[Inrichting] Dvdmeubel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door HanTheMan, 22 sep 2003.

  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik zit een tijdje over te denken mijn kamer toch wat meer om te toveren in een relaxte gamekamer.
    Ten eerste moet ik een bankje versieren etc. maar waar ik nu ff meezit is een goed dvdmeubel.
    Hoe zetten jullie je dvd's/games weg, in een kast, door de kamer laten slingeren of in een speciaal Dvd meubel?

    Ik wil het in ieder geval zo hebben dat je het binnen 10 seconden kunt pakken en het moet er mooi/netjes/cool uitzien.

    Breng me eens op een leuk idee :)
     
  2. Puntopower

    Puntopower Scheurneus

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ikea.nl?
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Was niet de bedoeling dat mensen hier site's gaan lopen roepen maar meer leuke ideeen om een gave gamekamer te maken, te beginnen bij het dvdmeubel :)

    anders kan ik em meteen wel op slot gooien alszijnde opsomtopic
     
  4. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Hey, bij de Ikea hebben ze idd een zeer cool dvd-meubel, nah het meer een kastje wat je op de muur timmerd. het is oranje met zwart folie en het ziet er onwijs stoer uit, ik ga hem zaterdag halen voor op me nieuwe kamer om al me spellen en dvd's kwijt te kunnen, als je de ikea gids 2004 heb moet je het ff zeggen, dan zoek ik wel even uit op welke pagina die staat! :)
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn games zitten veilig in een aluminium koffer.

    [​IMG]
     
  6. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik game zelf dan wel in de woonkamer maargoed, ik heb de tv op een tv meubel staan met daaronder een ruimte waar mijn xbox staat en daaronder een kastje waar m'n stero en spellen staan...
     
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb het krantje niet maar kun je niet ff inscanne ofzo? :)
     
  8. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb:
    [​IMG]
    Niet echt mooi, past eigenlijk ook niet echt veel in. Mn collectie is nu al te groot. Waarom post ik dit eigenlijk?!
    Oja, om te zeggen: Deez moet je dus NIET kopen
     
  9. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Das toch irri, steeds je koffertjes weer pakken. Open, dicht, open, dicht. K heb al moeite met het juiste hoesje weer te pakken voor mn DVD's/games.
     

Deel Deze Pagina