Zijn er hier nog mensen die naar de studiebeurs gaan (of vandaag al zijn geweest)? En als je gaat, ga je dan gericht kijken of heb je nog geen idee wat je wil gaan doen. Ik iig geval niet, en ik vind het eigenlijk onzin dat ik nu al moet gaan kijken (zit in 5 vwo). Wij zijn namelijk verplicht om daar heen te gaan, moeten 'studiepunten' halen ofzo. Zo willen ze ervoor zorgen dat je alvast gaat kijken wat je hierna wil gaan doen. Weet eigenlijk niet of dat alleen voor mijn school geld of dat dat overal zo gebeurd. Dus ik voeg er nog de vraag aan toe, hoe werkt dat bij jullie? Grtz. Niek
wij hebben geen studiepunten systeem, je moet wel af en toe een boekje invullen met je activiteiten. maar als je dat niet doet doen ze er nog niks aan, het is je eigen probleem. maar ik ge niet naar die beurs, te ver weg
Ach, er staat genoeg, maar heb niet echt het idee dat je er écht iets mee op schiet. Toch ga ik er zaterdag heen, dus ik ben daar te spotten. Gerbo zou er misschien ook zijn toch?
Van onze school wordt er morgen een lading leerlingen geloost op studiebeurs in utrecht. Zijn pas 17:00 terug en ik al om 12:00 uit
ik ga er ook heen. Maar bij onze school wordt het juist sterk afgeraden naar de studiebeurs te gaan. Ik ga dan ook op eigen gelegenheid. Maar volgens onze decaan staat er gewoon veel te veel op de studiebeurs waardoor als je het nog niet weet wat je wilt alleen maar meer de kluts kwijt raakt...
Ik weet nog niet of ik ga, het kost geld en ik hoef niet verplicht. Daarbij komt, dat het aanbod dermate hoog is dat ik het helemaal niet meer weet. Ik ga dus niet, denk ik. Maar wie weet komt daar morgen verandering in .
Volgens mij moet je alleen gaan als je al een beetje richting hebt van wat je wil gaan doen. Zo werd bij ons toen verteld. Maar ach, van al die lessen op school over studieloopbaanbegeleiding of hoe ze dat ook noemen ben ik niets mee opgeschoten. Alles is mn eigen keuze en niks is beinvloed door een vragenlijstje in te vullen etc.
Misschien staan er wel Xbox kasten zodat je ff ontspannen kan worden met de games PGR2 en TopSpin en Sudeki.
Denk het niet . En dan nog, hoe druk zou het daar dan zijn . Wel een goed idee trouwens, misschien een tip voor volgend jaar .
Ik ben vandaag geweest en er stonden maarliefs 4 Xbox'en, ik weet niet precies wat er allemaal te spelen was, maar ik heb wel Doax gespot. Wij werken ook met studiepunten, en het wordt door de school georganiseerd (busreis, etc.) dus dat kwam mooi uit.
D'r stonden wel een paar Xboxen hoor. DOAX kon je daar spelen Ik ben er vandaag geweest, echt geen zak aan
jah je kan ergens een xbox winnen. Ik ga er morgen heen (vrijdag), ook met een lading van school. Het is ook verplicht, voor studiepunten. Ik hoop eigenlijk datter heel veel aantrekkelijker studente dames zijn... maarja kheb gehoord dat dat wel meevalt. Beetje jammer, morgen om 8:15 in den ochtend vertrekken... Nja we zulle wel zien!
Jep ik ga denk ik wel morgen. ff kijken of er hier uit de buurt wat meer willen gaan, maar anders ga ik gewoon alleen, meet-up met Wouter Mwah wel kut eigenlijk, ik moet nu maar eens gaan vinden wat ik eigenlijk wil. Maar de Studiebeurs is zo groot dat je geen wegwijs kan worden uit al die stands. Ik denk op zich dat ik hier thuis op de computer nog beter naar een studie kan zoeken... Daar doen ze niks anders dan pennen geven en folders thuis laten sturen. Als je echt wat dieps gaat vragen sturen ze je bijna altijd door naar de folder of open dag.. Maar goed, is kijken wat daar allemaal rondloopt
Ik ben gister geweest, en idd, tot mijn verbazing zag ik toen ik weg ging een Xbox stand.. (geen ngc/ps2) Vond het wel cool opzich, MS promote dus wel nog is af en toe in Nederland Maar over de studiebeurs zelf, ik vond het chaotisch en veel te druk.. De WO sectie bleek helemaal achterin te staan (van het punt waar ik stond, en het kostte me letterlijk een half uur om daar te komen.. overal drommen mensen en nergens een doorkomen aan.. Om er binnen te komen vanaf het centraal station duurde ook al een half uur.. Bij de stands was het trouwens ook overal hetzelfde.. er kwam een dude/chick naar je toe die je vroeg wat je wilde weten.. dan vertelde ze heel algemeen wat er over te weten viel, en als je meer wou weten moest je iets invullen of naar de open dag van de universiteit zelf gaan.. Al me al heel nutteloos, er werd echt helemaal niks verteld.. zonde van de 7 euro.. Dan denk je van, goh dan rip ik tog een paar pennen.. maar nee hr..
Twee jaar geleden naar de studiebeurs geweest, ik moet je zeggen dat je wordt overompeld door alle informatie. Het is erg chaotisch en ik heb me niet echt kunnen orienteren. Toch blij dat ik wel geweest ben --> veel van het vrouwelijk geslacht dat er erg... ja lekker uit zag
Ik vond het lekkere chick level schrikbarend laag, misschien toch maar niet gaan studeren. Maar gratis folders en pennen in overvloed. Aanrader is de stand van de TU delft, daar kun je een radio krijge. Op verschillende plekken zijn er keycords te verkrijge. En als je je op de trug weg door het MBO deel worstelt, dan kun je nog ergens een xbox winnen als je je gegevens invult, je krijgt dan ook een metalen cd hoesje voor 2 cd's "JOEPIE"... Je kan trouwens bij HVA (hogeschool van amsterdam) ook een xbox winnen, als je je gegeven invult/ folders aanvraagt. Maar voor de rest een vrij zinloze bezigheid, de studiebeurs bezoeken...
Ben vandaag dus naar de studiebeurs geweest, en het viel met echt mee. Wel erg druk maar je kon echt onwijs veel informatie krijgen. En innd een Xbox stand, met doax. Wie had dat verwacht . Maar het 'chicklevel' lag eigenlijk wel aardig hoog hoor, niet bij de die stands ofzo maar gewoon wat er rond liep. En echt leuk om gewoon van alles te verzamelen, keycords, pennen, lampjes, tassen, enz. Owja ook kipnuggets , bij een slageropleiding stand ofzo in de MBO sectie. Waren erg lekker, en er was een BNN stand, kon je gratis lid worden van BNN en kreeg je nog een keycord ook . Ja, vond het erg leuk. edit: In dat cd hoesje passen trouwens 4 cds .
Er liepen idd meer lelijke chicks rond dan lekkere.. maar ik heb me tog een paar lekkere gezien.. maar geen pennen in overvloed dude.. iig niet bij de wo sectie.. als je al een pen wou vasthouden moest je een formulier invullen.. en die dude die je dus daar mee hielp en jou ook informatie gaf wou tog egt iedere keer zijn pen terug.. ;/