MTV ¦¦ The Trip

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goldfish, 4 okt 2003.

  1. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind The Trip ook erg leuk om naar te kijken. Mijn favorieten zijn trouwens - in tegenstelling tot vele anderen hier - Co en Rogier. Ik vind het erg leuk om te zien hoe zij allerlei dingen voor elkaar krijgen. Steffen en Flip zijn wel grappig, maar willen soms iets te leuk zijn.

    Tip voor The Trip 2: van Marokko naar Zuid-Afrika of van Oost- naar West-China
     
  2. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol, Oost naar West China.... dat is niet te doen, je overleeft dat niet :) Maar het zou gewoon zo cool zijn.
     
  3. JaN Nl

    JaN Nl Just another guy

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    idd een lache programma... kijk het heel vaak...
     
  4. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad een geweldig programma! :D heb het al vanaf het begin gezien, ook erg handig dat het zo vaak herhaald wordt :)
    Gisteren -vrijdag- heb ik het gemist, maar was dat nou de laatste aflevering dan? nee toch? nouja ik ga vanavond 21 uur weer kijken iig. dan wordt die aflvr. weer herhaald als ik het goed begrepen heb :)
     
  5. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    21:00u? Thnx _O_ :D.
     
  6. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    The Trip is echt TE kool gewoon :D Steffen en Flip Ownage die 2 zijn echt TE droog (maar oh zo grappig)
     
  7. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest


    Oeps}:]
     
  8. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer is het eigenlijk begonnen, heb nu een toevallig een paar afleveringen gezien en ik vind het echt vet gewoon.
     
  9. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Sinds 7 weken ofzo al :). Weet nog dat tijdens de VMA de 3e aflevering was vlgs mij :p.

    Vanmorgen weer gezien, die Rogier en die andere zijn beroofd bij het vliegveld ofzo :eek:.
     
  10. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    nee op het strand geloof ik :eek: echt wel balen, paspoort en geld weg
    terwijl ze nog he-le-maal NIKS hadden uitgegeven van het noodgeld (€250 ) maar goed, de serie is nu toch bijna afgelopen dus het is minder erg dan wanneer ze alles kwijt zouden zijn geraakt in één van de eerste afleveringen :)


    verder hoop ik eigenlijk echt wel dat er nog een nieuwe serie komt :) maar ja, grote kans dat er dan andere mensen gaan reizen en dat het dan lang niet zo leuk is. maar goed, dat zien we dan wel 8)
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2003
  11. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    de aflevering van vorige vrijdag was echt dope:D

    "kijk, scrotum"

    "nee... scotrum"

    "............."

    "MONGOOL"
     
  12. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Owja :D.

    Of vandaag met dat Barcelona, stond op 't verkeersbord en ook op hun 'liftbord', was ook zo'n gesprekje tussen die 2. Dit programma 0wned man, programma's als dit moeten er welke dag minstens een uur zijn. All hail de man die met dit ongelofelijke idee kwam :cool:.
     
  13. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Deze week wordt The Trip #7 uitgezonden, maar hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk? Als ik naar de kilometers kijk, dan zal het snel afgelopen zijn. In totaal 8 of 10 afleveringen?
     
  14. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht volgende week de laatste aflevering.. of de aflevering daarna.. aangezien allebei de groepen bijna wel hun einddoel bereikt hebben
     
  15. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
  16. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ze moeten wel overal bedelen. Het is een leuk programma, maar ik zou er echt niet aan mee wllen werken...
     
  17. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je aan mee willen werken? niet zelf die reis maken? lijkt mij wel lachen om te doen :D kben alleen daar nog een beetje te jong voor :{
     
  18. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand de naam van de theme (introliedje) van het programma???
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Is dat niet gewoon dat White Stripes nummer? :eek:
     
  20. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    uiteraard...

    The White Stripes - Seven Nation Army

    *)
     

Deel Deze Pagina