1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat vinden jullie van tupac

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Osin, 30 jul 2003.

  1. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Die mensen beweren dat hij nu op 5 november terug komt, omdat toen die 7 theorie album ofzo uitkwam :{.
     
  2. Dawn

    Dawn ...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en daarna maken ze er waarschijnlijk 2007 van en daarna.....
     
  3. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    het jaar 7000 want hij is ingevroren:+
     
  4. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat was er nou op CNN :eek:?

    Blaat :{. En als 't eenmaal 5 november is komt er weer iets tussen :eek:.
     
  5. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1

    euh nix ik wou gewoon ff kijken hoe jullie reageerde}:]
     
  6. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij komt nu niet, hij komt over 7 dagen...... ohw dan ook niet? Dan komt hij over nu 7 jaar, of misschien wel over 7 eeuwen.
     
  7. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    He binnenkort komt er op SBS6 volgens mij zo'n stukkie dat Katja Schuurman een beetje loopt te pluizen of Tupac nog leeft. Ze zei alleen in het voorstukje als je alle verhalen moet geloven dat zou hij nog wel leven maar ze heeft ook met de Moeder van Tupac gesproken en dan gaat Katje er weer vanuit dat hij ook echt dood is.

    Verder kan ik jullie er weinig meer over zeggen en verder intereseert 't mij eigenlijk ook niks. Mocht hij nog wel leven dan vindt ik het een dieptriest figuur.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  8. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    vannacht half 1 bij BNN is het, er was net idd een gesprek met Katja over onderandere dat, maar ze doet niets bij SBS6 aan eigen programma's. Ze zeiden ook dat he vannacht om half 1 was op BNN
     
  9. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    SBS6? Wanneer?
     
  10. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    jongens, let it go...

    die gast is morsdood...

    accepteer het nou gewoon...

    (en dan niet speciaal jullie, maar dan vooral die mensen met hun hopeloze theorieen (met puntjes op de 2e 'E' :D))....
     
  11. Freerider

    Freerider - Oldskool NL -

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    2pac is zo dood als een pier...case closed...}:]
     
  12. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan die docu ook gewoon bekijken op de site.

    Maar wat is dat wijf dom zeg! Ze kan zijn naam niet eens normaal uitspreken!
     
  13. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    2pac heeft zichzelf met zijn muziek onsterfelijk gemaakt, hij zal door zijn muziek en gedichten nog velen jaren mensen hun ogen openen en inspireren. 2pac 4 ever

    ''And even if they kill me they can never take the life from a real G'' 2pac
     
  14. Freerider

    Freerider - Oldskool NL -

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    edit post : ach...laat ieder zijn of haar idool hebben...
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2003
  15. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    2Pac is de Elvis van Rap doed 8).
     
  16. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer, maar die docu kan ik niet downloaden/kijken hebben meer mensen hier last van????
     
  17. Veggie

    Veggie Guest

    Over trieste mensen gesproken, k vind et ook zielig dat mensen hier grapjes lopen te maken over hem of zn dood.
    Tupac was een groot man, hij werkte harder in zijn 25 jaar dan 3 mensen hun hele leven doen... mjah jullie weten ook nix omdat jullie gewoon grappig willen zijn en aandacht willen trekken, maar info over hem zelf, ho maar ...

    zielig hoor :mad:
     
  18. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    weet je wat het is?

    die vent zal vast wel heel hard gewerkt hebben, en een heel goeie poeet/rapper zijn, maar dat wil toch nog niet zeggen dat je zijn 'muziek' hoeft te waarderen?

    tja, wat wil je, als er mensen zijn die al zijn teksten door gaan spitten om bewijs te vinden dat hij nog leeft? :confused:

    en ik geloof best (en heb daar ook respect voor) dat meneer Pac een harde werker was, maar waarom is het dan per definitie goed wat hij heeft gedaan??
     
  19. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij had goede bedoelingen...
     
  20. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    dude wat doe je hier als je niet van rap houd. Flikker dan toch gewoon op met je domme gelul. Maar val ons er niet mee lastig. Ik kom ook niet in een thread voor homo's omdat ik daar niks te zoeken heb. Dus ga lekkr naar een thread met mensen die jou ziekelijke geest wel begrijpen. _O_ _O_ TUPAC_O_ _O_
     

Deel Deze Pagina