American Pie 3

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MarcE, 15 aug 2003.

1. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ik ben op de gala premiere geweest en hij is hilarisch!! Deze film moet je echt gezien hebben gewoon, in mijn sig staat een link naar mijn site waar ik een report van de premiere heb geschreven, go check it out :)

2. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb hem vanmiddag ook gezien en hij is idd erg cool...om een paar grappen heb ik gewoon een paar minuten moeten schudden van het lachen...vooral die scene met die honden en die hondendrol waren hilarisch...en nu moet ik vooral die scene met die soort hoertjes niet vergeten...kostelijk:9

3. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteravond geweest en eerlijk gezegd had ik er niet zoveel van verwacht meestal is dat zo met deel zoveel van een film......Maar wat een egweldige film is dit zeg, ik heb egt zowat de hele film dubble gelegen

Vooral dat stuk dat Stiffler in die bloemisterij staat achter die schoonmoeder, die "bone"gebaren te maken......HAHAHA

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de film gisteravond gezien, hele zaal zat vol. Idd zeer goede humor, vooral met dat gesprek tijdens het vrijgezellen feest.
    Aanrader als je ff wil lachen

5. GamerTalk.nl

GamerTalk.nl Guest

Ik heb hem gisteren ook met Tha Raptor gezien.
    Hij was idd wel lachen 8)

6. Littleynot

Littleynot Not so little anymor

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de film ook gezien en vond hem echt wel tof ,heb me de pleuris gelachen. Vooral toen "the Stiffmeister" dat stuk schijt in zijn bek stak. En de film is echt niet alleen voor pubers want de hele bioscoop lach dubbel.

7. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de film is gewoon zeer tot uitermate goe!!!!!!! ik heb hem pas gezien en vond hem wel lache, vooral die 2 grietjes op dat vrijgezelle feest oeoeoeoe lekkere grietjes dammm. zeker de moeite om te zien eigelijk.

8. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    * polish my nuts and deliver me a milkshake *
    :cool:

Voor de sjappo's is dit een aardige MSN naam! 8)

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Goed, ik heb hem gekeken, om niet als leek een oordeel te vellen.

En tja, deze film is in mijn ogen echt een draak. Waarom ?

De grappen zijn heel voorspelbaar en bovenal totaal niet origineel. Ze zijn zogenaamd sexueel getint maar plat op de Amerikaanse manier. Kortom, heel preuts. Het ergste is dat er slechts een grap of tien in zit. De meeste waren voor mij hooguit geschikt voor een glimlachje.

Het walgelijke Amerikaans plot, met emotioneel gezanik, dat zo nodig een nare moraal mee moet brengen deed mij bijna kotsen.

Ik heb veel meer lol gehad bij de film Johny English, waarbij ik me echt compleet suf gelachen heb.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2003
  10. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    mee eens. Ik vond de film matig vermakkelijk en het is nu juist de bedoeling dat je dubbel ligt van het lachen. Af en toe een glimlach bij zo'n film betekend -slecht- aangezien de film het ook niet van z'n diepgang, setting, camera werk moet hebben :p

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

Misschien is het volle zaal effect ook van invloed. Een compleet volle zaal met vier lachende mensen werkt aanstekelijk en voor je het weet lacht iedereen.

12. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is zooooo leuk!!!! En droog gewoon!!

Deel Deze Pagina