Arcade hallen, is er vraag naar?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daikath, 18 sep 2003.

1. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat dat meer kans heeft gewoon een inet cafe alleen dan met consoles en of pc's das denk ik ook goedkoper dan al die dure arcade kasten, een arcade hal is leuk voor 1 x ofzo vind ik

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Arcade hal is wel leuk hoor, maar dan welke met goede klassieke spellen er ook in, kasten met Pong, Space Invaders en Asteroids en zulke soort spellen lijken me wel leuk, maar denk niet dat het echt een groot succes zou zijn financieel gezien

3. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Omg, Amsterdam..!!

Ik zou het wel ongelofelijk dope vinden, maar ben 14 :'-(. Mja, 't zou iig erg koel zijn :*D.

4. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm.... ik zit in Utrecht op school en ik weet zeker dan een stel nerdjes uit lagere klassen hier wel op af zouden komen, ikzelf zou in mn tussneuren niet gaan. Maar het beste is maybe een hip cafeetje, doe iets origineels, met bediendes op skeelers of whatever, en dan een soort speelgedeelte, met leuke arcadegames zoals bv. Time Crisis met 2 gunnetjes. Wat ook niet mag ontbreken: pool en zon speedhockey tafel (je weet wel, met die schijfjes stoten). En dan idd misschien consoles, dat is zeker wel leuk.
    Zorg wel voor import xboxes want als je bij jou al maanden voor de release een spel spelen kan trekt dat mensen :)

5. JaN Nl

JaN Nl Just another guy

Leuk Bevonden:
    0
    mja, ik denk dat het probleem is dat die wet voor 18+ er is.. het zijn toch wel vaak mensen die rond de 16 zijn die in arcade hallen hun kostbare nikkelmunten spenderen...

6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Arcade is geen gokken :mad:. Paar jaar geleden is de wet in NL gewijzigd waardoor je voor gamble hallen ten minste 18+ moet zijn.

Arcadekasten (en ook flipperren uiteraard :D) zijn geweldig. Daarbij refereer ik uiteraard aan goede kasten. Racen met zijn 4ren (of meer :9) in goeie seats. Vliegen in apparaten die gigantisch bewegen. Tennisspelen, voetballen, skieen :) en andere sportgames welke met tenminste 4 personen gepseeld kunnen worden.

Maar pertinent geen gokkasten. Mocht mijn idee (en das duur) geen optie zijn. In het verre oosten (Singapore, Hong Kong, binnekort India en China?) zijn 'ruimtes' (nog geen cafe te noemen!) aanwezig waar je je echt kan uitleven met een pc, LAN en WAN. Lijkt mij ook leuk met een hapje en een drankje :9

Cole woont in de buurt!

7. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. JaN Nl

JaN Nl Just another guy

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij valt arcade wel zeker onder verslavingsgevallen.... en dat is ook het probleem met de arcade hallen, daarom zijn ze ook weg.... en voor 18-, de mensen die het denk ik het meest spelen (tenmisnte wel heel veel) kan het dus niet meer dus was er een groot deel van de inkomsten weg, in de landen waar die wet er niet is floreert 't...

9. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    In Spanje (Lloret enzo) staan f*cking veel van hallen.
    Niet 18+ btw.

10. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, zelfs in Suriname staan ze :+.

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Mocht er in Utrecht een arcadehal komen, dan ben ik zeker bereid om eens per maand met de trein ernaar toe te gaan. Arcadehallen zijn de ultieme plekken om je skills te tonen, en om met andere gamers in contact te komen! I'll be there! _O_

12. jed

jed :P

Leuk Bevonden:
    0
    Of je moet echt zo'n supergroot speelparadijs opzetten :) net als SegaWorld in Londen. Echt super, 5 etages arcadekasten. Maar volgens mij is dat ook failliet gegaan :? dunno

13. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die grote video spellen zijn onbetaalbaar, je moet wel heel veel spelers hebben om de automaat terug te verdienen. dan hebben we het nog niet eens over winst gehad.

ik meende dat b.v. sega kart ongeveer 45000 gulden kostte.

14. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel mensen moet ik voor een arcade omleggen? you name it..

15. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt je ook laten sponsoren :).

16. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk, wie had je in gedachten? sega? namco? weinig kans en de officiele importeurs sponseren je echt niet :)

mocht je al weten wie de importeurs in nederland zijn.....

17. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, maar misschien helpen meerdere kleine bedrijven meer dan één grote :9.

Achja, het ging om het idee :cool:.

18. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heh heh, helaas weet ik dat de markt in nederland bijna voorbij is. het gaat nog om de laatste stuiptrekkingen. er zijn inmiddels al flipper kasten met een monitor.... pfffff
    http://www.janshen-hahnraths.nl/
    dan even kijken bij product nieuws en dan virtual pinball brrrrrrrr

19. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2

Virtual Pinball, de eerste digitale flipper ter wereld!

Janshen-Hahnraths Groothandel BV introduceert TAB’s Virtual Pinball, de eerste digitale flipper ter wereld! De indrukwekkende grafische 3D-techniek, het grote 42” plasmascherm en het futuristische uiterlijk maken Virtual Pinball het aanzien waard! Door de geïntegreerde tilt- en shocksensors verschilt de spelbeleving niet van die van mechanische flippers. Ook is het nu voor het eerst mogelijk om een flipper met nieuwe software te updaten. Met andere woorden, na een software-update kunt u een nieuw flipperspel aanbieden.

Via het wereldwijde netwerk ChampionsNet zijn alle (online) Virtual Pinballs met elkaar verbonden. ChampionsNet geeft een nationale en internationale highscore aan. Elke behaalde score blijft gedurende 30 dagen in de lijst staan. Hierdoor kunnen spelers kun eigen scores vergelijken met nationaal en internationaal behaalde scores van andere spelers. De “Hall of Fame” vermeldt de tien beste spelers ter wereld. Spelers nemen automatisch deel aan ChampionsNet. Deelname is kosteloos voor zowel speler als exploitant. De hoogste scores worden één keer per dag (op een vooraf ingesteld tijdstip) geactualiseerd. Om gebruik te kunnen maken van ChampionsNet moet de Virtual Pinball voorzien zijn van een modem.

Bel voor meer informatie met onze afdeling Verkoop binnendienst, tel (045) 5 428 428, of Theo Hendriks 06 20 53 12 33

:eek:!

20. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar wil je eigenlijk het geld vandaan halen?
    een miljoen is een hoop geld !!!!

Deel Deze Pagina