Zingende Skate

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door underhunter, 8 sep 2003.

1. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    er is 1 ding goed aan die single...dat toontje op de 8ergrond...dat vind ik wel leuk

2. xforz

xforz Guest

ik heb het gezien in een of ander skatepark, wat een genaaide gozer, hij kan vast niet eens skaten... en rappen dus ook niet haha wat een mongool is het:{

3. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dat Skate geen getalenteerde rapper/zanger is, daar ben ik het met jullie eens. Maar om nou met ziektes en syndromen te gaan gooien, dat vind ik net iets te ver gaan...

Ik zag gisteravond de clip van Joyride op The Box en ik schrok enorm. In Zoete Inval is hij nog wel aardig, maar Joyride is wel vreselijk slecht. Dat het blijkbaar voor een reclame is, verklaart nog enigszins dat hij zich voor zoiets heeft laten strikken. Ik hoop echter dat hij er veel geld voor krijgt, want dit schaadt z'n "coole" imago (mocht hij die hebben) enorm...

4. PaulDiddy

PaulDiddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tjappies,

Deze track is niet als single bedoeld maar als commercial voor een nieuw drankje. waarom niet op foxkids dan als dat de doelgroep is? Ik bedoel jullie hebben het allemaal gezien en er word over gepraat dus dan slaat het aan toch? en ga nou niet claimen dat je het toevallig zag toen je broertje van 2,4 aan t kijken was. Is toch alleen maar dope als je zo je kans krijgt om je ding te doen, en ookal is skate bij het schrijven van de text redelijk vrijgelaten kreeg hij ook een paar do en donts over wat er in moest staan. En al die tjappies die zeggen dat skate beter niet kan gaan rappen zijn vast peeps die zelf of helemaal geen hiphop diggen of alleen die popshit. Mensen met een beetje background info over de nederlandse hiphopscene weten dat skate gewoon dope is en al jarenlang zn ding doet. dus laat die man lekker.

voor meer info over skate kunnen jullie trouwens wel het interview checken wat ik een paar weken geleden met hem had vlak voor de release van de clip op http://www.hiphopgemeenschap.nl

5. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ff het stukje gelezen over die single....en volgens mij begrijp ik t een beetje.

maar toch de single is lomp ook was het zogenaamd niet zn echte single.

6. Veggie

Veggie Guest

NitroBitch heeft wel gelijk over hiphop enzo ... maar Skate is geen hiphop ... het is PU-Hop ...
    Hiphop is al zelf geen hiphop meer, laat staan als Skate erbij komt ...

7. DeltaOne

DeltaOne Guest

hahahaha..onwetenden..

skate is oldskool nerds..hiphop=nog steeds hiphop..behalve als je alleen kijkt naar wat er op tmf komt..

en een hele dikke word naar nitrobass..

tssss

8. PaulDiddy

PaulDiddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    (Ik ben zelf geen gamenerd hoor, maar ik zag het toevallig toen mijn 10jarige broertje de game speelde vandaar... )

Geniaal!

9. DeltaOne

DeltaOne Guest

10. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ai ai ...die gaste denk ik willen een forum oorlog beginne so lijkt dat...met hun whut whut ( ja ik weet dat jullie dit lezen).
    heb nooit gezegd dat skate lomp was en dat hij naakte wijven,bling,lowriders in z'n clip nodig heeft. joyride zuigt gewoon dus chill, en ik luister niet eens naar tiesto bitch.

F-U

Laatst bewerkt: 2 okt 2003
  11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het grotendeels met je eens, maar het gedeelte trance - nerd snap ik ff niet. Dus als je naar trance luistert ben je gelijk een nerd? :D

Tsja, rare mensen heb je op de wereld.. :cool:

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    We wisten allang dat wannabe gangster skate rapte of hoe je het ook wil noemen. Maar dit slaat toch echt alles?? Het liedje sucks. punt uit. Zelfs mensen van jullie forum zeggen dat hij zuigt!!!

En nee ik ben geen nerd die alleen spelletjes speelt, en nee ik hou niet van trance maar toevallige ook van "Hip-Hop".

Kom ons niet proberen te dissen of een "forum war" te beginnen want dat is neregens voor nodig.

Skate Sucks punt.

14. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ja, sorry hoor, maar wat een gare reacties:

'hun hebben toch geen verstand van Skate, want Skate is dope, en zullie hebben geen verstand van hip-hop, en zijn nummer is doperdedope... laat die xbox-nerdjes maar'

dat staat er voor iedereen die de moeite had willen nemen het door te nemen :p

16. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op de awards had ik m ook zien rappen. Ik heb een beetje last van plaatsvervangende schaamte (echt heel irritant ook met films als iemand iets doms doet) en ik voelde toch wel een koude rilling over mijn rug lopen.

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    skate kan niet rappen
    discussie gesloten

18. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dialogical heeft er geen verstand van
    en moet zijn jim cd maar weer is uit de kast halen
    discussie gesloten

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Idd je hebt helemaal gelijk!!! Zelfs Jim is beter!!!!!

20. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik vraag me serieus af of je het nou zo goed vindt omdat het Skate van de PU is, omdat hij zichzelf Skate the Great noemt, of omdat je het echt zo'n geweldig goeie rap vind?

geen van de 3 kan ik geloven (als redenen om het lied 'goed' te noemen) :D

Deel Deze Pagina