dat het zeer waarschijnlijk is dat Jos Verstappen naar het team van Jaguar zal vertrekken. Hij meldde namelijk dat Jos dichtbij een overeenkomst met de renstal is.

    Ironisch genoeg was het diezelfde Kiesa die de plaats van Justin Wilson overnam bij Minardi toen deze vertrok naar Jaguar. Hij ging daar Antonio Pizzonia vervangen die na de Engelse Grand Prix uit het team was gezet wegens gebrek aan resultaten.

    Verstappen heeft een grote schare fans, en deze zouden Verstappen uiteraard graag wat verder naar voren op de grid zien. Van de overgebleven zitjes lijkt Jaguar dan de beste optie omdat algemeen wordt aangenomen dat Honda graag Takuma Sato in de BAR ziet rijden in 2004.

    In de afgelopen dagen zijn er ook weer gesprekken geweest tussen Alexander Wurz en Jaguar. Jaguar wilde eerder in het seizoen Wurz al inlijven, maar dat ging niet door omdat McLaren de coureur niet zou willen laten gaan. Wurz zelf onthoudt zich van elk commentaar.

    Baas van Jaguar David Pitchforth maakte bekend dat het team een aantal opties aan het overwegen is. Het aantrekken van een zogenaamde pay-driver zou daarbij nog niet afgeserveerd zijn als optie. Echter wordt wel aangenomen dat Wilson moet vertrekken bij het team, omdat hij de afgelopen races slechts 50 rondes heeft gereden. In Italiƫ haalde hij de startlijn niet eens zonder schade.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dit zou heel gaaf zijn.. Mocht het zo zijn dat Jos naar Jaquar kan. Vind het alleen heel erg vreemd dat Kiesa zo'n bericht naar buiten brengt.

    Maar hoe dan ook goed voor Jos zou het zeker zijn. Ik hoop alleen dat hij met de druk die hij hierdoor zou krijgen weer overweg kan gaan. Wilson kon dat duidelijk niet, maar die krijgt zijn kans vanzelf nog wel een keer.. Jos heeft natuurlijk veel meer ervaring maar bij minardi heeft ie nou niet bepaald echte druk, hooguit om voor zijn team genootje te blijven. Nou denk ik niet dat Jos snel zou bezwijken onder competetie en prestatie druk maar het is wel duidelijk dat Jaquar niet veel foutjes door de vingers ziet (zie pizzonia en wilson).

    Ik denk wel dat verstappen en webber een goede combo zou zijn, nu maar hopen dat het echt door gaat en niet Wurz nog met dat stoeltje er vandoor gaat.
     
  11. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Als Jos naar Jaguar zal gaan dan denk ik wel dat hij het beter gaat doen dan Wilson, want Wilson moest zich bewijzen een groot talent te zijn, Jos die zal juist blij zijn en vrij uit gaan rijden omdat hij eindelijk een auto heeft die gaat, want dan klaagt hij ook niet meer zoveel. Daarbij heeft Jos ook veel ervaring, dus dat moet hem ook wel opweg helpen, want Wilson en Pizzonia die hadden/hebben dit nog niet.

    Jos moet wel oppassen dat hij niet te ver achterop Webber raakt, want anders wordt ook hij weggestuurd. Webber is van het niveau Raikkonen of Alonso, dus Verstappen gaat het moeilijk krijgen als hij inderdaad naar Jaguar gaat.
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik denk dat als jos naar jaquar gaat dat de verwachtingen ook hoog zijn, misschien hoger als bij wilson juist omdat hij die ervaring heeft. Maar ik zeg niet dat hij het niet zou redden bij jaquar, verre van dat zelfs. Wat ik bedoel eigenlijk is dat ie de laatste tijd eigenlijk geen echte druk heeft gekend en als je dan plots weer in een team zit waar dat heel hoog is is dat natuurlijk wel even een omschakeling.
    Hoe dan ook ik hoop dat hij daar komt en ik hoop dat ie laat zien wat ie waard is :)
    Webber is zeker een goede coureur, maar dat is denk ik voor verstappen uiteindelijk alleen maar goed, dan heeft ie iets om in vast te bijten.
     
  13. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Wow dat was een mooie kwali.:cool:

    Wie denken jullie dat er wint, ik denk en hoop dat Raikkonen wint. Zou helemaal top zijn met het oog op de laatste wedstrijd._O_
     
  14. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop zker dat Raikonnen wint en dat Montoya en Schumacher 4de of lager komen te finishen.
     
  15. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Raikkonen of Montoya, maakt mij niet uit_O_

    M. Schumacher moet in ieder geval uitvallen}:]
     
  16. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo denk ik er ook over _O_ Maar het meest hoop ik dat Montoya wint. O-)
     
  17. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk er zo niet over, als schumacher fan wil ik de uitslag zo:
    1 schumacher
    2raikonnen
    3montoya

    maar als formule 1 fan wil ik hem zo:
    1 raikonnen
    2motoya
    3 schumacher

    maarja ik ben schumacher fan dus ik hoop dat die wint!
     
  18. ps2/xboxgamer84

    ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Raikkonen moet winnen, Montoya moet derde worden en Schumacher uitvallen en een been breken. }:]

    Maar goed, als Raikkonen EN Montoya na deze race boven onze Duitse megakwal staan dan vind ik het best.

    Raikkonen _O_
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217

    Nou nou nou.. ben geen schumacher fan maar dat gun ik hem ook niet toe..

    In ieder geval heeft deze race ferrari en schumacher het gewoon het beste gedaan.. (bridgestones zijn gewoon super in die omstandigheden)
    Montoya was gewoon vreselijk dom bezig imo. Als ie even van het gas was gegaan bij barrichello had ie nog in de WK running gezeten.. Heel onbesuisd en dom, in dit soort situaties moet ie meer met zijn hoofd racen en wat minder met zijn ballen (lef heeft ie in ieder geval wel).
    Raikonen heeft gedaan wat ie kon.. Meer zat er nu gewoon niet in.
    Voorlopig ziet het er in ieder geval uit dat Schumacher wederom kampioen wordt, hij hoeft maar 1 puntje te halen en raikonen moet winnen dus tenzij schumacher uitvalt is ie kampioen.
    Overigens, ik vraag me af of die intermediates van schumacher nagekeken gaan worden. Vond hem namelijk wel heel erg lang doorrijden erop met wel heel erg goede rondetijden. Met een gemiddelde intermediate van b.v. vorig jaar of michelin nu kan je dat wel vergeten.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Raikonnen kan nog steeds kampioen worden. Als schumi uitvalt een Kimi eerste word dan is hij de kampioen.
    EN je weet maar nooit!! Misschien bij de start (netzo als raikonnen dit jaar had) Of netzo als Schumi toen met Burti had.
    Maar waarom is M.Schumi niet bestraft voor het inhalen van iemand onder een gele flag????????
    Omdat het Schumacher is?? En Montoya krijgt een straf voor een race ongeval. Hoe kinderachtig!!:mad:
     

Deel Deze Pagina