wat vinden jullie van tupac

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Osin, 30 jul 2003.

  1. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    lees het 'hitemup' stukje nou nog eens goed, 2pac is nooit geboycot. Ik hoef dat trouwens niet op een site op te zoeken, want ik weet nog heel goed dat ik die clips zelf altijd keek in '95/'96

    in '96 was 2pac overal en kreeg meer media aandacht dan wie dan ook.

    Wat is nou eigenlijk het punt dat je probeerd te maken??
     
  2. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien naast discussie maar check eens Big Syke - To Pac!!!
    Heel goed nummer!
     
  3. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    waarvan er hier dus ook een paar zitten (noem geen namen :D )

    niks persoonlijks voor de rest hoor :D
     
  4. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Veggie

    Veggie Guest

    Als je iemand's clip niet uitzendt is dat gewoon boycotten, vooral bij zon grote zender als MTV. 20 rechtzaken in een week, vice-presidenten die je afkeuren. Mijn punt is, dat Tupac misschien wel bekend was bij de media maar zn fans waren ook niet weer zulke types zoals bij N'Sync ofso ... als je snapt wat ik bedoel ...

    Omdat het misschien ook waar was? :confused:

    Lollig ... noem jezelf dan gelijk ook op .. ben je meteen de 1e die uit de kast komt :D
     
  6. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    :confused:
     
  7. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    haha, wat is dat nou voor opmerking :{
    Uit de kast komen? dus laten zien dat je homo bent :p... waar wil je heen :{
     
  8. Veggie

    Veggie Guest

    OMG deze hele discussie gaat nergens meer over ... |:-


    Ben jij nou zo slim of ik zo dom?
    Gevoel voor humor hebben jullie in ieder geval niet ...

    Perfect_shit, je noemt hier een paar mensen puisterige pubertjes maar je weet zelf diep in je hart dat je het ook wel bent ... :D
    Met grappige nicks en avatars kun je dat niet verbergen hoor .. :p
     
  9. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is misschien een interessante artikel.


    Diddy ordered the hit on Pac & Suge's bodyguard!

    Kirk Burrowes, ex-president of Bad Boy Entertainment, is making explosive claims in new court papers which implicate Sean 'P Diddy' Combs in the 1995 murder of Suge Knight's bodyguard and accuse his conglomerate of ordering the hit on Tupac Shakur...

    In legal filings obtained by The New York Post, Burrowes claims the mogul set up an "enterprise" of thuggish associates "to gain power, recognition, fame and financial gain through acts and threats involving murder, mayhem and extortion via the enterprise."

    Burrowes, godfather to Diddy's son, Justin, makes the extraordinary claims as part of a $25 million suit in Manhattan federal court. The disgruntled label exec says he enjoyed a "very close, family-like relationship" with Combs before their relationship erupted. This past June, he filed the legal action, claiming Diddy cheated him out of $25 million, threatened him with a baseball bat and undermined his management deal with rap diva Mary J. Blige.

    "With the consent, approval and ratification of the [Bad Boy] enterprise, Suge Knight's chief bodyguard "Big Jake" was murdered in 1995," Burrowes says in a sworn legal statement. Allegedly, the bodyguard was killed soon after Combs' "advance man" got into an "East Coast-West Coast bashing contest" at an Atlanta party. A local deputy sheriff, who was later killed in a "mysterious car accident," identified Combs' "advance man" - a convicted felon named Anthony Jones - as the shooter, claims Burrowes.

    Burrowes also accuses Bad Boy Entertainment of hiring the shooter who killed Tupac. Burrowes did not offer more detail on this in his sworn 37-page statement.

    Burrowes lawyer John Bostany will argue in court today for Burrowes' new claims of violence to be admitted to the case. "My client appears to be the victim of a corrupt group that 'thugs its way through it' and I am here to help him get justice," Bostany said yesterday.

    Additionally, Burrowes accuses Combs of the champagne-bottle attack on April 15, 1999 against Universal Records exec Steve Stoute - an attack Diddy admitted to and apologized for. Burrowes continues naming Roy Reid and Dante Dixon, alleged members of Diddy's "enterprise" were directed by Combs to threaten, harass and stalk John Bentley, a songwriter and owner of Calidelphia Records.

    Combs lawyer Benjamin Brafman said yesterday Burrowes' claims are "entirely baseless" and "without merit."

    Source: NY Post



    http://www.worldwideconnected.com/modules.php?name=News&file=article&sid=617
     
  10. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    lol gewoon weer iemand die geld wil zien van puffy
     
  11. Veggie

    Veggie Guest

    Ja had ik gisteren gelezen ..

