Albers does it again!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rivanov, 21 sep 2003.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Christijan Albers heeft de DTM race op zandvoort gewonne
    De nederlander staat nu nog 1 punt achter op Bernd Scheider (beide Mercedes)
    Was er iemand hier van het forum weesten kijken?

    Was het een gekkenhuis? Hysterie?

    Vertel hier jullie belevingen 8)
     
  2. alibi

    alibi Guest

    het was geweldig!!!!!!!!

    echt hele coole race ! heerlijk geluid!:)

    het is nou echt spannend in het kampioenschap!

    1 punt verschil!!!!!!!8) 8)

    ode aan albers!!!!!_O_ _O_ _O_ _O_
     
  3. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Meesterlijke pitstop van Scheider :+
     
  4. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    het was weer een mooie race alleen jammer dat er nog niet zoveel fans in nederland zijn want in Duitsland is Albers de man
     
  5. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kijk af en toe wel es DTM als ik toevallig zie dat et er voor komt maar die commentator op SBS6 is echt slecht, dan maar duits commentaar ik haat die gast echt. K vindt DTM toch wel wat minder leuk dan F1 (DTM wordt toch al door iedereen het F1 met een dak genoemd dus doe ik dat ook maar) k vindt et gewoon minder spectaculair eruit zien, maar toch respect aan Albers_O_
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Minder spectaculair? Mijnsinziens niet. DTM is geen F1, absoluut niet, maakt zon 300 Hp verschil, dus dat is noal wat.

    Maar de races in DTM (alsmede de competitie indeling zelf) zorgen voor spanning. Waar technisch F1 superieur is is DTM dat in zijn concept (F1 heeft het kwalificeren al overgenomen, zal ook met het beleid tot pitstops wel komen de komende jaren).
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2003
  7. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Overal worden de DTM auto's F1 auto's met een dak genoemd.
     
  8. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    daar ben ik het niet meee eens ik kijk beide en bij de DTM is de sfeer heel anders je kan bij de dtm overla veel dichter bij komen als je daar aanwezig bent bij de dtm is het racen nog leuk bij de F1 ook maar daar krijg ik steeds meer het gevoel van comercieel dat is mijn mening teminste maar ik kijk gewoon beide
     
  9. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vomdt de race egt super spannend, en het kampioenschap is nu egt helemaal spannend.
    Over twee weken Hockenheim ben egt benieuwd hoe onze hollandse knaap het ervanaf brengt...
     
  10. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Albers_O_ _O_ _O_

    Ik ben het niet eens met de uitspraak, dat DTM F1 met een dak is. Wat de F1 zo bijzonder maakt, is het feit dat het hier gaat om de beste coureurs, in de technologisch gezien meest geavanceerde wagens. Dit is het DTM niet, wat de prestatie van Albers overigens niet minder maakt.

    Het gerucht gaat het hele seizoen al dat McLaren hem wil contracteren en dan bij Jordan onderbrengen, als dat team met Mercedes-motoren gaat rijden.
     
  11. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Albers is een goede coureur maar ik zie 'm nog niet in de F1, sorry!
     
  12. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Nou ja als er voor iemand als Kiesa ook plaats is.....
     
  13. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Albers rijdt nu al zonder brokken, deed Jos een paar jaar over voor ie dat trucje kenden :+
     
  14. Puntopower

    Puntopower Scheurneus

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er gisteren geweest en moet zeggen dat Albers wel degelijk in de F1 hoort. Gezien zijn talent, leeftijd en hij rijdt gewoon goed.
    Moet wel zeggen dat die Schneider ook errug goed kan racen. Start op de 13e plaats en wordt uiteindelijk nog 2e!
    En wat die fans betreft, er waren dan wel veel Duitsers op Zandvoort, maar toch ook veel Hollanders. Het was er drukker als met de Marlboro Masters.
    Volgend jaar gaan we weer!;)
     
  15. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei niet dat die nie3t in de f1 hoort maar het geld is een probleem....
     
  16. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ook dat zal wel meevallen. OK hij heeft niet een sponsorpakket zoals Jos van 10 miljoen. Maar hij heeft wel Mercedes achter zich staan, en die krijgen in de F1 meer gedaan als de sponsoren van Jos.
     
  17. Puntopower

    Puntopower Scheurneus

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ ik had het niet beter kunnen zeggen...
     
  18. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah... Jos had ooit eens Honda achter 'm staan....
    Ik zou niks liever willen als nog een Nederlander in de f1 maar ik zeg dat het niet gaat gebeuren.... Ik hoop dat ik er naast zit!
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Norbert Haug (directeur Mercedes-sport) had te kenne gegeven Albers een tijdje uit de F1 te houden zodat ie zich volledig kon concentreren op het DTM

    aldus Haug
     
  20. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Jos reed voor het Honda team, maar heeft nooit echt support gehad van Honda.

    En die opmerking van Haug toont al aan dat hij goed genoeg is voor een testrol bij McLaren, dus dan willen ze hem vast wel onderbrengen bij een tweede team. Zoals ze met Heidfeld hebben gedaan en Zonta toendertijd. En Michael Schumacher niet te vergeten.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2003

Deel Deze Pagina