Ik vind de auto's wat tegenvallen. Hier wat van mijn eerste indrukken.
Shopper: op eerste gezicht grappige auto(voor zover het er een is) alleen hij is traag, hij heeft dezelfde specs als de FLE. een motorblok op wielen zou snel moeten zijn alleen dat is die niet. ook de kleurtjes zijn erg suf.
Ambassador: de oldtimer met de zelfde specs als de Escalade. Is nog redelijk snel voor de klasse waar die in zit, maar met zo'n auto rij je gewoon niet, ze zijn gewoon te traag te log.
Trasher: de american mussle car. ziet er redelijk uit, heeft de zelfde specs als de mustang maar lijkt wel wat sneller. ook had ik het gevoel dat hij als je hard de bochten doorging wat uitbreekt, maar dat vind ik er wel leuk uitzien.
R4000: zo'n zelfbedacht schepsel net als de serpent met de specs van de lotus. ziet er een beetje amateuristisch uit zeker als je hem stuk rijdt, dan zie je klunnellig op de motor V6 staan. De topsnelheid van de auto lig net iets lager dan die van de Esprit. En net als de andere heeft ook deze auto geen coole paintjobs.
Volgende keer verwacht ik van DICE toch wel wat leukere auto's: een mooie Ford GT concept een Audi RS6 of Saab Aero of zoiets
edit: Ik heb net met automaat 323 km/h gehaald met de Trasher en met de R4000 bleef ik op 296 km/h steken
Laatst bewerkt: 24 okt 2003