    K weet niet hoor, Puffy was vroeger erg gewelddadig etc ...
     
  12. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    HAHAHAHAH!!!!

    sorry hoor, maar snap je wel wat ik schrijf??

    ik zal zeker niet ontkennen dat ik een puisterige puber ben die gaat kwijlen bij elk stukje vrouwelijk bloot (bij wijze van spreken)...

    mijn punt was dat er hier 'puisterige pubertjes' zitten die 'Tupac helemaal begrijpen'

    vandaar dat ik ook de quote gebruikte;
    anders zou ik alleen het stuk
    gequote hebben...


    (waar gaat deze discussie naartoe :D ? )
     
  14. Veggie

    Veggie Guest

    Weet niet, maar met lompe posts zoals die van jou en je vriendje Walrus gaat et duidelijk nergens heen ..

    K snap ook niet waarom de mods de topictitel hebben veranderd, ze konden er beter gewoon een Tupac topic van maken .. centraal ofso ... :confused:
     
  15. TylerDurden

    TylerDurden -------------------

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    P Diddy ging vroeger in zijn vakantie bij de Amish werken 8)
     
  16. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt waar, dit is zo'n onzin dat je hier neerzet. Ik ga op de bovenste deel niet eens reageren, want dan ben ik morgen nog niet klaar, maar wat je in je laatste stuk zei, slaat echt he-le-maal nergens op.
    Die man is toch dood of niet dan, er zijn geen werken na Tupac's dood, het is allemal zijn werk dat ie tijdens zijn laatste jaren heeft gedaan. Over de snelle hitjes heeft hij dan ook niks te zeggen, er zijn gewoon een paar personen die heel wat geld aan 2pac willen verdien (Suge voornamelijk, check die Nu-mixx classics, wat een onzin zeg). Wat wel altijd even sterk blijft, zijn de teksten, en die moet je eens checken (download maar een paar accapelas ofzo).
     
  17. Veggie

    Veggie Guest

    Nog ff deze gozer:

    Als ik iets niet snap dan reageer ik er niet op, iets waar jij van zou moeten leren ...

    Je zegt zelf dat je een puisterige puber bent, gefeliciteerd, maar hoe weet jij dat de andere dat zijn? Verklaar dat dan als je zon grote mond hebt ...
     
  18. magic majid

    magic majid Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt veggie.Ik bedoel wie geeft jou het recht om andere puisterige puber te noemen.Terwijl je ze niet eens kent .Je moet niet zomaar over andere mensen oordelen als je ze niet kent.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  19. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    jaja,ik bedoel de nummers die uitkwamen na zijn dood.Slechte versies van jaren tachtig hits, die steunden op de goed in het gehoor liggende melodietjes uit het verleden. Dat zijn nummers die gemaakt zijn om een snel hitje te scoren, en dat is werkelijk mainstream.

    Laten we eerlijk zijn, luister eens naar zijn nummers en negeer zijn gerap. Dan hou je een clichematige beat over, of een jaren tachtig hitje. Kom op man, dat kan iedere redelijke muzikant met een drumpad, sampler en synthesizer. Zoals ik al zei heb ik inventievere muziek gehoord dan die van TuPac. Nu hoeft het voor mij allemaal niet zo technish te zijn, maar TuPac is niet degene die je achter het woord origineel vind in het woordenboek.

    TuPac is gehyped als echte underground rapper, hij voegde de daad bij het woord maar zijn muziek, en dan vooral die snel in elkaar geflanste covertjes, zijn zo ongelofelijk commercieel dat ik er bijna van moet lachen.

    Kijk, zijn teksten zijn niet slecht,dat heb ik al vaker verkondigt. Maar dat maakt hem als muzikant niks beter.

    Als je wil geloven dat hij de beste rapper ooit is, prima, dat is een mening die je mag verkondigen. Maar verklaar niet iedereen die een andere mening heeft voor idioot.
     
  20. Veggie

    Veggie Guest

    Kun je een voorbeeld geven, of zat je alleen maar naar 'Changes' te luisteren en baseer je daar je mening op?

    OMG, wat voor beat wil je dan? Het is geen trance ofzo hoor!
    Als ik zo je post lees dan zie ik meteen iemand die helemaal geen verstand heeft van rap of hiphop.
    Ja dat zeggen we nou de hele tijd, hij was misschien niet origineel met zn teksten, maar je kan ook een goeie lyricist zijn door teksten te maken die de mensen raken en gewoon 'real' zijn.
    En dat is precies wat hij deed.

    De rest reageer ik niet op, kom dan met wat beters ofso .. of kom hier helemaal niet ... |:-
     

Deel Deze Pagina