ESPN kanaal

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jvdl, 30 sep 2003.

  1. jvdl

    jvdl JvdL1982

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste medegamers
    ik heb een vraag die jullie misschien kunnen beantwoorden
    namelijk het volgende
    ik wil graag via de schotel tv zodat je meerdere kanalen
    kan krijgen er is mij vertelt dat je ook espn(of andere amerikaanse zenders) kan ontvangen
    (het is alleen een betaalzender)heeft hier iemand ervaring mee
    of ooit van gehoord dat dat mogelijk is???

    met vriendelijke groet
    en alvast bedankt

    justin van der laan
     
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Met schotel kun je alles ontvangen. Sommige betaalde zenders ook, daarnaast kun je met de nodige apperatuur zo'n beetje alle betaalde zenders descrambelen.

    Ik weet niet of je ESPN gewoon kunt ontvangen maar ik weet zeker dat je met de nodige apperatuur 100% ESPN kunt ontvangen. Ook Canal + en de hele meuk.
     
  3. sunstream

    sunstream @sunstream forever

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook schotel en ik kan geen espn ontvangen maar ik kan wel american zenders ontvangen zoals VH1 ,VH1 CLASSIC ,TCM, er was ook een keer AMERICA ONE te ontvangen , maar daar kan ik nu niet meer aan komen, helaas....
     
  4. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk niet dat je de belangrijkste Amerikaanse zenders (FOX, ABC, MSNBC, TNT, etc.) via een schotel kunt ontvangen, want ze zijn in Amerika alleen maar via cable TV te bekijken. Dat geldt denk ik ook voor de kanalen van ESPN.
     
  5. jvdl

    jvdl JvdL1982

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt jongens weet ik dat ga
    nog wel ff verder informeren je weet het maar nooit
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Amerikaanse zenders kan je niet ontvangen, omdat zij op een andere plek gefixeerd zijn ... De satelieten kan je niet zien met een schotel hier in Nederland ... zelfs niet met een hele grote schotel antennne of een draaiende antenne... We kunnen hier alleen de europese satelieten goed ontvangen ...
     
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Je kunt ook japanese zenders ontvangen hoor, ligt maar net aan wat voor investering je bereid bent om te doen.

    ALs je het simpel doet kun je idd alleen via Astra europese zenders ontvangen. met wat moeite kun je ook nog Canal Digital ontvangen etc, of je kunt ervoor betalen natuurlijk :+

    Anyway, het is mogelijk :) Zijn ook sattelieten die amerikaanse programma's doen bv Hotbird. Check bijvoorbeeld http://www.kbs-tv.com/departmental_content/content/faq/nl-nl/index.shtml die regelen wel ESPN zenders.
     

Deel Deze Pagina