MM3 Downloadable Content

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Violator, 21 sep 2003.

1. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Die T4000 is wel een erg slap aftreksel van de serpent, ik bedoel ze hebben niet eens nieuwe velgen gemaakt. Die shopper ziet er btw wel erg vet uit, alleen snap ik nog niet helemaal waar/hoe de bestuurder komt te zitten.

2. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Er i'n? :p Volgens mij gewoon géén bestuurder...

3. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    neej in de auto zit ook niemand
    maar toen ik zo keek bij het downen ging ie updaten weet iemand wat er is geupdate

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    In ieder geval die muziek bug. Dat je niet de hele tijd dezelfde nummers hoort!

5. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    owh jipie zat ik nou net op te w8en ik heb liever die shopper

6. Blazin Starks

Blazin Starks R.I.P. Dirty

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ben wel blij dat die soundtrack bug eindelijk gefixed is.....:p

7. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Nou, de soundtrack fix vind ik wel een STUK belangrijker dan 4 slappe bolides...hoewel ik die Ford GT/Plymouth Barracuda hybride wel bruutjes vind :)

Die shopping Carts zijn misschien eventjes leuk, maar die rondcrossende Edah attributen gaan in mijn ogen snel vervelen.

Geef mij maar een doorlopende Soundtrack terwijl ik rond scheur in mn Ford Mustang Fastback ;)

8. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ja eindelijk heb je bij het spel wat aan je collectie liedjes op de harde schijf. Niet meer de looping van een liedje. Moet het straks nog is downloaden.

Maar als nu dat is gefixt, dan neem ik aan dat een deze dagen toch wel die nieuwe dingetjes te downloaden zijn? Lekker winkelwagentjes races 8)

9. LOGOK

LOGOK Muuge Herder

Leuk Bevonden:
    0
    hallodie

Hij er dan eindelijk de nieuwe content 11:55 nederlandse tijd de nieuwe content jippie het zijn 4 wagens YES MAN*) *) *) *) *) *) :) :) :) :)

10. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    TUUUT TUUUT ff downloaden en dan zometeen online :D

11. Codename87

Codename87 Drommels!!!

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

Laatst bewerkt: 9 jan 2004
  12. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    woohoo hij is er echt strakkkk

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, die shopping cart is lollig. Maar niet zo snel en heeft een slechtere draaicirkel als de FLE.
    De Ambassador trekt wel leuk op maar draait het slechtste van alle normale wagens. Trouwens als je de handrem gebruikt draait ie weer het snelste van alle wagens 8)
    De Trasher is eigenlijk hetzelfde als de Mustang alleen is de besturing een beetje gaar. Bij een klein tikje draait ie al bijna 180 graden :{
    En dan de R4000, gewoon bijna dezelfde rij-eigenschappen als de Lotus.

Ik vind het echt wel vetjes :)

14. x-box player

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de auto's wat tegenvallen. Hier wat van mijn eerste indrukken.
    Shopper: op eerste gezicht grappige auto(voor zover het er een is) alleen hij is traag, hij heeft dezelfde specs als de FLE. een motorblok op wielen zou snel moeten zijn alleen dat is die niet. ook de kleurtjes zijn erg suf.
    Ambassador: de oldtimer met de zelfde specs als de Escalade. Is nog redelijk snel voor de klasse waar die in zit, maar met zo'n auto rij je gewoon niet, ze zijn gewoon te traag te log.
    Trasher: de american mussle car. ziet er redelijk uit, heeft de zelfde specs als de mustang maar lijkt wel wat sneller. ook had ik het gevoel dat hij als je hard de bochten doorging wat uitbreekt, maar dat vind ik er wel leuk uitzien.
    R4000: zo'n zelfbedacht schepsel net als de serpent met de specs van de lotus. ziet er een beetje amateuristisch uit zeker als je hem stuk rijdt, dan zie je klunnellig op de motor V6 staan. De topsnelheid van de auto lig net iets lager dan die van de Esprit. En net als de andere heeft ook deze auto geen coole paintjobs.
    Volgende keer verwacht ik van DICE toch wel wat leukere auto's: een mooie Ford GT concept een Audi RS6 of Saab Aero of zoiets

edit: Ik heb net met automaat 323 km/h gehaald met de Trasher en met de R4000 bleef ik op 296 km/h steken

Laatst bewerkt: 24 okt 2003
  15. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Er is ook al bekend wat er de volgende keer komt; de Furious, de Carica en de Lastkraftwagen. Ze gaan er nu toch geen moeite meer voor doen (/geld voor uitgeven) om licentie te krijgen voor echte wagens.
    Verder zit je er een beetje naast met je specs. De besturing is overal namelijk anders zoals ik al eerder beschreef. De shopping cart heeft een grotere draaicirkel, de ambassador heeft een ultra-niet-normale-zo-groot-als-de-reet-van-je-grootmoeder-mega-grote draaicirkel, de trasher stuurt gewoon vaag; klaar, en de T4000 heb ik nog niks aan gemerkt. Das de enigste fijne wagen.

Enne, hier is het XBW nieuwsbericht :cool:

16. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    maar ik hep ze gedownt maar ik kan ze niet gebruiken
    verschilt dat per mode

17. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo kan je ze niet gebruiken dan? moet je gewoon ff single player doen.

18. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ze staan gewoon tussen alle auto's hoor als je een auto moet uitkiezen.

19. x-box player

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet ook wel dat ze anders rijden dan de FLE, de mustang etc(dat zeg ik ook) maar zoals je zou moeten weten staat als je een auto selecteert altijd de eigenschappen erbij(durability,handling,acceleration etc) en bij de Shopper zijn die hetzelfde als de FLE, bij de Ambassador zelfde als de Escalade, Trasher hetzelfde als de Mustang en de R4000 hetzelfde als de Esprit.

20. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    hij doet het
    maar ik vind de shopper best wel lekker die bochten nemen alleen hij is niet fijn voor CTG want dan kan je zo iemand om de tuin lijden dan kan je better minicooper doen

Deel Deze Pagina