[onthullend] The Moon Landing Was A Hoax.... (de Maan Landing Was Nep)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XBOXLIVE!, 22 mei 2003.

  1. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier geen mening over omdat ik er gewoon weg veel te weinig van weet, maar ik vind die film opnamen van de maanlanding er wel fake uitzien
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    En daarvoor haal je een thread van 4 maanden oud omhoog?? Om kritiek te hebben op een admin?? Kom op zeg, zo onthullend en wereldschokkend is dit nou ook weer niet, en deze theorie is al zo oud als de reis naar de maan zelf :)
     
  3. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    verrek!

    was me niet eens opgevallen dat de thread origineel al zo oud was :D
     
  4. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Dat is de NASA'S fout dat ze d'r fake uitzien, en dit is btw het materiaal waarmee wij zijn opgelicht! Er zijn geen andere moonshots, dit is volgens NASA de moonlanding!
    Het feit dat ze d'r fake uitzien, bewijst al dat we niet naar de maan zijn gegaan!;) Want waren we gegaan, hadden ze er ze er misschien wel beter uitgezien..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2003
  5. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Je zegt het zelf! En deze theorie is juist even oud, als je snapt wat ik bedoel:)
     
  6. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Bijzondere beargumentering...
     
  7. JaN Nl

    JaN Nl Just another guy

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, je kan eigelijk alles wel naar je eigen hand zetten, het kan ook te verklaren zijn door slechte omstandigheden van de foto's ectera, als 't niet bewerkt is...

    als het zo nep eruit ziet, nasa is ook niet achtelijk hoor.... als jij overtuigend wil zijn dan ga je ze niet zo publiseren... ik vind het dikke bullshit... ze zijn er geweest, want als je mensen iets wil laten geloven doet de nasa dat niet zo...
     
  8. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    zal wel zover zijn we nogniet met natuurkund (ik it in de 3e:p )
     
  9. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel eigenlijk de video beelden van de maanlanding, die zien er gewoon uit als een slechte B SF-movie. Het schijnt trouwens dat niet zo lang geleden, een interviewer aan een van die eerste gasten die op de maan is geweest vroeg of hij wou zweren dat hij op de maan was geweest. De astraunaut een zwaar gelovig man gaf geen antwoord op de vraag, maar gaf de interviewer een klap in het gezicht

    lol
     
  10. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Al die B SF-movies zijn waarschijnlijk gemaakt op basis van de maanlanding en het is dus niet zo gek dat het er hetzelfde uit zien :{
     
  11. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Wie heeft die camera er neergezet toen Mr. Armstrong op de maan lande ? :+
     
  12. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja duh, alsof die journalist de eerste was die zoiets vroeg. Die man heeft waarschijnlijk al jaren te maken met mensen die het niet geloven, en altijd om meer 'bewijs' vragen. Als zo iemand je dan ook nog eens zoiets vraagt op een moment dat het jou niet uitkomt, dan is het begrijpelijk dat je een hoek geeft :{.
     
  13. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Precies!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2003
  14. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Maar waarom vertellen de astronauten dan nooit de waarheid? Tis immers wel vreemd dat ze het zo verborgen houden....
     
  15. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    omdat het (NATUURLIJK!!!) wel waar is dat ze op de maan zijn geland :p
     
  16. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Dat denk jij ja, dus jij bent gewoon ook iemand die alles zomaar geloofd? Bewijzen al die plaatjes niet genoeg? Al die natuurkundige bewering, al het vreemde licht, de schaduwen, de cameras en het feit dat ze nooit terug gegaan zijn...
     
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Je kunt het natuurlijk ook omdraaien. Jij bent volgens mij iemand die weer overal wat achter zoekt. Iemand komt met een paar zogenaamde "bewijzen" en je loopt er meteen achter aan. Persoonlijk vind ik het echt schandalig en tegelijk lachwekkend dat iemand vandaag de dag nog twijfelt aan de grootste prestatie die de mensheid ooit heeft gedaan.
     
  18. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    De verschijnselen die je hier noemt zijn allemaal verklaard, ik denk gewoon dat 'we' echt naar de Maan zijn geweest.

    De astronauten hebben trouwens ongeveer 400 kg Maanstenen mee terug genomen en tientallen onafhankelijke wetenschappers hebben verklaard dat deze inderdaad niet van de Aarde afkomstig konden zijn.
     
  19. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Ik vind het schandalig dat jij mij als een achterloper beschouwd. Het feit dat jij niet kan accepteren dat de maanlanding nep is, is niet mijn probleem, en dat jij nou iemand bent die gewoon achter de media aanloopt en alles gelooft..... Ik zou voortaan maar eerst nadenken hoe jij mensen beoordeeld, gezien het feit dat jij ook een door de media gemanipuleerde achterloper bent.
     
  20. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Natuurlijk hebben die onafhankelijke wetenschappers dat verklaard, want waarom zouden ze de massa's willen shockeren? En het harde bewijs dat NASA ze gechanteerd heeft is er ook niet, hé?;)
     

Deel Deze Pagina